Camilla79

C&H 11.05.13 Så er der lidt billeder. :)

77 posts in this topic

Ej hvor er det sindssygt at det allerede er i morgen! Det er lidt svært at forholde sig til, når man har planlagt og forberedt sig i så lang tid. Kjolen er nu hentet og jeg har fået fine fine bryllupsnegle. Vi skal op på slottet her i eftermiddag og sætte slikbuffeten op og sætte bordkort på osv. Det bliver lidt hyggeligt lige at nusse færdigt deroppe. :) Vi glæææææder os! :)

0

Annonce ♥

Det bliver bare så spændende.....Ja det er vildt at det allerede er i morgen.... Tiden flyver af sted

Glæder mig til at høre, hvilken skøn dag I har haft :loveshower:

Kan I nu have et super dejligt bryllup i morgen :bestwishes:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak allesammen. Vi havde den mest fantastiske dag. Alt gik som vi havde drømt om eller faktisk endnu bedre. Stemningen var fantastisk og folk hyggede sig lige til den lyse morgen. Skal nok få lagt lidt billeder ind snart.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej men mit hjerte smelter da helt over de små piger.

Du ser vildt godt ud, jeg håber der kommer flere billeder :rolleyes:

Tak - jo jo der skal nok komme flere når vi får nogen. :) Pigerne var bare sååå søde i deres små strutkjoler så kan kun give dig ret. ;)

0

Waauv hvor er du bare smuk - VIRKELIG flot kjole .. og sikke søde brudepiger, nuuue :blush:

Glæder mig til at læse en beretning og se flere billeder.

Tusind tak skal du ha. Ja var også forelsket i min kjole lige fra 1. gang jeg så den. Den er fantastisk. Sætter den nok snart til salg hvis det var noget. :happy:

0