Sign in to follow this  
Followers 0
Helle M

Søger efter "min" gamle smukke kjole.

6 posts in this topic

Jeg blev gift d. 27 august 2011 i en smuk panayotis kjole.

Jeg solgte den til mightystar efterfølgende, som nu har solgt den videre. Hun har vidst solgt den til en herinde fra.

Det var lidt min drøm at følge min smukke kjole da jeg solgte den. Se den gå ned af kirkegulvet igen.

Nu kan det jo være at det er en der ikke vil vise billeder af sin kjole herinde......men en pm i min indbakke.

Ååååh, vil så gerne se den på en smuk brud igen.

Håber at jeg finder den.

Mvh Helle

Jeg er på fra iPad, så jeg kan ikke ligge billede op. Men gør det lige så snart jeg kommer til en computer. Men den kan ses i både planlægning og beretning.

post-48824-0-30669400-1361184942.jpg

Edited by Helle M
0

Annonce ♥

Lige noget helt andet :) Men det hårsmykke du havde på til dit bryllup, hvor er det fra??

0

Lige noget helt andet :) Men det hårsmykke du havde på til dit bryllup, hvor er det fra??

Mit hårsmykke købte jeg herinde af en anden brud. men jeg mener det kan købes på etsy.com. ellers send pm til Misslena hun ved det i hvert fald hun havde det samme på bare i sølv.

0

Mit hårsmykke købte jeg herinde af en anden brud. men jeg mener det kan købes på etsy.com. ellers send pm til Misslena hun ved det i hvert fald hun havde det samme på bare i sølv.

Jeg mener sælgeren hedder EMBridal på Etsy - men hun er på ferie ..... eller det står der i hvert fald, og har stået det sidste par måneder..... Jeg har selv været inde at kigge efter hårsmykket nemlig :-)

/Josephine

0

Annonce ♥

Til Helle M

Jeg henviste en bruger ved navn Amanda Jensen til salgsannoncen fra Mightystar. Men jeg ved ikke om hun endte med at købe kjolen (hun efterlyste lige præcis den model), hun har kun haft det ene indlæg omkring kjolen Delaware.

Josephine

0

Hvor er den kjole smuk... meget romantisk :-)

0