Notte

Hvad synes i om disse 3 kjoler?

50 posts in this topic

Jeg er på jagt efter drømmekjolen, og har prøvet et HAV af kjoler. Men synes det er så svært at vælge. Så hvad synes i om disse og hvorfor?

post-51623-0-26353000-1361199664.jpg

0

Annonce ♥

Hej

Jeg kan bedst lide nr. 1. Den sidder flot om barmen, giver dig talje og skørtet er, efter min mening, tilpas i størrelsen.Kan ikke rigtig se hvilken farve den har udover hvid/ivory, men synes det gør den spændende.

Nr. 2 er ikke mig, men det skyldes primært stoffet, som jeg aldrig har været vild med!

Nr. 3 synes jeg har et for stort skørt, men det er jo en smagssag ;-)

Så min stemme går til nr. 1 :-)

0

Jeg synes også klart at nr. 1 sidder bedst på dig. Du får en super flot figur i den, og mønsteret oppe ved barmen giver den lidt ekstra. Mit andet valg ville være nr. 2, da draperingen også sidder godt på dig. Men synes klart du er flottest i nr. 1 :)

0

Jeg stemmer helt klart også for nr. 1. :thumbsupsmileyanim:

Den fremhæver din figur på smukkeste vis, jeg er også vild med at der er lidt ekstra farve på den.

0

Annonce ♥

nr 1 til dig! Men kan meget godt lig nr 2 også, den er lidt stor over barmen, kan det ligges ind?

0

Jeg synes nr. 2 sidder rigtig godt på dig. Den gør dig slankere end de andre :)

0

Jeg stemmer på 1 og 3. synes 1 giver en flot figur, men er ikke helt sikker om jeg kan lide broderiet. synes nr 3 giver en meget flot talje, og et flot bryst.

nr 2 har en pæn facon, men synes ikke det er det helt rigtige stof til dig, kan bedre lide dig i det luftigere chiffon og tyl.

0

jeg synes også kjole nr1 sidder pænest på dig.

0

Annonce ♥

1 eller 2 er mest flatterende. De giver en flot talje.

nr. 3 synes jeg er for bred mht. tyl som gør dig bredere end du egentlig er.

0

Jeg ville også sige nr. 1... Og herefter nr. 2.. :-)

0

Min favorit er helt klart nr. 1.... den gør mest for din figur. Nr. 2 er meget pæn men giver dig overhovedet ikke samme figur som nr. 1. Nr. 3 forsvinder du i.

0

Nr. 1 giver dig højde og figur, den er min favorit til dig.

Jeg kan også godt lide nr. 2 men den ser ud som om størrelsen ikke er helt rigtig?

Jeg synes du forsvinder lidt i nr. 3 selvom det i øvrigt er en flot kjole.

/Josephine

0

Annonce ♥

Nr 2 er ikke den rigtige størrelse. Den vil skulle ligges lidt ind, det er også derfor den stritter lidt ved brystet :huh:

0

Jeg kan bedst lide nr. 2 til dig, HVIS den kan lægges lidt ind oppe over brystet, der virker den lidt stor :) du får en fin talje deri og den klæder dig bare super godt.

0

Jamen så vil jeg sige at jeg synes lige godt om 1 og 2, og ikke så godt om 3. Jeg synes nr 2 er den flotteste kjole og hvis den kan komme til at sidde rigtigt på dig bliver den den fineste.

/Josephine

0

Jeg hælder nu også mest til nummer to. Syntes den klæder dig bedst :)

0

Annonce ♥

Jeg vil også sige nr 2, når den bliver rettet til .

jeg blev selv gift i den kjole og derfor ved jeg at den er sååååååå skøn at have på og man får en rigtig flot figur.

0

stemmer på nr 1. Den giver dig timeglas figur:-) Og jeg elsker at der er detaljer med mere farve:-)

0

Skal op og prøver kjolerne igen i dag og ihhh jeg glæder mig

0

Annonce ♥

Nr . 1 klæder dig bedst

0

Jeg hepper klart på kjole nr. 2. Den gør bare godt! Den klæder din figur, og fremhæver dine former på smukkeste vis, og den får dig til at fremstå højere.

Nr. 1 bryder jeg mig ikke op pga. farverne, men jeg synes også, den skærer "mærkeligt" ved båndet på brystet.

Nr. 3 gør dig lavere og bredere end du er, synes jeg. Skørtet "trækker dig ned".

0

Jeg synes at nr 2 er den bedste til dig og ellers nr 1... den sidste bliver lidt for meget et tyl-helved som du helt forsvinder i :)

0

Nr 1 og nr 2 kan jeg bedst lide. Nr. 2 sidder også godt og den sidder godt på din krop.

0

alle er rigtig fine :)

personligt synes jeg at du skal gå efter kjole nr 3, fordi den giver dig en utrolig fin talje. ikke nødvendigvis lige den kjole, men en kjole med det snit.

og så ville jeg style den med et sash i en kontrastfarve - evt. sort.

overdelen skulle nok rettes lidt til ift. din barm. - og jeg synes at du snildt kunne bære at der var lidt mere "sweet heart" i faconen, således at du viste en smule mere kavalergang. måske i virkeligheden mere som overdelen på kjole nr 1 :)

Når jeg ser på dit hår på billede 1, så tænker jeg umidelbart, at du kunne bære en kjole med stropper virkelig flot. :)

0