Kris86

Brudepige kjoler til voksne piger

10 indlæg i dette emne

Kaere Damer,

Jeg har brug for jeres hjaelp - Sagen er den jeg har 4 brudepiger. Jeg har mere eller mindre ladet det vaere op til dem selv at finde kjoler, de behoever ikke alle at vaere ens, men har dog sagt lidt forkellige farver :) De betaler selv for kjolen og det er vigtigt for mig at de foeler sig godt tilpas.

Men, har kan I eventuelt hjaelpe med lidt links, butikker etc i DK? Jeg har selv fundet en masse kinabutikker paa nettet, men ved ikke helt om jeg toer koebe derfra ..

Paa forhaand mange tak.

Mvh

Kris

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luxux i Vester Hassing har et hav af selskabskjoler i alle mulige farver og størrelser :) der har jeg i hvert fald selv tænkt mig at hive mine brudepiger med ned og kigge kjoler fordi der bare er så meget at vælge imellem :)

Der er mange flere kjoler i butikken end man lige kan se på hjemmesiden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Cinderella brude & festkjoler ( 20 km fra Esbjerg ) udlejer også festkjoler og servicen er fantastisk :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

De har et kæmpe udvalg, min svigermor er en str.58 og hun havde mange kjoler at vælge mellem og bliver rigtig fin

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Monsoon, som har butikker på Strøget, Fields og flere andre steder:

http://dk.monsoon.co...d+Party+Dresses

Eller Coast som har afdeling i Magasin:

http://www.coast-sto...LUVp_xXLGwNYfWQ

Nu er udsalget lige slut, men det kan være der er noget fint til en rimelig pris.

By the way, selv om man ikke er københavner, kan man trygt handle i netbutikkerne angivet ovenfor. De tager varer retur og kvaliteten og pasformen af kjolerne er fin :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også købt hos MissMartins, de havde set fejl på bestillingen, så jeg dik kun 2 ud af 5 kjoler, jeg var selvfølgelig grædefærdig, men hun var så sød og som kompensation sendte hun et par leggins med! :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer