CamillaMusen

Drømmen om et prinsesse bryllup

372 posts in this topic

Ih hvor er det dejligt... Det er da bare den bedste fødselsdag. Og de der ringe er da virkelig fine. Troede bare du ville have guld så de matchede din forlovelsesring. Jeg har jo en megadiamant i min forlovelsesring så jeg vil gerne undvære i vielsesringen for enshedens skyld. Tror jeg... Hehe....

Min forlovelses ring i er HVIDguld!! ;)

Jamen for pokker... Hvad venter vi på????? :-D

Du er jo også snart færdiguddannet spl = ekstra forkælelse? Skal du aflevere på mandag ligesom dem i Odense?

0

Annonce ♥

Synes også de ringe du har kig på er rigtig fine og så er de stadig tilpas enkle og elegante så de ikke går af mode, og man heller ikke selv bliver træt af at se ned på dem...

Præcis! Man skal jo blive ved med at synes om dem

Josephine

Det er jo også lige det. Man skal jo se på dem resten af livet

Ih hvor er det dejligt... Det er da bare den bedste fødselsdag. Og de der ringe er da virkelig fine. Troede bare du ville have guld så de matchede din forlovelsesring. Jeg har jo en megadiamant i min forlovelsesring så jeg vil gerne undvære i vielsesringen for enshedens skyld. Tror jeg... Hehe....

Min forlovelses ring i er HVIDguld!! ;)

Jamen for pokker... Hvad venter vi på????? :-D

Du er jo også snart færdiguddannet spl = ekstra forkælelse? Skal du aflevere på mandag ligesom dem i Odense?

Ja jeg er færdig sgpl lige om lidt.. Men er du klar over hvor lidt vi får i løn???????? Jeg fik et chok da jeg fik min ansættelseskontrakt :pokey:

Og nej vi skal aflevere onsdag... Og forsvare den 19-20 juni.... Så det er lige oppe over nu. F*ck hvor jeg glæder mig til at blive færdig nu!

0

Jaaaaaaaaah det blir så dejligt!

Og ja grundlønnen er ikke at prale af. Det er ulemperne vi lever af. Til gengæld er der en masse fordele ved at være offentlig ansat og med DSR i ryggen :-)

Og på en akut afd gætter jeg på at du får mange vagter. Så skal du regne med at få 3-4 t dkr i tillæg om mdr når du er i gang... :-)

0

Jaaaaaaaaah det blir så dejligt!

Og ja grundlønnen er ikke at prale af. Det er ulemperne vi lever af. Til gengæld er der en masse fordele ved at være offentlig ansat og med DSR i ryggen :-)

Og på en akut afd gætter jeg på at du får mange vagter. Så skal du regne med at få 3-4 t dkr i tillæg om mdr når du er i gang... :-)

Jeg er ansat på 32 timer... Blandet dag aften.. så det er jo kun av der giver ekstra.. Men ja....

Kom bare fra en SSA løn der hed mellem 30-32 før skat, så det er lidt et hak ned :/

0

Annonce ♥

Uf ja så er det lidt hårdt. Er der ikke lidt lokale aftaler handlet hjem til din afd?

Og pst... Glem ikke at man får 36 kr for at være ansvarshavende spl PER VAGT!!!! Ding dong... Hul i hovedet!

Nå men jeg håber da at du bliver gladere som spl end du var som sosu. Det er jo på mange måder fedt. Kender to der har været i Grønland med stor succes. Den ene er deroppe nu. Den anden tjente kassen x 5 og fik lige rappet en masse gæld af på den måde. Dælme cool. Hendes mand peb lidt herhjemme over savn men deres forhold er blevet møghamrende stærkt efter det halve år.

Der er så mange muligheder som spl.

0

Uf ja så er det lidt hårdt. Er der ikke lidt lokale aftaler handlet hjem til din afd?

Og pst... Glem ikke at man får 36 kr for at være ansvarshavende spl PER VAGT!!!! Ding dong... Hul i hovedet!

Nå men jeg håber da at du bliver gladere som spl end du var som sosu. Det er jo på mange måder fedt. Kender to der har været i Grønland med stor succes. Den ene er deroppe nu. Den anden tjente kassen x 5 og fik lige rappet en masse gæld af på den måde. Dælme cool. Hendes mand peb lidt herhjemme over savn men deres forhold er blevet møghamrende stærkt efter det halve år.

Der er så mange muligheder som spl.

Jeg var meget glad for mit job som SSA. Men så kom krisen og det team jeg var i blev lukket. Så stod vi nogle og 30 uden job.. Så det var udd <> akassen. Så jeg læste videre. Hvilket har været fantastisk!! Jeg elsker det!!! Og sygeplejen giver klart laaangt flere muligheder end min SSA. Så jeg er klart kommet på rette hylde.

Jeg har heldigvis ikke en masse gæld at banke af. Vi har klaret os på min SU + vagter som SSA. Og så self min forlovedes løn. Så jeg har ikke taget SU lån eller noget. Det er pragtfuldt at komme ud uden gæld! Men selv hvis jeg havde gæld blev Grønland aldrig mig :) Af flere årsager :)

0

Hold nu op Camilla, ser igen lige din vægt, kun 5 kg igen og 4 mdr til at tabe dem i, det tegner virkelig godt for dig, hvor er du bare super sej. Er sikker på at du bliver så hamrende smækker lækker til dit bryllup at det halve kunne være nok.....!!

Kæmpe tillykke med det flotte arbejde!!!!

0

Annonce ♥

Hold nu op Camilla, ser igen lige din vægt, kun 5 kg igen og 4 mdr til at tabe dem i, det tegner virkelig godt for dig, hvor er du bare super sej. Er sikker på at du bliver så hamrende smækker lækker til dit bryllup at det halve kunne være nok.....!!

Kæmpe tillykke med det flotte arbejde!!!!

Jah, altså 5 kg til mit mål for brylluppet :) Så kommer der et nyt mål efter der.. hehe....

Ja det er vildt sejt med det vægttab.... Og studie uden gæld!!! Du er en af de seje!!!! Thumps up (mangler ikoner på iPad :-)

Tja, eller en af de stædige! Hehe. Jeg har altid Nægtet at optage gæld for uddannelse. Så vil jeg hellere leve mere simpelt og arbejde ved siden af!

0

Ligemeget! Stædig er også sej i min verden :-)

Hvor mange kg vil du gerne tabe alt i alt???

Jeg vil gerne tabe 20 alt i alt.. så 5 inden brylluppet og så 15 derefter...

Jeg håber at nu hvor jeg starter på job om en måned, går fra at sidde stille på min mås hele dagen, til at gå rundt og lave en masse, at det giver lidt på kontoen også :)

0

Fødselsdag

I går blev jeg 28 år. Puha nu nærmer de 30 sig med hastige skridt og jeg er begyndt at synes at det ikke er så morsomt mere.

Jeg har i den seneste tid været rigtig brugt, ked af det og nede over min bachelorgruppe, og havde ikke overskuddet til at invitere til stor fødselsdag. Oven i dette havde mine svigerforældre bestilt en rejse til Sverige så de kunne ikke komme til aftensmad på dagen og mine egne forældre havde sagt ja til et firma arrangement, så trist var jeg, over at der slet ikke kom nogen, ikke engang til en bid mad.

Min skønne forlovede lovede mig at vi nok skulle få en hyggelig dag, det ville han godt sørge for at planlægge. :a1221:

Så jeg blev vækket med morgensang, morgenmad og gave - det kamera jeg havde ønsket mig!! wee...

Vejret var Perfekt - selvfølgelig :D og vi sad bare og råhyggede og hørte Mads og monopolet, og allerede der sagde jeg at alle burde da bare ha så hyggelig en fødselsdag! Formiddagen gik med at vi tullede rundt herhjemme og hyggede med hundene ude på græsset. Så fik jeg besked på at gå i bad og gøre mig klar. Vi kørte så ind til byen hvor vi gik rundt og kiggede på butikker og på torvet og det var bare rigtig hyggeligt! Vi gik og flettede fingre og det var bare super skønt. Vi spiste frokost på en hyggelig fortorvscafe og herefter købe vi bland selv snold - for det må man godt når man har fødselsdag :D Og så kørte vi i biografen og så Tømmermænd tur retur... Hold nu op den var sjov.

Så grinende, glad og nyforelsket kom jeg ud af biografen og tænkte ved mig selv at det her var den bedste fødselsdag jeg nogen sinde havde haft :heart

Planen var at nu sku vi hjem og spise noget god mad og drikke lidt vin og så bare rigtig hygge på sofaen os to og jeg glædede mig :loveboard:

Kort før vi var helt hjemme stoppede han pludselig bilen. Hvilket var ret sært efter som der ikke var et øje omkring os!? "Nu skal du have bind for øjnene sagde han"

af hvad?

Bindet havde han så glemt, så jeg fik en jakke over blink.png Følte mig som en papegøje da jeg sad der.. Og blev lidt køresyg...

Havde INGEN ide om hvad han havde gang i, men tænkte at han måske havde fået nogen til at lave noget i haven?

Da vi kom op til huset skulle jeg stadig ha jakke på og han førte mig om i haven, da jeg endelig måtte tage jakken af, stod der en kæmpe gruppe af alle mine venner og veninder :loveshower:

Hold nu op hvor blev jeg bare overrasket. Det var den vildeste følelse. Jeg havde slet slet ikke luret det!!

Mine første tanker gik på hvordan huset mon så ud, hvordan havde vi efterladt det? Ret angstprovokerende ikke at have ordnet huset inden gæsterne kom... Og straks kom jeg i tanke om trusserne jeg smed til formiddag da jeg blev jaget i bad.. Skyndte mig ud på badeværelset, men de var væk :) Det havde manden min heldigvis tænkt på blush.png

Nogle af tøserne var kommet mens vi var i bio og havde lavet mad og så var gæsterne ellers bare stødt til og havde alle hjulpet hinanden... _heart.gif

Så vi fik alle god mad, lækker vin og senere tequila sunrise :D wee

Det var en fantastisk fødselsdag, som jeg aldrig havde turde drømme om.

Oven i det, kom mine svigerforældre pludselig. De var kørt hjem fra ferie før, for at komme og være med _heart.gif

Og nu kommer lige en anden historie, for da jeg var ude og finde brudekjole havde jeg min mor, svigermor og veninde med. Da jeg havde fundet kjolen sagde jeg til min mor at jeg havde tænkt på at spørge hende om jeg måtte låne hendes perle på min store dag, da jeg synes de kunne være fine til. Men det tøvede min mor lidt med at svare på...

Så på vejen hjem sagde min svigermor at hun synes at jeg skulle have hendes perler på, på dagen - hvis jeg altså ville _heart.gif

Men gæt lige hvad svigermor og svigerfar gav mig i fødselsdagsgave ohmy.png Ohh yes - mine helt egne perler til evigt eje :loveshower: Hvor fantastiske er de ikke lige????

Så hylede jeg igen :D og så hylede min svigermor hehe

Jeg fik en hel masse gaver, hvilket var vildt overvældende, da jeg jo slet ikke havde forventet gæster og jeg havde da slet slet ikke forventet at komme hjem til et kæmpe gavebord - bare det at de alle var her, var gave nok for mig!!

Jeg var så glad og lykkelig at jeg næsten ikke kunne få en bid mad ned igår, jeg sad bare og smilte og ja..

I dag sov jeg til 11 og er bare stadig smadret.. men køkkenet kalder. Gæsterne var fantastiske til at rydde op og hjælpe til, jeg rørte faktisk ikke en finger igår, meeen i dag er der lige de sidste ting der skal tages i hånden og så skal her støvsuges og sådan. Men jeg er glad og lykkelig :loveshower::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Årh sikke en fantastisk fødselsdag. Bliver helt rørt af at læse om alle de mennesker der har været fælles om at gøre så meget godt for dig. Og den h2b, ham har du da godt nok været mere end almindelig heldig med, inkl svigerne.

Til lykke med dagen!

Josephine

0

Årh sikke en fantastisk fødselsdag. Bliver helt rørt af at læse om alle de mennesker der har været fælles om at gøre så meget godt for dig. Og den h2b, ham har du da godt nok været mere end almindelig heldig med, inkl svigerne.

Til lykke med dagen!

Josephine

Ja jeg er også selv vældig rørt over alt det folk har gjort for mig. Især fordi flere af mine veninder selv skriver bachelor og kandidat opgaver... Så de har ligsom også deres at se til. Men alligevel smider de alt, for at komme og holde fest for mig :loveshower:

Og jeg har virkelig virkelig været heldig med ham den fantastiske mand som jeg skal giftes med!!! :a1221::7himmel:

0

Hold nu kæft altså... :boohoo:

Den fortælling fik altså tårene frem hos mig.

Hold kæft en sød mand. Det havde min ALLER haft fantasi til! Sikke et stykke arbejde han har gjort med at koordinere og planlægge. Hvor er det bare dejligt og velfortjent.

Uh hvor er jeg glad på dine vegne.

:denmarkflag: og tillykke i øvrigt.

Og pst... 28 er jo ingen alder :hug: Det hele bliver meget nemmere efter man har rundet de 30 :hug:

0

Annonce ♥

Stort tillykke med fødselsdagen forleden, lyder som om du havde en helt fantastisk dag... og det med at stresse over alderen... 28 er jo ingen ting, bare se tilbage på hvor meget du allerede har opnået, og du har jo stadig hele livet for dig... jeg ville gerne være blevet gift inden jeg blev 30 og inden vi fik barn, men på det punkt var min H2b lidt langsom i optrækket. Så hvis jeg var dig, ville jeg glæde mig over et fantastisk 2013, hvor du er blevet færdig uddannet, 28 og starten gift kvinde!!! Og et kæmpe tillykke herfra med det hele

0

Hold nu kæft altså... :boohoo:

Den fortælling fik altså tårene frem hos mig.

Hold kæft en sød mand. Det havde min ALLER haft fantasi til! Sikke et stykke arbejde han har gjort med at koordinere og planlægge. Hvor er det bare dejligt og velfortjent.

Uh hvor er jeg glad på dine vegne.

:denmarkflag: og tillykke i øvrigt.

Og pst... 28 er jo ingen alder :hug: Det hele bliver meget nemmere efter man har rundet de 30 :hug:

Jah han er bare fantastisk!!! Det er utroligt hvad man kan støve op på et dansegulv kl 5:30 om morgenen :a1221:

Hehe nej det er da også bare mig der er sær. For hvis andre er 28 eller 38 for den sags skyld synes jeg jo på ingen måde de er gamle.. Jeg synes bare jeg selv er gammel nu. Måske fordi jeg ikke er helt hvor jeg troede jeg ville være - på børnesiden. På alle andre punkter er jeg længere end jeg havde drømt om, så det er jo slet ikke skidt.. Men synes uret tikker og vi er ikke engang i gang med at prøve eller noget.... Tror det er der den ligger...

Stort tillykke med fødselsdagen forleden, lyder som om du havde en helt fantastisk dag... og det med at stresse over alderen... 28 er jo ingen ting, bare se tilbage på hvor meget du allerede har opnået, og du har jo stadig hele livet for dig... jeg ville gerne være blevet gift inden jeg blev 30 og inden vi fik barn, men på det punkt var min H2b lidt langsom i optrækket. Så hvis jeg var dig, ville jeg glæde mig over et fantastisk 2013, hvor du er blevet færdig uddannet, 28 og starten gift kvinde!!! Og et kæmpe tillykke herfra med det hele

Ja du har da helt ret!! Jeg skal da bare se på alt det gode :)

Og de sidste par år har været helt fantastiske med alt hvad der er sket i mit liv - og alt der kommer til at ske bare alene i år. Færdiguddannet, ny job, bryllup... Det bliver fantastisk :loveshower:

0

Ej hvor dejligt, og en rigtig dejlig forlovede du har dig :) super skønt at han fik det stablet på benene.. Blev helt rørt da jeg begyndte at læse det sidste

0

Annonce ♥

Heeeej Mie :)

Jeg sad faktisk det meste af igår og læste din gamle tråd :) Nåede bare ikke de sidste 10 sider, så ville læse dem i dag og skrive hej til dig :)

Tak for links, især bordkortene er jeg vild med, har set noget lign, men har ikke kunne finde et sted at købe dem!

0

Weeeeee

ENDELIG er den møg opgave færdig.

Og SELVFØLGELIG skulle jeg da lige have et billede af BLÆRERÆKKEN :D

971148_10151596897005999_977507330_n.jpg

Stort tillykke med den færdige opgave, hvor må det være skønt!!! Så er der snart tid til at gå fuldstændig i bryllupsmode.... Er du egentlig startet på dit nye job eller hvornår var det du skulle det?
0