CamillaMusen

Drømmen om et prinsesse bryllup

372 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Meget smukke ringe, din er jo fortryllende smuk :a1221:

Ihh tak :blush: Er simpelthen også bare så vild med den... Har kigget på en million andre, men kan ikke finde nogen som den :loveflag:

Den er da også noget helt særligt :wink: Uh, sad lige og talte diamanterne i den. Der er jo 13 - som i 2013 - det er da lidt sjovt :biggrin: og godt argument for at du da skal have 13 diamanter i :lol:

0

Ihh tak :blush: Er simpelthen også bare så vild med den... Har kigget på en million andre, men kan ikke finde nogen som den :loveflag:

Den er da også noget helt særligt :wink: Uh, sad lige og talte diamanterne i den. Der er jo 13 - som i 2013 - det er da lidt sjovt :biggrin: og godt argument for at du da skal have 13 diamanter i :lol:

Uhhhh now your talking!!! Det er da det perfekte argument!!! :cheerleader3:

0

I know!! :cheerleader3: og når i så har sølvbryllup, så kan du jo ønske dig flere, så der kommer til at være 25 i den :biggrin:

0

I know!! :cheerleader3: og når i så har sølvbryllup, så kan du jo ønske dig flere, så der kommer til at være 25 i den :biggrin:

Præcis!!! Amen der er jo ikke et øje tørt!!

0

Annonce ♥

POLTERABEND

Jah, nu er vores venner vist så småt igang... Min veninde som skal stå for det bor i København og har ikke det vilde kendskab til mine veninder hernede, derfor har hun bedt om en liste, så alle kommer med :cheerleader3:

Min forlovedes kammerater har også mig bedt om sådan en liste, fordi de heller ikke har styr på hans vilde familie - men hvem har næsten det hehe :tunge:

Det er altså lidt spændende, at man sådan ved der bliver arrangeret noget, men man ved ikke hvad eller hvornår.. Men jeg glæder mig!! Rigtig meget!!

0

SKO

Jeg drømmer om et par smukke brudesko til den store dag. Men de findes åbenbart ikke :help:

Jeg drømmer om lilla sko, i en mørk lilla der passer til temaet. De skal være runde og lukkede i snuden, med en lille hæl - 5 cm, og der må meget gerne være bling på. Det er umuligt at finde.. Suk...

Så jeg har fundet disse...

349c1a31028af915246df478c961a375.jpg

De opfylder farven, højden og bling, men er desværre åbne... Det kan blive ret koldt i oktober måned... Jeg kan bare ikke blive helt enig med mig som om, hvorvidt det er dem eller ej....

pk-strawberry__36047_std.jpg

Jeg synes at disse er vildt flotte!!! Elegante og smukke. Eneste problem er at de er for høje.. Jeg kan ikke gå i så høje sko, slet ikke en hel dag... Ellers var de her mine drømme sko...
Så hvis nu der er nogen der falder over sko der ligner disse, med lavere hæl, og i lilla, må de meget meget gerne råbe højt :happy:

0

Med eller uden rem? Har nemlig lige i dag set dem her i Lilly:

post-64413-0-86572500-1372267656_thumb.j

Sorry, men uanset hvad jeg gør, så vil billedet bare ikke vende rigtigt.. Det er dem til 300,- jeg har forsøgt at fotografere. Hælen er meget lav på dem, det var lige det der fangede :wink:

0

Annonce ♥

Med eller uden rem? Har nemlig lige i dag set dem her i Lilly:

attachicon.gifSko_lilly.JPG

Sorry, men uanset hvad jeg gør, så vil billedet bare ikke vende rigtigt.. Det er dem til 300,- jeg har forsøgt at fotografere. Hælen er meget lav på dem, det var lige det der fangede :wink:

De er ALT for spidse.. Mine tæer ville DØ... Beklager jeg er vanskelig :blush: Men TAK fordi du kigger :biggrin:

Det første par - nej!

Det andet par kunne mere være noget, men de er for lyse i farven :( Hm ja jeg er ikke nem..

0

Det skal man heller ikke være ;)

De brudesko jeg købte lignede dem du godt kan li og de kunne farves efterfølgende.

Var det ikke en mulighed?

Jo var det da, hvis jeg bare kunne finde nogen som jeg kan lide OG gå i på samme tid - dvs ikke 8-10-12 cm høje

0

Annonce ♥

100 dage tilbage

Det er faktisk ret vildt.. Nu går det bare stærkt :cheerleader3:

Jeg har fået lavet et rigtig rigtig godt (synes jeg selv) udkast til vores invitationer! YAY de har også bare reddet mig som en marre.

I eftermiddag skal vi ud på slottet og have styr på lidt flere ting, blandt andet også tidsplanen. Det bliver rigtig godt!!

Jeg pusler med flere forskellige ting, blandt andet vil jeg gerne have et digt på gavebordet, nuppet herinde fra, der siger at vi gerne vil enten med at pakke gaver op, for bedre at have tid til dem...

Digtet kommer her:

Når vi på denne glædens dag skal åbne gaver
Er det ikke sikkert vi igennem dem alle graver
Vi ville jo helst gerne nå det hele
men vi vil også gerne denne dag med jer dele

Så hvis vi ikke når at åbne jeres gave
skal i alligevel et kæmpe tak have
alle gaverne fortjener vores fulde opmærksomhed
så resten vil blive åbnet i morgen, når vi sidder i vore tosomhed

Ønsker du/I at vi gaven skal åbne i dag
Så er det selvfølgelig ingen sag
Blot lad i vores øre en lille fugl synge
Så vil vi finde gaven i den store dynge

Jeg er bare ikke så vild med - vores tosomhed, fordi det kan godt tænkes at vi åbner dem næste dag til brunch. Men jeg er ikke skide dygtig med rim, så ved ikke lige hvordan jeg skal få opmærksomhed og brunch til at rime :floejt:

Så hvis der er nogen der er super til det, modtager jeg gerne forslag!!

0

Vi havde lidt samme problem med gaverne, for vi vil helst ikke bruge en time eller mere på at pakke gaver op på selve dagen, når tiden i forvejen er sparsom, og der er så meget, man gerne vil nå. Jeg har dog også været til bryllupper, hvor brudeparret ikke pakkede gaver op, og det synes jeg også var lidt ærgerligt, fordi mange af gæsterne gerne ville se, hvad de havde fået.

Vi har derfor valgt at sige til min søster, der er gavekoordinator, at hun skal sige til gæsterne, at gaverne så vidt muligt gerne må pakkes ind i cellofan eller bare med et bånd omkring. Så kan alle gaverne ses på gavebordet med det samme, og vi skal ikke bruge tid på at pakke op. Jeg ved godt, at for nogen betyder selve oppakningen meget, men for os betyder tiden med gæsterne mere. Så kan vi kigge nærmere på alle gaverne dagen efter til brunchen sammen med de gæster, der overnatter.

0

Gommens tøj:

I weekenden har min kommende mand været til skrædder sammen med hans best man, bror, min far og min bror. De har alle bestilt fine jakkesæt til vores store dag http://www.bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/heart.gif

Det er en skrædder min far kender gennem hans arbejde, så han kender hans outcome og har flere sæt derfra af fin kvalitet.

Prisen for min forlovedes sæt, med skjorte, vest, klud-ting og 2 slips (1 til at klippe i) 3600 kroner. Og så er det syet præcis til ham. Jeg synes sørme det er et godt tilbud http://www.bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/cheerleader3.gif

Jeg glæder mig helt viiiildt til at se ham i kirken den dag!! http://www.bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/7himmel.gif

Wow det er billigt ...! Hvor får han det syet henne? :)

0

Annonce ♥

Vi havde lidt samme problem med gaverne, for vi vil helst ikke bruge en time eller mere på at pakke gaver op på selve dagen, når tiden i forvejen er sparsom, og der er så meget, man gerne vil nå. Jeg har dog også været til bryllupper, hvor brudeparret ikke pakkede gaver op, og det synes jeg også var lidt ærgerligt, fordi mange af gæsterne gerne ville se, hvad de havde fået.

Vi har derfor valgt at sige til min søster, der er gavekoordinator, at hun skal sige til gæsterne, at gaverne så vidt muligt gerne må pakkes ind i cellofan eller bare med et bånd omkring. Så kan alle gaverne ses på gavebordet med det samme, og vi skal ikke bruge tid på at pakke op. Jeg ved godt, at for nogen betyder selve oppakningen meget, men for os betyder tiden med gæsterne mere. Så kan vi kigge nærmere på alle gaverne dagen efter til brunchen sammen med de gæster, der overnatter.

Vi håber jo at så mange som muligt overnatter så vi derfor kan åbne gaverne næste dag og alle kan se.... For ja tiden er knap. Det med cellofan kan man da godt overveje...

Gommens tøj:

I weekenden har min kommende mand været til skrædder sammen med hans best man, bror, min far og min bror. De har alle bestilt fine jakkesæt til vores store dag http://www.bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/heart.gif

Det er en skrædder min far kender gennem hans arbejde, så han kender hans outcome og har flere sæt derfra af fin kvalitet.

Prisen for min forlovedes sæt, med skjorte, vest, klud-ting og 2 slips (1 til at klippe i) 3600 kroner. Og så er det syet præcis til ham. Jeg synes sørme det er et godt tilbud http://www.bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/cheerleader3.gif

Jeg glæder mig helt viiiildt til at se ham i kirken den dag!! http://www.bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/7himmel.gif

Det var gennem min fars arbejde, en skrædder de har tilknyttet der..

0

Jeg ved godt de ikke er lilla, men vores lokale Skoringen har fået nogle modeller hjem af mærket Ivory, én af dem ligner den hvide sko du har vist, bare med lav hæl :)

0

Vi håber jo at så mange som muligt overnatter så vi derfor kan åbne gaverne næste dag og alle kan se.... For ja tiden er knap. Det med cellofan kan man da godt overveje...

Gommens tøj:

Det var gennem min fars arbejde, en skrædder de har tilknyttet der..

Nå for søren - så ender vi nok i Bertoni alligevel :D men tusind tak for svar :)

0

Jeg ved godt de ikke er lilla, men vores lokale Skoringen har fået nogle modeller hjem af mærket Ivory, én af dem ligner den hvide sko du har vist, bare med lav hæl :)

Uhhhhhh! Så må jeg da lige en tur forbi skoringen og se! Tak skal du have! :)

0

Kirken

Endelig er der kommet styr på kirken. I dag var vi ude og se de to kirker vi havde i tankerne, og vi er ikke i tvivl. De er begge to små landsby kirker, så lige meget hvad, så kommer kirken til at være fyldt godt op. Det bliver fedt, i stedet for en stor-halv tom kirke.

Kirken vi har valgt har våbenhuset for enden, hvor man i den anden, kom ind midt i mellem rækkerne, hvilket gav mig kortere gulv at gå på, plus et knæk midt når jeg drejer op mod alteret, og så er det ikke sikkert at kjolen ligger som den skal. Derfor er jeg rigtig glad for den vi valgte. Og rigtig rigtig glad over at det er kommet på plads og der er styr på det.

Selvom vi endnu ikke har sendt indbydelser ud, og derfor ikke har fået svar fra nogen, er jeg så småt begyndt at kigge på bordplanen. Bare hvordan man sådan kunne sætte folk sammen. Men hold op hvor er det SVÆRT!!
Jeg vil jo gerne at alle hygger sig mest muligt, så de skal sidde ved borde hvor de kan tale godt sammen. Men da det jo er et bryllup vil jeg også gerne blande familierne lidt, så der er nogle fra begge sider ved alle borde, men der skal så helst heller ikke være flertal af den ene familie så det sidste par evt føler sig "alene" - Nej det er bestemt ikke nemt. Hvordan har i andre gjort?

0