CamillaMusen

Drømmen om et prinsesse bryllup

372 posts in this topic

Senior Polter

Længe længe har det været planlagt at min svigermor ville holde et surprise for min svigerfar til hans fødselsdag. Han har knoklet rigtig meget hele sommeren, og slet ikke helt ferie. Så hun synes han skulle forkæles med brunch, hvor vi alle skulle komme først, og hun så ville lokke ham derop, og så skulle vi overraske ham. Det var planlagt til igår, og da jeg stod i badet slog det mig pludseligt, at vi fuldstændigt har glemt at købe en gave til ham sad.png Men kæresten beroliger mig, at det er der styr på, vi er med på en gave som Svigermor har indkøbt til ham.

Vi køre af sted, og set i bagspejlet køre han underligt pænt. Nærmest konstant 10 km mindre end det han må - han plejer at køre 10 mere end han må rolleyes.gif Jeg kommentere endda hvorfor han køre så mærkeligt, men det synes han bestemt ikke at han gør.

Da vi ankommer til Hotel Kirstine som brunchen skal holdes på, står min svigermor ude foran. "Hvor er Bjarne henne?" spørge jeg.

-Han er lige oppe i byen og hente noget, han kommer lige snart.

-Fint så går vi ind og gemmer os.

Da vi kommer ind i lokalet er det helt tomt. blink.png

Hvor søren er alle gået hen, spørger jeg

- Ja det var mærkeligt de var her lige før siger min svigermor.

Så åbner hun en dør, og jeg kan se kærestens Søster og andet af kærestens familie. De står alle med kamera i hånden og filmer, og jeg tænker det er da sært, for Bjarne er jo ikke kommet endnu. I det samme råber de "SURPRISE" og kommer ud.... Jeg siger "Ja surprise" og tænker stadig de er lidt mærkelige fordi han jo ikke er der. Men så ser jeg pludselig familie fra min side af familien....

blink.png Nåh Surprise for MIG?!?!?

Så grinte alle bare.. Ja det var simpelthen en surprise for mig - min senior polter som de kaldte den _heart.gif

1238160_10202008868168494_1205870574_n.j

1237102_10202008868728508_621324296_n.jp

Så det var damerne over 50 (og så lige et sæt kusiner og min svigerinde) der havde lyst til at holde en senior polter for mig - så jeg har en junoir polter til gode biggrin.png
Vi var alt i alt 13 damer og derfor havde de taget én mand med, Nemlig Ludvig den 14.

1244225_10151793515440999_1659196726_o.j

Jeg blev også pyntet, med min mors hat fra mine forældres bryllup, og jeg fik en brudebuket _heart.gif

545259_10202008870608555_959038616_n.jpg

Øm var jeg. Og hold op hvor folk bare GLOEDE på mig biggrin.png Jeg skræmte endda en lille pige, der ikke turde gå op og tage mad fordi jeg stod der.. Haha. Der var også en dame der kom spændt hen og spurgte "Hvad fejre i?" Og så kunne jeg jo glad fortælle at vi fejrede at jeg skulle giftes _heart.gif

Troels mormor rejste sig og holdt ikke en tale, for det skulle hun jo ikke wink.png men sagde nogle rigtig søde ord og af hende og bonusmorfar fik jeg et smuk håndmalet maleri af en påfugl wink.png bonusmorfar er uddannet skiltemaler og er rigtig rigtig dygtig til at male. Det er helt klart et billede jeg skal have op og hænge. Derudover fik jeg lidt info om hvad påfuglen var for en slags dyr smile.png

Af bonusmorfars søster, som er en fantastisk kvinde, fik jeg også et billede, sådan hjemmelavet 3D ting, af et ungt forelsket par, hvor de kigger hinanden dybt i øjnene. Hun sagde at det ikke var så meget billedet, men mere tanken bag jeg skulle tage til mig. Med det, ville hun nemlig sige at man skal huske i et ægteskab er der altid op og ned ture, men hvis tingene bliver hårde, skal man huske på kærligheden, for den er der stadig et sted. Man skal huske på den første magi, og hun håbede derfor at jeg ville gemme billedet og hive det frem i svære tider, og tænke på det og på hende. Hun har været gift med hendes søde mand i over 50 år, så hun ved jo hvad hun taler om _heart.gif

Det var en skøn skøn overraskelse!!

Buketten var bundet af min svigermor og i en rigtig lille holder. Jeg ved jo godt hvor kreativ og dygtig min svigermor er, men jeg vidste faktisk ikke at hun var så dygtig til at binde rigtige buketter også. Så det blev herefter besluttet at hun skal binde min brudebuket til mig _heart.gif Den har ikke fyldt så meget hos mig i hele forløbet her, det var bare en buket som jeg lige skulle holde i kirken. Men efter at det nu er bestemt at hun skal binde den, betyder det langt mere for mig. Det bliver helt klart en fantastisk buket, netop fordi hun binder den _heart.gif

0

Annonce ♥

Forresten, har du så en skabelon til dine invitationer?? (er ret så dårlig til at være krea, og skal have udførligt skrevet ned hvordan det gøres....) Klodsede mig... :bunny_4:

Gud, har slet ikke set du har skrevet..

Ang skoene, jo der kan man overveje skiftesko. Men kjolen bliver jo rettet til efter skoene, og skifter man så til -6-7-8-9 cm lavere sko vil kjolen blive for lang, og man vil måske jokke i den, og give dem en grim kant...

Og nej har ingen skabelon til dem, har bare printet ud og skåret til på min skæremaskine :heart:

Fantastisk tråd du har her.

Tillykke med din uddannelse og dit job. Håber du er faldet godt til på stedet og at du er glad for det.

Jeg er helt vild med jeres invitationer. De er SÅ fine.

Og og og og og så er der 34!!!!!!! dage til vi skal giftes....

Mange tak :D

Jo jeg er i fuld sving som akutsygeplejerske. Jobbet er rigt på udfordring og udviklingsmuligheder.

JA, 34 dage!!! Hvad giver du mig??

Uha det er snart, jeg er spændt, men også stresset, synes jeg mangler meget endnu. Er du med?

Nej det er jeg ikke. Føler det i hvert fald sådan. Men jan heller ikke finde ud af hvad jeg mangler.

Alle favourbokse er klippet ud og mangler at blive samlet, de skal fungere som bordkort også. Så mangler jeg bordplan, risposer, menukort og sikkert en masse mere som jeg ikke har styr på...

0

Annonce ♥

JA :cheerleader3: Hvad sker der lige for det???

Vi ble også vækket af 15 lækre mænd i soveværelset i morges :D Så nu er min forlovede ude og blive poltet. Håber han har en fantastisk dag!!

Imens nusser jeg med DIY til dagen.. Synes jeg er nået langt, men der er også langt igen..

0

Vi troede manden skulle poltes i dag men nej.

Jeg føler jeg mangler så meget men aner ikke hvad. Måske det er fordi der er rod i hovedet. Syntes jeg fik ordnet en del forleden. Men mangler stadig gæstebog.

Så er vi næsten færdige med favourbokse/bordkort. Mangler at lave risposer og menukort...

0

Annonce ♥

Jeg har slet ikke haft tid til at passe min tråd :(

Synes at alt ledig tid går med at planlægge og udføre...

Om 2 dage går det løs :a1221: Det er helt vildt... 2 dage...

Vi har lige fået vores vielsesringe hjem (og jeg sidder med min på nu - tihi, skal jo lige se om den passer)

NØJ jeg glæder mig til på lørdag - og til at min kommende mand skal give mig den på :a1221:

VI har også fået talt med fotografen og ja... Der er vist ved at være styr på det meste... Ihh altså 2 dage tilbage... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥