CamillaMusen

Drømmen om et prinsesse bryllup

372 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Camilla, så fandt jeg din tråd herinde :) det er sjovt at følge og du har allerede styr på mange ting, super dejligt!

Fandt dig også :iloveyou:

Dejligt, så langt I er kommet :respekt:

Hej med jer :) Dejligt at se nogle "kendte" ansigter!!!

Hihi synes det er sjov i synes vi er kommet langt. Jeg synes der mangler 1000 ting endnu... :)

0

Inspiration til farver:

Jeg ELSKER lilla! Så for mig var der ikke den store tvivl, der skulle være lilla til mit bryllup!

Det var mit udgangspunkt da jeg startede med at kigge efter inspiration...

ae5b7e1d4dc3ab609070d1579a858263.jpg

be7e004eab41c57b042dc4123ee57807.jpg

purple-green-wedding-cake-6.jpgGreen-Purple-Wedding-Theme-Inspiration-4.jpg

purple-green-wedding-color-theme-ideas.001.jpg

Edited by CamillaMusen
0

Annonce ♥

TADAAA:

Men så faldt jeg over noget sjov... Noget som så vidt jeg har kunne søge mig frem til herinde, ikke er brugt før.....

Nemlig et påfugle tema!!!

0c0d66ab4ecdbd8852a3f6bf62fd0ac8.jpg

f2de241d7f2341fdc4229e2fd448e803.jpg

fa9a9fdc13b9d910b80d51d84cc2bbac.jpg

1a9067d08d6044019f04a63546a9e7e4.jpg

f2d2539c217a656904737a41547bb026.jpg

0b09e0edbe3bb432b96fecace04938f6.jpg

9d2e560ef559344e715fe2c71ae2fb0a.jpg

Jeg var straks VILD med temaet og farverne! :cheerleader3:

Kunne næsten ikke vente til min forlovede kom hjem, så jeg kunne vise ham alle tingene jeg havde fundet... Men han var ikke helt hooked :unsure: Han har så heller ikke et gram fantasi, så han forstår ikke det med inspirations billeder, han tror at det bliver en tro kopi af det jeg viser ham. Så det havde vi lige en snak om at han lovede at han ville tænke over det.

Da vi så var ude og se slottet, stod der pludselig en kæmpe udstoppet påfugl midt i den ene stue :cheerleader3: Den havde gået rundt i parken omkring, og var blevet udstoppet ved dens død. Jeg fortalte om mit tema og Stine derude fra var vild med det! Hun viste også også det ene rum havde påfugle tapet :o Og så gav kæresten sig - så måtte det jo være skæbnen! Yay.. Den rigtige påfugl må vi så selv vælge hvor vi vil have, som pynt, evt kan den sættes ind i spisesalen som gæst :lol:

Edited by CamillaMusen
0

Hvor er det flot med påfugle-farverne!! :heart: vi har besluttet os for grå, lilla, sølv og hvid, som jeg kan se du også var inde over :happy:

Ja jeg synes det er enormt elegant med de farver... sølv og hvid oveni.. Det skal nok blive rigtig fint!

0

Annonce ♥

Hvor er det flot med påfugle-farverne!! :heart: vi har besluttet os for grå, lilla, sølv og hvid, som jeg kan se du også var inde over :happy:

Ja jeg synes det er enormt elegant med de farver... sølv og hvid oveni.. Det skal nok blive rigtig fint!

Jeg er spændt på at se hvordan det hele ender med at se ud, men nu er mine invitationer godt på vej til at være færdige :cheerleader3: så bliver det nok lidt nemmere at forestille sig hvordan resten skal se ud :lol:

0

Jeg er spændt på at se hvordan det hele ender med at se ud, men nu er mine invitationer godt på vej til at være færdige :cheerleader3: så bliver det nok lidt nemmere at forestille sig hvordan resten skal se ud :lol:

Aiii hvor spændende!!!! Du må endelig vise billeder!!!

Jeg har lige bestilt STD kort.. Er så spændt på at få dem hjem!!

0

Aiii hvor spændende!!!! Du må endelig vise billeder!!!

Jeg har lige bestilt STD kort.. Er så spændt på at få dem hjem!!

Der skal nok komme masser af billeder!! :biggrin: vi droppede STD - H2B var ikke vild med tanken, så vi sender bare invitationerne så snart de er færdige :happy: Du kommer sikkert først med billeder så hehe :lol: Vi vil se dem, vi vil se dem haha..

0

Tror det bliver virkelig flot med påfugle-tema! er vild med farverne :) Heh, kender godt det med en kæreste der ikke forstår inspirations-billeder :wink: Ret sjovt de har en påfugl på feststedet.. Det må være et tegn :wink:

0

Annonce ♥

Tror det bliver virkelig flot med påfugle-tema! er vild med farverne :) Heh, kender godt det med en kæreste der ikke forstår inspirations-billeder :wink: Ret sjovt de har en påfugl på feststedet.. Det må være et tegn :wink:

OG påfugle tapet :wink: Det er så meget et tegn!

Ja jeg er også vild med farverne, tror bare jeg skal have valgt en 3 ud max, for ikke det bliver for rodet??

0

Brudebuket:

Jeg er meget traditionel med mange ting, så selvfølgelig skal min kommende mand stå for min buket. Men man har vel lov at ønske og drømme lidt :)

d6963285fa4351f0acbefc5427c81c3b.jpg Jeg kan rigtig gode lide denne i farverne, men tror der er lidt for meget diller-daller der hænger ned. Det tror jeg at jeg får ødelagt på sådan en dag, så den skal nok være lidt mere fast.

cbc9c1f7875706950a108ad0a7eea088.jpg Denne er også virkelig yndig!

0b09e0edbe3bb432b96fecace04938f6.jpg Igen vældig fin

Edited by CamillaMusen
0

Alternativ brudebuket:

Men så var det lige at en veninde gjorde mig opmærksom på en alternativ brudebuket!

Nemlig en samling brocher. Wow de er virkelig virkelig fine. Og fordelen ved dem er at de visner ikke = man har den for evigt!

d31b42ad36e213dc44c237c6cf28d65a.jpg Hvad siger i så?

c33a1b1431057cc8b2258bbac96844b2.jpg Min Ynglings!! WOW :cheerleader3:

Edited by CamillaMusen
0

Ja jeg er også vild med farverne, tror bare jeg skal have valgt en 3 ud max, for ikke det bliver for rodet??

Tror du har ret :) Det bliver nok lidt rodet hvis alle farverne er med..

Er vild med broche buketter! De er bare så flotte også er det fedt de holder evigt :) Hvad siger din H2B til det? min er ret skeptisk mht. alternative buketter :unsure:

0

Annonce ♥

Tror du har ret :) Det bliver nok lidt rodet hvis alle farverne er med..

Er vild med broche buketter! De er bare så flotte også er det fedt de holder evigt :) Hvad siger din H2B til det? min er ret skeptisk mht. alternative buketter :unsure:

Jepp det er min også!! Og jeg ved han aldrig ville finde brocher og få den lavet.. Så skulle jeg have sådan en skal jeg selv finde brocherne og så bede ham om at finde en der kan samle dem, så jeg ikke har set den færdig før tid..... Men synes ideen er super fed!!!

0

Topfigurer:

Jeg har ingen ide om kagen endnu, men jeg har et ønske til topfigurerne!

Pug%2BWedding%2BCake%2BTopper%2B2.jpg

Hihi de er da bare SÅ søde!!! Og da vi selv har mops så høre de næsten til!

Problemet er bare at jeg ikke gider betale 7-800 kroner for dem! Og har ikke fundet dem til mindre endnu... :(

Edited by CamillaMusen
0

Topfigurer:

Problemet er bare at jeg ikke gider betale 7-800 kroner for dem! Og har ikke fundet dem til mindre endnu... :(

Ej, hvor er de sjove - er helt vilde med dem ... de alt for fede og mega personlige!

++ super flotte farver i (læs du) har fundet som farvetema. Sådan en flot dyb lilla er så smuk,

0

Topfigurer:

Ej, hvor er de sjove - er helt vilde med dem ... de alt for fede og mega personlige!

++ super flotte farver i (læs du) har fundet som farvetema. Sådan en flot dyb lilla er så smuk,

Det er jo lige det. Nu vores mopper ikke kan være rigtig med den dag, så må de godt være repræsenteret! Alle der kender os ved også hvor meget vi elsker mops. hehe. Selvom det måske så ikke lige passer ind i påfugle temaet...

Og ja den dybe lilla er klart min favorit!!

0