CamillaMusen

Drømmen om et prinsesse bryllup

372 posts in this topic

Topfigurer:

Jeg har ingen ide om kagen endnu, men jeg har et ønske til topfigurerne!

Pug%2BWedding%2BCake%2BTopper%2B2.jpg

Hihi de er da bare SÅ søde!!! Og da vi selv har mops så høre de næsten til!

Problemet er bare at jeg ikke gider betale 7-800 kroner for dem! Og har ikke fundet dem til mindre endnu... :(

Ej, hvor er de sjove - er helt vilde med dem ... de alt for fede og mega personlige!

++ super flotte farver i (læs du) har fundet som farvetema. Sådan en flot dyb lilla er så smuk,

Det er jo lige det. Nu vores mopper ikke kan være rigtig med den dag, så må de godt være repræsenteret! Alle der kender os ved også hvor meget vi elsker mops. hehe. Selvom det måske så ikke lige passer ind i påfugle temaet...

Og ja den dybe lilla er klart min favorit!!

Jeg har selv fået mega meget inspiration til blomster og brudebuketter på denne side, så tjek lige den.. Der er også nogle flotte nogle med lilla :rolleyes:

http://www.bellethemagazine.com/search/label/25%20Wedding%20Bouquets

0

Annonce ♥

Ej hvor flot med påfulgetema :) det synes jeg er en super idé! Tænk at det lige var dét, der var på feststedet :) Det er virkelig flot med det lilla og så påfulgefarverne.

Klart mopserne skal med som figurer...måske kan du pynte dem lidt med påfulgefjer i stedet for blomster

0

Ej hvor flot med påfulgetema :) det synes jeg er en super idé! Tænk at det lige var dét, der var på feststedet :) Det er virkelig flot med det lilla og så påfulgefarverne.

Klart mopserne skal med som figurer...måske kan du pynte dem lidt med påfulgefjer i stedet for blomster

Ja det er lidt sjov at det lige var derude.. Så er det lidt skæbnen :wink:

Og ja GOD ide med lige at pifte mopperne lidt op. Det kræver bare lige at jeg finder nogle billigere mops. Ellers må vi undvære!

0

Annonce ♥

SKO inspiration:

Ja sådan nogle må man vel godt drømme om, selvom man ikke lige har kjolen endnu?

Jeg ELSKER stiletter. Jeg synes de er så smukke, og kvinder der virkelig kan gå i dem, er stang lækre ud! Jeg er ikke en af de kvinder :( Hvor end jeg gerne ville, så bliver mine fødder bare trætte så ufatteligt hurtigt.

Disse sko synes jeg er FANTASTISKE

Caramel__82835_zoom.jpg

Men med en hæl på 11 cm, ja så duer de ikke :boohoo:

Men så fandt jeg disse i stedet:

pk-strawberry__68195_zoom.jpg

Som har en hæl på 8 cm. Det hjælper da lidt på det... Det kan jeg måske bedre klare en hel dag... Og da jeg er en lille lort og min kommende mand er høj, skal de heller ikke blive for flade... Men jeg er nervøs for det at skule have dem på en hel dag...

Edited by CamillaMusen
0

Kjole drømme:

Ja jeg er så småt begyndt at kigge efter kjolen. Men da jeg gerne vil smide nogle kg først, skal jeg helst trække den så lang tid som muligt.

Men derfor har jeg da kigget efter kjoler jeg synes er smukke - også til piger der ikke er en størrelse 38.

Jeg er VILD med prinsesse tyl og blonder!!!

img44581.jpg

Denne synes jeg er vældig prinsesse agtig :)

distinguish-lace-satin-gown-with-ribbon-and-brooch_135845485454.jpg

Denne her er også fantastisk!! Og der er blonder på!!

0d0f8ab1fca8e47d282f9930bde09f8f.jpg

Denne er jeg også vild med!

b3992ca3ad1480b44a0d70cb4761c3a4.jpg

Og denne!

Edited by CamillaMusen
0

Hej :lol:

Jeg har også kigget på sko fra "pink".. synes at der er mange flotte. Hvilken hjemmeside har du kigget på?

Har du forresten set det link jeg sendte med blomster?

knus :biggrin:

Nå ja det glemte jeg helt at skrive :) Ja det kiggede jeg godt på. Der er godt nok mange mange flotte!!!!!

Jeg har kigget på flere sider, men fordi jeg drømmer om lilla sko, er det rigtig rigtig svært... Der skal jeg kigge i udlandet umiddelbart...

0

Annonce ♥

Superflotte anderledes inspirationsbilleder du har fundet. Og fine kjoler, bliver spændende at se hvad du køber.

Må altså kommentere serveringsvognen. Min (lettere neurotiske) svigerfar har PRÆCIS sådan en. Hvis vi havde arvet den måtte du få den! Jeg har et anstrengt forhold til den, udelukkende af den grund at da vores børn var små, lige i den alder hvor de elsker at køre rundt med små vogne og sådan noget, så var det en pine at være på besøg hos svigerfar..... Både ham og hans kæreste gik rundt efter ungerne, skældte dem ud og bar dem væk fra den der fuldstændig UIMODSTÅELIGE (for børnene altså) vogn. Støøøøøøn, jeg hadede den til sidst. Og de (voksne) er udenfor pædagogisk rækkevide for forslag om at stille vognen væk mens børnebørnene var på besøg. :rolleyes: eller alternativt, tillade at de kørte lidt med den, hjulpet af en voksen....

/Josephine

0

Superflotte anderledes inspirationsbilleder du har fundet. Og fine kjoler, bliver spændende at se hvad du køber.

Må altså kommentere serveringsvognen. Min (lettere neurotiske) svigerfar har PRÆCIS sådan en. Hvis vi havde arvet den måtte du få den! Jeg har et anstrengt forhold til den, udelukkende af den grund at da vores børn var små, lige i den alder hvor de elsker at køre rundt med små vogne og sådan noget, så var det en pine at være på besøg hos svigerfar..... Både ham og hans kæreste gik rundt efter ungerne, skældte dem ud og bar dem væk fra den der fuldstændig UIMODSTÅELIGE (for børnene altså) vogn. Støøøøøøn, jeg hadede den til sidst. Og de (voksne) er udenfor pædagogisk rækkevide for forslag om at stille vognen væk mens børnebørnene var på besøg. :rolleyes: eller alternativt, tillade at de kørte lidt med den, hjulpet af en voksen....

/Josephine

Åh så lad dog barnet :lol:

Jeg kender godt det der med at der bare er en bestemt ting i børneøjne der er uimodståelig... Sådan er det jo en gang i mellem...

Det kunne være sejt at finde sådan en, men jeg synes også der er 117 andre ting jeg også liiiiige skal finde og betale :) Så nu må vi se hvor vi ender henne...

0

Og ja GOD ide med lige at pifte mopperne lidt op. Det kræver bare lige at jeg finder nogle billigere mops. Ellers må vi undvære!

Måske kender du en der laver kager...hvis hun kan lave flotte topfigurer i fondant kunne du jo spørge om hun kan lave et mopsepar i fondant?

Mht. sko er der mange herinde fra, der har haft held med at købe dansesko i stedet for alm. stiletter, fordi de er meget mere behagelige at have på :)

Edited by Malene84
0

Måske kender du en der laver kager...hvis hun kan lave flotte topfigurer i fondant kunne du jo spørge om hun kan lave et mopsepar i fondant?

Mht. sko er der mange herinde fra, der har haft held med at købe dansesko i stedet for alm. stiletter, fordi de er meget mere behagelige at have på :)

Ahh, dansesko.. Smart.. Hvor finder man sådan nogle henne?

0

Annonce ♥

Jeg mener Vibeke har linket til dem på madammen på et tidspunkt. Ellers så ved hun i det i hvert fald. :)

Super idé med mops. Det er lige jer!

0

Mere inspiration:

Her kommer lige et par billeder mere til inspiration til vores påfulge tema :)

wedding84.jpg

3b634d7af6fd39d4916f0ff475c67724.jpg

e2e28ad04b1b89dabac838bd1a054bc3.jpg

Jeg er vild med at dekorere med fuglebure. Synes de ku blive så fine!!!! Skal bare lige have fundet nogen til få penge.... hæhæ...

Edited by CamillaMusen
0

Annonce ♥

Mit første ebay køb:

Ja hvertfald til brylluppet :)

Jeg bød på en auktion på nogle lilla påfuglefjer.

Jeg vandt 300 stykker :lol: Så skal der bare pyntes op. Det var egentlig ikke min tanke at have fjer på indbydelserne, fordi de normalt koster en sjat, men nu hvor jeg har så mange, så tror jeg helt sikkert at der kommer nogen på. Så er der jo stadig vildt mange at gøre godt med til andet krea :cheerleader3:

$(KGrHqV,!jkFD0chjnGfBRLc,v56rg~~60_12.JPG

Jeg glæder mig til at få dem hjem og se hvordan de ser ud i virkeligheden!!

Edited by CamillaMusen
0

TerrierPlayNet laver dansesko med hæl i den højde du ønsker. Der er vist ret lang leveringstid (nogle uger), men til gengæld er prisen rigtig god - ca. 250 kr. :biggrin:

0

Annonce ♥

TerrierPlayNet laver dansesko med hæl i den højde du ønsker. Der er vist ret lang leveringstid (nogle uger), men til gengæld er prisen rigtig god - ca. 250 kr. :biggrin:

Tak!!

Jeg er bare ikke sikker på om jeg er til stilen.. Har kigget flere steder nu, og hvor jeg godt kan se de nok er smarte at danse i, så synes jeg bare ikke de er så kønne som jeg kunne tænke mig det :unsure:

Har kigget en smule på disse, men som sagt.. Nok ikke helt det jeg drømmer om

N681.jpg

1

Bruger du pinterest.com? Der kan man finde så mange flotte inspirations billeder!

http://pinterest.com...Peacock+wedding

Var forresten i søsterne grene idag, der har de mops figure :)

Oh my god oh my god.. Er det rigtig? Jeg skal SÅ meget i søstrene i morgen så!! :cheerleader3: Tusind tak for tippet!

Og ja jeg kender godt pinterest :):loveboard:

0

De første indkøb + ideer:

Jeg har været på loppemarked igår, og der fandt jeg denne skål, som jeg tænker skal bruges til slik-baren

540834_10151436057675999_565847877_n.jpg

Derudover skal jeg jo ha fundet nogle fuglebure, har selv et indtil videre

45430_10151436060935999_7861175_n.jpg

Da jeg er meget inspireret af dette billede

KM-RW-Jasmine-Star-Photography-44.46.png

Så jeg blev vældig glad, da jeg blev tilbudt disse to bøger gratis... Synes de passer fint ind....

733902_10151436056815999_1413083882_n.jpg

Edited by CamillaMusen
0