CamillaMusen

Drømmen om et prinsesse bryllup

372 posts in this topic

Annonce ♥

Laksegl

Jeg vil gerne have lukke vores invitationer med laksegl. Jeg har ledt efter et sted hvor vi kunne få lavet vores monogram, til en fair pris... Men så kommer SeK lige ind fra sidelinjen med et super laksegl til mig :cheerleader3:

il_570xN.420740806_9god.jpg

Kunne det ikke lige være fint???? :cheerleader3: Det tror jeg vist nok det ku!!! :cheerleader3:

Nu er jeg bare hammer meget i tvivl om hvad jeg vil... Det eller vores eget monogram :help:

Tror jeg må høre manden ad om han har nogle præferencer...

0

Jeg elsker mit tema.. Synes det er sjovt og anderledes....

Men jeg kan ikke rigtig beslutte mig for om jeg vil gå ALL IN...

Som fx ved at købe disse

il_570xN.194986108.jpg

il_570xN.238903565.jpg

il_570xN.376698463_rtcc.jpg

il_570xN.235957999.jpg

il_570xN.372962035_em11.jpg

Men det er nu stadig meget sjov at se alle de mange ting man kan få for penge :thumbsupsmileyanim:

0

Laksegl

Jeg vil gerne have lukke vores invitationer med laksegl. Jeg har ledt efter et sted hvor vi kunne få lavet vores monogram, til en fair pris... Men så kommer SeK lige ind fra sidelinjen med et super laksegl til mig :cheerleader3:

il_570xN.420740806_9god.jpg

Kunne det ikke lige være fint???? :cheerleader3: Det tror jeg vist nok det ku!!! :cheerleader3:

Nu er jeg bare hammer meget i tvivl om hvad jeg vil... Det eller vores eget monogram :help:

Tror jeg må høre manden ad om han har nogle præferencer...

Iiiiih, hvor er jeg glad for at kunne hjælpe! Jeg er meget spændt på hvad det ender med :loveshower:

0

Annonce ♥

Der sker ikke så vanvittigt meget for tiden. Jeg er dybt begravet i min BA. Men jeg bruger pauserne til at kigge lidt inspiration rundt om på nettet :)

Vi har fået sendt næsten alle STD kort ud, og mangler kun ganske få som skal afleveres i hånden.

Igår var jeg til tøsehygge i en "madklub" som vi kalder os. Vi er 4 veninder der kender hinanden på forskellig arbejdsvis gennem 5 år - Rigtig gode veninder hvor jeg altid har ondt i maven når vi skilles. De fik igår hver deres STD kort og de blev bare så glade :7himmel: Den ene fældede da endda tåre af glæde over at skulle med :cheerleader3: Amen så bliver det jo ikke bedre for en Zilla :thumbsupsmileyanim: Nu glæder jeg mig endnu mere til brylluppet, fordi jeg bare VED at de vil hjælpe os med at skabe en fest. De havde allerede 1000 ideer til tøj og gave og sjove indslag. De er fantastisk!! Hvor heldig er jeg ikke lige at have så gode veninder? :heart:

0

Der sker ikke så vanvittigt meget for tiden. Jeg er dybt begravet i min BA. Men jeg bruger pauserne til at kigge lidt inspiration rundt om på nettet :)

Vi har fået sendt næsten alle STD kort ud, og mangler kun ganske få som skal afleveres i hånden.

Igår var jeg til tøsehygge i en "madklub" som vi kalder os. Vi er 4 veninder der kender hinanden på forskellig arbejdsvis gennem 5 år - Rigtig gode veninder hvor jeg altid har ondt i maven når vi skilles. De fik igår hver deres STD kort og de blev bare så glade :7himmel: Den ene fældede da endda tåre af glæde over at skulle med :cheerleader3: Amen så bliver det jo ikke bedre for en Zilla :thumbsupsmileyanim: Nu glæder jeg mig endnu mere til brylluppet, fordi jeg bare VED at de vil hjælpe os med at skabe en fest. De havde allerede 1000 ideer til tøj og gave og sjove indslag. De er fantastisk!! Hvor heldig er jeg ikke lige at have så gode veninder? :heart:

Hvor lyder det dog dejligt og intet mindre end fantastisk, at blive mødt med samme glæde som man selv er ved at springes af. Alt bliver kun lettere, når man møder opbakning! Jeg er virkelig glad på dine vegne :loveshower:

0

Jeg stjæler lige din liste øverst - har du fundet den herinde?? Den er i hvert fald helt genial - og tillykke med det hele. Det lader selvfølgelig til at blive et fantastisk bryllup -

Du stjæler bare :wink:

Hvor lyder det dog dejligt og intet mindre end fantastisk, at blive mødt med samme glæde som man selv er ved at springes af. Alt bliver kun lettere, når man møder opbakning! Jeg er virkelig glad på dine vegne :loveshower:

Taaak :) Ja det er virkelig dejligt at blive mødt på den måde!!! Så kan det kun blive godt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Woop Woop. Tiden går stærkt og i dag er der kun 180 dage tilbage :cheerleader3:

Jeg har i dag bestilt tid til kjoleprøvning... Woooow hvor er det vildt... Det giver altså sommerfugle i maven!!

Jeg er rigtig rigtig spændt på det. Håber virkelig bare at de er søde og at der er nogle kjoler som klæder mig.

0

Woop Woop. Tiden går stærkt og i dag er der kun 180 dage tilbage :cheerleader3:/>

Jeg har i dag bestilt tid til kjoleprøvning... Woooow hvor er det vildt... Det giver altså sommerfugle i maven!!

Jeg er rigtig rigtig spændt på det. Håber virkelig bare at de er søde og at der er nogle kjoler som klæder mig.

Tillykke med milepælen :) tiden flyver bare afsted!

Mht. kjoleprøvning, så er det bare med at springe ud i det :) er sikker på at de langt de fleste steder er rigtig søde og har forståelse for hvad vi som brude står overfor. Må man spørge hvor du skal hen?

0

Woop Woop. Tiden går stærkt og i dag er der kun 180 dage tilbage :cheerleader3:/>

Tillykke med milepælen :) tiden flyver bare afsted!

Mht. kjoleprøvning, så er det bare med at springe ud i det :) er sikker på at de langt de fleste steder er rigtig søde og har forståelse for hvad vi som brude står overfor. Må man spørge hvor du skal hen?

Ja selvfølgelig....

Jeg har valgt Lilly, Nicolai og så vil jeg i morgen ringe og høre House og Brides om de også har tid til mig...

Det er bare så spændende, så bliver det pludselig mere virkeligt :heart

0

Woop Woop. Tiden går stærkt og i dag er der kun 180 dage tilbage :cheerleader3:/>/>

Tillykke med milepælen :)/> tiden flyver bare afsted!

Mht. kjoleprøvning, så er det bare med at springe ud i det :)/> er sikker på at de langt de fleste steder er rigtig søde og har forståelse for hvad vi som brude står overfor. Må man spørge hvor du skal hen?

Ja selvfølgelig....

Jeg har valgt Lilly, Nicolai og så vil jeg i morgen ringe og høre House og Brides om de også har tid til mig...

Det er bare så spændende, så bliver det pludselig mere virkeligt :heart

Ja så skal du da ud og se lidt forskelligt ;) det bliver meget mere virkeligt - MEGET virkeligt! Havde slet ikke fantasi til at forestille migselv i en brudekjole før jeg stod i en - totalt syrealistisk, på den gode måde haha..

0

Annonce ♥

Jeg bliver simpelthen nød til at vise dig det her. En lille forklaring: Jeg kigger i øjeblikket på bryllupskage inspiration og hertil følger naturligvis topfigurer. Jeg er i tvivl om hvad skal selv ønsker, da jeg falder over denne lille skønhed på Etsy, som straks for mig til at sende dig en tanke. Måske er det noget du kan bruge, hvis du ikke selv har overvejet topfigurer? :happy:

il_570xN.387564574_6iib.jpg

0

Annonce ♥

Aii hvor er de bare søde... Hehe Og vildt godt lavet...

Men vi har selv tænkt os mops, da vi har to af dem selv.... :) Men skønt at du tænker på mig :)

Det er utroligt, hvad man ikke kan få til påfugletemaet. Jeg er blevet kæmpe fan af Etsy og er lige faldet over dette bordnummer :happy:

il_570xN.339975369.jpg

il_570xN.352244074.jpg

il_570xN.343138338.jpg

Edited by SeK
0

Ja der er en del inspiration at hente... Er også selv ret glad for at kigge på Etsy.. Og pinterest...

Synes desværre bare Etsy er lidt dyrt til tider... Altså skal man have indbydelser eller andet print, koster de hurtigt 25-35 kroner pr styk. Det er også ok hvis man skal bruge 10-20 styk. Men med min store gæsteliste, så bliver det dyrt... :/

0

I dag er der 50 dage tilbage.... Altså til jeg skal aflevere min bachelor :cheerleader3: Vi er godt igang, og det er også sjov endelig at være nået så langt. Men jeg glæder mig alligevel til at det hele er færdig og JEG er færdig!

I mellem læsning og skrivning kommer jeg til lige at kigge på bryllups ting..

Fx har jeg kigget lidt på kjoler til dagen efter. Vi gerne have en fin kjole, til brunch næste dag. Så kan man stadig se hvem der er bruden :)

Har fundet lidt inspiration

tumblr_mkrxqwGCi91qiavizo1_500.jpg

405ee34aa9009eead7ffbc7f21b6a031.jpg

ae2c2d12b17d3f21e3ef5015fd88ed0d.jpg

8fe4c82fe3b0a34c25eb197d9d145f09.jpg

0

Annonce ♥

Super fine kjoler du har fundet :) Jeg er selv i gang med at lede efter det samme for vi skal også have brunch dagen efter :) Hvor har du fundet den 2. nederste? Synes den er rigtig fin :)

0

hej :biggrin:

Du skal da lige se den her, kom til at tænke på dig, da jeg så den.

http://www.etsy.com/listing/121293377/oriental-hair-comb-hair-sticks-wedding?ref=sr_gallery_18&ga_search_query=golden+hair+comb+bridal&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=DK&ga_search_type=all&ga_facet=golden+hair+comb+bridal

Det et smykke til håret. wee :biggrin:

Super fine billeder af kjoler - kan godt lide nr. 3 og 4, hvor har du støvet dem op henne ?

knus

0

Jeg elsker mit tema.. Synes det er sjovt og anderledes....

Men jeg kan ikke rigtig beslutte mig for om jeg vil gå ALL IN...

Som fx ved at købe disse

il_570xN.194986108.jpg

il_570xN.238903565.jpg

il_570xN.376698463_rtcc.jpg

il_570xN.235957999.jpg

il_570xN.372962035_em11.jpg

Men det er nu stadig meget sjov at se alle de mange ting man kan få for penge :thumbsupsmileyanim:/>

Synes skoene du har fundet er helt vildt fantastiske! Ved du hvor de er fra? Jeg har allerede mine brudesko, men de her kunne sagtens få en plads i min garderobe alligevel!!!

0

Så kom jeg igennem din tråd. :cheerleader3:

Og jeg ELSKER dit påfugletema! Hvor er det bare helt vildt originalt - og tilsyneladende bare skæbnebestemt! :thumbsupsmileyanim:

Her må jeg vidst lige holde øje.. :heart:

0