CamillaMusen

Drømmen om et prinsesse bryllup

372 posts in this topic

Så kom jeg forbi her hos dig Camilla :)

Sikke en planlægning du har gang i her.. wauw for et tema - vi kører selv nogle af farverne, og skal bruge en smule af fjerene til deko + buketter.. :)

Glæder mig til du deler (?) billeder af kjolen.. det lyder som det helt rigtige valg :)

0

Annonce ♥

Velkommen til Majken :balloons:

Sjovt at du også er lidt derhen af med tema... Hvor får du fjerene fra? Jeg havde jo bestilt over Ebay men blev vist snydt - de er hvertfald aldrig dukket op :(

Jeg tror ikke jeg lægger billeder op af kjolen... :unsure: Vil gerne have at det er en overraskelse for folk på dagen!! Og jeg ved ikke hvor mange der evt kigger med..

0

Tillykke med fund af kjole! Det er bare så rart at få styr på lige præcis den post - og hvor vildt at du fik så stærk en følelse da du havde den på; så er der da slet ingen tvivl om at det er KJOLEN :thumbsupsmileyanim::7himmel:

0

Annonce ♥

Hihi.. Har du set at Carlsberg har fundet ud af at pakke deres sommersby flasker ind i forskelligt dyredragter? Bla påfugle?

Griner nej det har jeg slet ikke set? Det må jeg da lige lure på, om det kan passe ind i temaet? :)

Tillykke med fund af kjole! Det er bare så rart at få styr på lige præcis den post - og hvor vildt at du fik så stærk en følelse da du havde den på; så er der da slet ingen tvivl om at det er KJOLEN :thumbsupsmileyanim::7himmel:

Ja det er super rart at have styr på det. Det bare det hele lidt mere virkeligt - og nu kan tiden næsten kun gå for langsomt

0

Milepæl - 5 måneder endnu

Tiden er en sjov størrelse. Den går på nogle områder helt vildt hurtigt og på andre snegler den sig af sted... Tiden siden forlovelsen er gået vildt stærkt, og alligevel virker det som om der er evigheder til den store dag. Jeg har fundet kjolen, som kun har gjort mig endnu mere spændt på dagen!

Men omvendt, der er SÅ mange ting jeg gerne vil have styr på i forhold til brylluppet, så det er nok meget godt at der er 5 måneder endnu... Jeg får travlt... Med indbydelser, bordkort og alle de 100 andre krea ting jeg gerne vil... Oven i at jeg lige skal få min uddannelse og starte på nyt job.. På den led kan 5 måneder godt skræmme mig lidt.

Men heldigvis har jeg en masse skønne veninder som gerne hjælper mig. Så mon ikke jeg når det hele inden dagen??

0

Selvfølgelig når du det hele. Du virker så dejlig overskuds agtig herinde, så det er jeg slet ikke i tvivl om.

Så forresten lige på din ticker at du allerede har tabt over 15 kg. hvor er det bare super, sindssygt godt gået. Kæmpe thumbs update herfra!!!!!

0

Hihi.. Har du set at Carlsberg har fundet ud af at pakke deres sommersby flasker ind i forskelligt dyredragter? Bla påfugle?

Altså der er da ikke grænser for hvad de finder på.... Du får lige et billede for min mand fik lige nogen med hjem. (Hans bro arbejder på Carlsberg og reklamerer saftsusme for alt mulig mystisk...)

post-59524-0-36883900-1367837638.jpg

0

Annonce ♥

Selvfølgelig når du det hele. Du virker så dejlig overskuds agtig herinde, så det er jeg slet ikke i tvivl om.

Så forresten lige på din ticker at du allerede har tabt over 15 kg. hvor er det bare super, sindssygt godt gået. Kæmpe thumbs update herfra!!!!!

Det er så siden efteråret, så jeg føler ikke det går så stærkt. Slet ikke nær stærkt nok... Og lige for tiden har den stået stille i snart 3 uger.. Vildt frustrerende... Vil jo bare gerne nå at smide en hel masse inden den store dag!!

Altså der er da ikke grænser for hvad de finder på.... Du får lige et billede for min mand fik lige nogen med hjem. (Hans bro arbejder på Carlsberg og reklamerer saftsusme for alt mulig mystisk...)

Ej hvor er de sjove.. Dem har jeg slet ikke set... Det må da lige nævnes for slottet ;)

0

Tiden går stærkt, desværre bare ikke med de sjove ting, så som bryllup. Min bachelor trækker virkelig tænder ud og jeg er bare SÅ klar til at få den afleveret og overstået. GIDER IKKE MERE NU!

Jeg kigger stadig bryllupsting, kan ikke lade være... For tiden kigger jeg efter strømpebånd på Etsy. Men jeg forstår ikke hvorfor de sælges i sæt af 2? Er der noget jeg har misset, eller hvad er årsagen til dette?

Derudover blev jeg jo snydt på Ebay for mine påfuglefjer :( Dem kan jeg ikke rigtig slippe, så leder fortsat efter nogle. Desværre synes jeg bare at de som er til salg for tiden er alt for dyre :( Så hvis nogen ser et godt tilbud må i gerne sige til!

Jeg burde også få bestilt invitationer hjem... Og få styr på band... Øv synes ikke rigtig det køre for mig for tiden. Men om 1 mrd og 2 dage skal jeg forsvare min BA og så er det heldigvis ovre... Håber så bare at jeg når det hele alligevel....... Undskylder mit piveindlæg...

Edited by CamillaMusen
0

Strømpebånd - der er noget med at man i engelsktalende lande kaster det ene til de mandlige single gæster. Lidt a la brudebuketten du ved.

Josephine

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Strømpebånd - der er noget med at man i engelsktalende lande kaster det ene til de mandlige single gæster. Lidt a la brudebuketten du ved.

Josephine

Hm joh, men man har jo heller ikke to brudebuketter?

Der er faktisk nogle, der har to buketter - en "kastebuket" og den "rigtige", som bliver gemt som minde...

Hm, jeg har ikke lige lagt mærke til at Martin har redigeret dit indlæg (eller tjekket om der står noget lignende hos andre), men mon ikke det er en fejl? De er jo ved at gøre ting ved hjemmesiden, så der har jo været en del glitches det sidste stykke tid...

0

Josephine

Der er faktisk nogle, der har to buketter - en "kastebuket" og den "rigtige", som bliver gemt som minde...

Hm, jeg har ikke lige lagt mærke til at Martin har redigeret dit indlæg (eller tjekket om der står noget lignende hos andre), men mon ikke det er en fejl? De er jo ved at gøre ting ved hjemmesiden, så der har jo været en del glitches det sidste stykke tid...

Ok har heller aldrig hørt om det med buketten? :)

Nej jeg synes det er mærkeligt.. Trådens navn er også anderledes... Mine hjerter mangler? :/

0

Josephine

Nej jeg synes det er mærkeligt.. Trådens navn er også anderledes... Mine hjerter mangler? :/

Det er heller ikke super udbredt, men ved nogen gør sig i det...

Ja, min ticker mangler, og har lagt mærke til andres også mangler, mens andre stadig har deres... Der sker spøjse ting i øjeblikket :rolleyes:

0

Josephine

Ja, min ticker mangler, og har lagt mærke til andres også mangler, mens andre stadig har deres... Der sker spøjse ting i øjeblikket :rolleyes:

Måske spøger det?? :blink:

0

Annonce ♥

Josephine

Måske spøger det?? :blink:

Måske?!? Jeg får heller ikke mails længere når der er besvarelser i min tråd...?? :blink:

0

Jubel indlæg

Nå men.. Det jeg egentlig ville skrive om herinde er at det går fremad med mit vægttab. Siden August måned har jeg nu tabt 18, 7 :cheerleader3: Det er jeg altså lidt stolt af.

Jeg er ikke stolt af at jeg lod alle de mange kg komme på, men nu gør jeg i det mindste noget ved det.

Mit endelig mål er langt ude i fremtiden, men mit delmål er 5 kg mere inden brylluppet! Det ville være fantastisk!! Jeg håber jeg når det - har 135 dage tilbage. Desværre går det ikke nær så stærkt mere som i starten, taber kun ca 1 kg på 14 dage. Men sidder også stille og skriver bachelor projekt jo.

1/7 har jeg fået job som akutsygeplejerske :cheerleader3: Så det bliver en afdeling med knald på. Forhåbenligt kan det så også hjælpe mig på vej med de sidste 5 kg.

Opgaven tager så godt som alt min tid og energi :shooter: Men i weekenden fik vi sat os ned og bestilt invitationer og karton og lign hjem. Av min arm det er dyrt, men forhåbenlig bliver det også rigtig flot! Vi har allerede modtaget en mail om at det er på vej.. Jeg mangler stadig at få styr på en masse ting. Værst er det at vi endnu ikke har styr på band :o Det kan jeg godt gå en lille smule i panik over, men synes simpelthen at det er SÅ SVÆRT.

Har kigget på mange hjemmesider og indhentet et par tilbud. Desværre lå tilbudene over vores budget :td: Øv en stress faktor.

Nu har min forlovede lovet at sætte lidt tid af til at kigge nærmere på det. Jeg håber inderligt vi snart få den post på plads!

0

Martin er administrator og har været inde og redde mange tråde... Der har været total ged i den herinde ... Grrrr :-)

Men der har ikke været ged i min tråd? - ikke mig bekendt?

Det kan være han har rettet dine links... Der er nemlig nogle af dem der er lavet om... :)

0