CamillaMusen

Drømmen om et prinsesse bryllup

372 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

18,7!!!!!! Det er bare så meeeeeeeeeega sejt! Tilyyyyyyyykke!

Pis med det der musik, det er en kæmpe post at få vinget af. Så vigtigt at vælge med omhu (og samvittighed bdr :-o) Jeg kan godt forstå du har givet det videre til din mand.

0

:blush: :blush: :blush:

Mange tak alle sammen :)

Jeg er også glad!! Og har lige knoklet derud af i 2 timer i Scala... Håber virkelig på de 5 kg..

Men altså min forlovede elsker mig jo lige meget hvad.. Vil bare godt se lækker ud på billederne som jeg skal se på resten af livet hihi

Jeg skal aflevere bachelor den 5 juni så 11 dage endnu. Og jeg er ved at KASTE op over den opgave. Føj hvor er jeg træt af den. Gad bare godt at aflevere, forsvare og så slut prut...

Desværre driller analysen os pt, så vi må knokle derudaf de sidste dage også. Baah

0

Jeg er også glad!! Og har lige knoklet derud af i 2 timer i Scala... Håber virkelig på de 5 kg..

Men altså min forlovede elsker mig jo lige meget hvad.. Vil bare godt se lækker ud på billederne som jeg skal se på resten af livet hihi

Jeg skal aflevere bachelor den 5 juni så 11 dage endnu. Og jeg er ved at KASTE op over den opgave. Føj hvor er jeg træt af den. Gad bare godt at aflevere, forsvare og så slut prut...

Desværre driller analysen os pt, så vi må knokle derudaf de sidste dage også. Baah

Jeg har selv en H2B der har måtte bruge 2 forsøg på sin bachelor - og han var også VIRKELIG træt af sin opgave til slut!

Håber i får styr på det sidste snart, så i bare skal rette til osv! :cheerleader3: GO GO GO!

0

Annonce ♥

Jeg har selv en H2B der har måtte bruge 2 forsøg på sin bachelor - og han var også VIRKELIG træt af sin opgave til slut!

Håber i får styr på det sidste snart, så i bare skal rette til osv! :cheerleader3: GO GO GO!

Åhh gud... Tanken havde slet ikke slået mig at man ku dumpe.. Eller jo det havde den... Men tænk sig at skulle lave lortet om 2 gange.... Jeg magter det ikke Jon-Jon

0

Vielsesringe

Suk jeg synes det er hårdt at planlægge bryllup biggrin.png Ikke at jeg klager, men der er godt nok mange ting man skal have en mening om.

Jeg havde altid troet at jeg bare skulle have en plain guldvielsesring. Men dén var kæresten ikke med på!! Han var faktisk helst helt fri sad.png Men det får han ikke lov til _sm.gif Ikke på vilkår om jeg sender min mand ud i den store verden uden ring på fingeren!! Basta!
Da han havde tygget lidt på den kom han og foreslog titanium ringe, da han mente at han bedre kunne forlig sig med sådan nogle. Så var det min tur til at tygge lidt. Jeg kom frem til at det kunne jeg bedre leve med, end at han gik uden.
Så var vi ude og ose lidt, men ekspeditricen fortalte os at det man bare skulle vide om titanium var at når de var støbt, så var de støbt. Dvs de kan aldrig gøres større eller mindre, hvis ens fingre ændre sig med årene. Og så ridses titanium let - hvilket for nogle jo var en charme, men det skulle vi bare vide.
Hmm... Den var vi så ikke så meget på. Især den med at de aldrig kan ændres igen. For som hun sagde, hvis man så ændrede størrelse skulle man ud og købe nye ringe. Men det synes vi begge to var lidt forkert.

Så kiggede vi kortvarigt på et sæt smukke hvidguldsringe, som vi begge godt kunne lide. Så så vi prisen, og så lagde vi dem pænt ned igen. 28.000 var ikke liiiiiiiige det vi havde tænkt os at bruge på ringe.

Så nu er vi her. Ved ikke rigtig hvad vi vil og ikke vil. Vi har noget gammelt guld liggende, som vi (læs jeg) egentlig havde tænkt skulle være smeltet om til nye ringe... Men efter jeg prøvede guldringe i butikken op af min hvidgulds-forlovelsesring, der synes jeg ikke det så, så godt ud igen..
På den ene side synes min snart tomme pengepung at det er dyyybt åndssvagt at bruge så mange penge på et par ringe.......... Omvendt så er det også ringe vi skal gå med resten af livet... Så er det måske ikke så dum en invistering? Argh jeg ved det ikke..

Hvad tænker i?

0

Vi har valgt titanium. Vi ved godt de siger at man ikke kan få dem lavet mindre/større, men har fået at vide fra flere guldsmede at de kan ændres en 1/2-1 størrelse. Har også set på nogle fra Uli Glaser (tysk firma, du kan se nogle af dem på www.minguldsmed.dk), og de kan ændre størrelsen (i hvert fald på deres egne ringe, så mon ikke de også kan klare nogen de ikke selv har lavet?). Ellers har jeg også kigget meget på ringe fra et svensk firma, www.titanringar.com. Der er lidt at hente på kursen :wink:

Det med at de bliver ridset, det gør alle ringe. Du skal ud i tungsten eller keramik for at de ikke bliver ridset. Men udvalget i disse materialer er meget lille, og hvis du (som så mange andre kvinder) vil have lidt bling i, så er det typisk "kun" en enkelt sten.

0

Annonce ♥

Min mand er heller ikke pjattet med at skulle have ring på. Og jeg VIL FANME have en ring på hans finger... FANME så! Det er bare mig! Han føler sig vildt pyntet bare han er nyklippet så en ring er virkelig grænseoverskridende! Men en guldring (som er det jeg VIL have) kan fåes ret rustik og den er han med på. Jeg har fundet nogen som han synes er fede... Hovsa... Det er vildt for det er virkelig vildt. Måske kan I mødes der?

Synes titanium vil være at satse for dig som er i en vægtproces. Og du ønsker dig guld. Gå efter det.

Ham der hedder Ege art er der flere der taler godt om - både pris og service.

0

Jeg synes ikke, at ringene behøver at være ens, så han kunne f.eks. få sin i titanium og så kunne du få lavet din guldring af det gamle guld eller købe en hvidguldring.

Vores ringe er godt nok begge af guld, men med meget forskellige slibninger.

Min H2B er heller ikke meget for at skulle gå med ring, men jeg syntes også helt sikkert, at han skulle have en. Vi har aftalt, at hvis han har haft den på hver dag i 2 måneder og stadig synes, den er træls at gå med og ser dum ud, så må vi finde en løsning, hvor han ikke nødvendigvis behøver at gå med den hver dag. Men han har valgt en ring, som han synes er flot, og det er jo det første kriterium for, at han skal komme til at have den på hver dag.

0

Hehe ja jeg er jo heller ikke nem at have med at gøre, for det med forskellige ringe foreslog en butik også. Men det vil jeg heller ikke have. Jeg vil have at de skal være ens og passe sammen! hehe....

Jo mere jeg tænker over det jo mere hælder jeg mod at kaste nogle penge efter de ringe, og så købe nogle vi virkelig ønsker os! hm.. selvom jeg synes det er ved at dyrt med det her bryllup!

0

Hehehehe... thats my girl :badgirl:

Ved du hvad? Det er jo et smykke for livstid - det må man faaa'n dulme godt bruge nogle knaster på. Jeg vil dælme også have ens ringe... for mig ryger symbolikken hvis ringene ikke er ens (sorry) men det er lissom der jeg synes man viser udad til at VI HØRER SAMMEN! Se se se allesammen han er miiiiiin! :loveshower:

Jeg vedhæfter lige et billede af de ringe der fik min mand til at sige ok til guld på fingeren. Han syntes de er rustikke og ok.. altså bare ok.. :blink:

post-59524-0-08434800-1369811185_thumb.j

Edited by dorte s.
0

Annonce ♥

Ved du hvad? Det er jo et smykke for livstid - det må man faaa'n dulme godt bruge nogle knaster på. Jeg vil dælme også have ens ringe... for mig ryger symbolikken hvis ringene ikke er ens (sorry) men det er lissom der jeg synes man viser udad til at VI HØRER SAMMEN! Se se se allesammen han er miiiiiin! :loveshower:

Jeg vedhæfter lige et billede af de ringe der fik min mand til at sige ok til guld på fingeren. Han syntes de er rustikke og ok.. altså bare ok.. :blink:

Smukke ringe!

Og forstår jer godt- jeg er også mest til ens ringe.

Josephine

0

Vores ringe skal ikke være ens. Min kæreste vil have guld ring og jeg er ikke til guld. Og som i selv siger, det er et smykke for livet, så hvorfor skal en af os gå på kompromis? Jeg vil hellere at vi begge kan kigge på vores finger og være svimlende lykkelige, frem for at en af os tænker "fin ring, bare den havde en anden farve".

Men hvis i kan blive enige om et materiale, er det jo bare super fint :)

Vi havde også snakket om at få nogle billige ringe og så spare sammen til nogle unikke og ret dyre ringe, men min kæreste synes at magien går af ringene, hvis det ikke er dem vi får på, på selve dagen og det kan jeg egentlig godt følge ham i.

0

Jeg synes også ringene skal være ens, og der var vi heldigvis enige :wink:

Jeg håber da helt sikkert at vores ringe kan holde hele livet, men har også snakket med nogen som syntes deres ringe var blevet for slidte/designet måske ikke helt var dem mere, og så har fået nye fx i forb med kobberbryllup. Her tænker jeg på at man kunne smelte sine ringe om (hvis de selvf er af guld), på den måde vil det stadig være de samme ringe, bare i nyt design.

0

Jeg har det på præcis samme måde!!!

De er også flotte, men vil på ingen måde hverken passe til mig eller min forlovede. Han er.. hvordan skal jeg beskrive ham... En konservativ nørd :D Så noget med "kant" er slet ikke ham :) Derfor havde jeg heller aldrig overvejet andet end at han da self var til en helt plain guldring.

Og jeg er langt mere til det fine feminine look. Og DIAMANTER, Massere af diamanter :D muhahahaha

Centenary har virkelig haft en dårlig indflydelse på mig! :sm::thumbsupsmileyanim:

For tiden har jeg kig på disse :heart:

4GL720W501464W050-0.jpg

:loveshower:

Plain til ham, Bling til mig :D

Men han er nu så sød ham min kommende mand.. Jeg har fødselsdag på lørdag, og har det.. Ja det er jo dumt, men har det ikke godt med det. Jeg er super presset af bachelor opgaven og en gruppe der bare slet ikke fungere! og 28 år.. puha jeg synes bare at jeg er gammel nu... Plus at mine forældre har sagt ja til noget firma noget på min fødselsdag og mine svigerforældre er rejst til Sverige, så jeg synes bare at det bliver en rigtig nederen fødselsdag :(

Men så kom min kommende mand og sagde at han har arrangeret en rigtig dejlig dag for os, der blandt andet indebærer at vi skal ud og kigge mere på ringe :a1221: Hvor skøn er han ikke lige? :loveshower: Hold nu op hvor jeg elsker ham!!

0

Annonce ♥

Ih hvor er det dejligt... Det er da bare den bedste fødselsdag. Og de der ringe er da virkelig fine. Troede bare du ville have guld så de matchede din forlovelsesring. Jeg har jo en megadiamant i min forlovelsesring så jeg vil gerne undvære i vielsesringen for enshedens skyld. Tror jeg... Hehe....

0

Ih hvor er det dejligt... Det er da bare den bedste fødselsdag. Og de der ringe er da virkelig fine. Troede bare du ville have guld så de matchede din forlovelsesring. Jeg har jo en megadiamant i min forlovelsesring så jeg vil gerne undvære i vielsesringen for enshedens skyld. Tror jeg... Hehe....

Min forlovelses ring i er HVIDguld!! ;)

0

Jeg har det på præcis samme måde!!!

De er også flotte, men vil på ingen måde hverken passe til mig eller min forlovede. Han er.. hvordan skal jeg beskrive ham... En konservativ nørd :D Så noget med "kant" er slet ikke ham :) Derfor havde jeg heller aldrig overvejet andet end at han da self var til en helt plain guldring.

Og jeg er langt mere til det fine feminine look. Og DIAMANTER, Massere af diamanter :D muhahahaha

Centenary har virkelig haft en dårlig indflydelse på mig! :sm::thumbsupsmileyanim:

For tiden har jeg kig på disse :heart:

4GL720W501464W050-0.jpg

:loveshower:

Plain til ham, Bling til mig :D

Men han er nu så sød ham min kommende mand.. Jeg har fødselsdag på lørdag, og har det.. Ja det er jo dumt, men har det ikke godt med det. Jeg er super presset af bachelor opgaven og en gruppe der bare slet ikke fungere! og 28 år.. puha jeg synes bare at jeg er gammel nu... Plus at mine forældre har sagt ja til noget firma noget på min fødselsdag og mine svigerforældre er rejst til Sverige, så jeg synes bare at det bliver en rigtig nederen fødselsdag :(

Men så kom min kommende mand og sagde at han har arrangeret en rigtig dejlig dag for os, der blandt andet indebærer at vi skal ud og kigge mere på ringe :a1221: Hvor skøn er han ikke lige? :loveshower: Hold nu op hvor jeg elsker ham!!

De er altså også smukke de ringe. Og de må da kunne tilfredsstille jer begge - ens i formen og så alligevel lige lidt forskellige. Fiiiiiine sten.

Josephine

0

Synes også de ringe du har kig på er rigtig fine og så er de stadig tilpas enkle og elegante så de ikke går af mode, og man heller ikke selv bliver træt af at se ned på dem...

Præcis! Man skal jo blive ved med at synes om dem

Josephine

0