GinnieB

Ginnies favoræsker

63 indlæg i dette emne

Hvor er de bare flotte! :happy: Rigtig søde synes jeg, ...

Jeg vil også gerne have festreglerne, hvis du vil sende mig dem? :biggrin: Kontakt@webmor.dk

Tak! :happy:

Naturligvis, jeg sender dem lige med det samme :happy::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de bare flotte! :happy: Rigtig søde synes jeg, ...

Jeg vil også gerne have festreglerne, hvis du vil sende mig dem? :biggrin: Kontakt@webmor.dk

Tak! :happy:

Naturligvis, jeg sender dem lige med det samme :happy::biggrin:

Jeg takker mange gange :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke har tænkt på det her noget før, men jeg smider bare reglerne herind :happy::biggrin:

§ 01 Man spiser kun af sin egen tallerken.

§ 02 Læn Dem ikke over naboen når det begynder at gynge.

§ 03 Undgå trængsel under bordet; Kravl til højre!

§ 04 Hvide elefanter afleveres diskret i garderoben.

§ 05 Lyserøde krokodiller slippes ud i toilettet. Husk at trække i snoren!

§ 06. Servietter er ikke medicin og bør ikke indtages efter måltidet

§ 07 Snyd ikke næsen i servietten.

§ 08 Det anses for upassende at klø sig i håret med sin gaffel.

§ 09 Af hensyn til omkringsiddende bør man ikke kilde sin borddame mens hun drikker

§ 10 Hvis du gaber under talerne - så vær dannet og lad som om du stanger tænder.

§ 11 Skulle din borddame være uheldig at spilde ned af sig, så brist ikke i skoggerlatter - en gentleman vil kun fnise.

§ 12 Lad vindene gå så diskret som muligt.

§ 13 De udstillede buster må ikke berøres.

§ 13 Små hvide høns og lyserøde elefanter må ikke forefindes i lokalet. De skal straks indfanges og afleveres i køkkenet.

§ 14 Cigarer og cigaretter skal skoddes i de dertil indrettede, og ikke i

sidemandens kaffe.

§ 15 Hvis du bliver gal på en af de tilstedeværende, så undlad at give vedkommende en på tuden. Gå i stedet rundt og fortæl at vedkommende vil give en omgang.

§ 16 Hvis du glider under bordet, så bliv fra damernes ben.

§ 17 Kom tilbage hvis De ikke kan finde hjem. Det er ingen skam at vende om!

§18 Sadistisk optræden overfor de lune retter må ikke finde sted.

§19 Levende lys hører ikke med til menuen. Heller ikke blomsterne.

§ 20 Festudvalget bedes behandlet med respekt. De må gerne drikkes fulde, men dog ikke overhældes med sovs eller lign.

§21 Efter indtagelse af 37 genstande er det forbudt at ånde på sidemanden.

§22 For glemte eller tabte personer garanteres ikke.

§23 Det anses for upassende at anvende gaflen under bæltestedet, ligegyldigt til hvilket formål.

§24 Nyd turen, hvis du selv kører hjem, der går måske 2-3 år før du må det igen.

§25 Kys kun med folk fra eget bord - så kan vi bedre hjælpe, når du har glemt navnet på den du kyssede med

Grab away :biggrin: :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig flotte æsker....den er meget populær, MetteHolms skabelon :thumbsupsmileyanim: Jeg bruger den selv i vores vinter tema, og syns det er sjovt at se hvor forskellige de kan komme til at se ud. Jeg har netop lagt billede ind idag af vores prototype hvis du vil se vores :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig flotte æsker....den er meget populær, MetteHolms skabelon :thumbsupsmileyanim: Jeg bruger den selv i vores vinter tema, og syns det er sjovt at se hvor forskellige de kan komme til at se ud. Jeg har netop lagt billede ind idag af vores prototype hvis du vil se vores :wink:

Tusinde tak, og lad mig da sige i lige måde! :thumbsupsmileyanim: er helt vild med snefnugget i midten, det ser super fint ud til det isblå bånd! :happy:

og ja, den skabelon bliver godt nok lavet i mange udgaver efterhånden :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig flotte æsker....den er meget populær, MetteHolms skabelon :thumbsupsmileyanim: Jeg bruger den selv i vores vinter tema, og syns det er sjovt at se hvor forskellige de kan komme til at se ud. Jeg har netop lagt billede ind idag af vores prototype hvis du vil se vores :wink:

Tusinde tak, og lad mig da sige i lige måde! :thumbsupsmileyanim: er helt vild med snefnugget i midten, det ser super fint ud til det isblå bånd! :happy:

og ja, den skabelon bliver godt nok lavet i mange udgaver efterhånden :biggrin:

Tarrkk :) Ja, syns også det blev ret vellykket...! Ja, den er også bare så fin den model.....credit til MetteHolm for at have givet os denne :BKSTREET::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej helt vild med dine små festregler:-) har i selv fundet på dem?

Tak, glæder mig også til folks reaktioner på dem :)/> Men nej, det er ikke nogle jeg/vi selv har fundet på - kun den ene :happy:/>

En anden sød BK'er sendte mig en helvedes masse skønne regler, og vil gerne sende dem til dig, hvis du vil :)/>

Det kan jeg godt forstå at du gør, er også en sjov og anderledes ting:-)

Ej det må du meget gerne gøre mange tak:-) cecibelle84@yahoo.dk

super søde ækser du har lavet men det ser også ud til at være et hårdt projekt :)

hvis du vil må du meget gerne sende fest regler til mig også på super_seje_hansen@hotmail.com :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super søde ækser du har lavet men det ser også ud til at være et hårdt projekt :)

hvis du vil må du meget gerne sende fest regler til mig også på super_seje_hansen@hotmail.com :)

Tak :) - ja, det tog godt med tid :happy:

Jeg har skrevet alle festreglerne lidt tidligere i tråden, så var jeg fri for at sende dem hele tiden, så kunne I skønne kommende brude jo selv vælge dem, som I vil bruge :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

super søde ækser du har lavet men det ser også ud til at være et hårdt projekt :)/>

hvis du vil må du meget gerne sende fest regler til mig også på super_seje_hansen@hotmail.com :)/>

Tak :)/> - ja, det tog godt med tid :happy:/>

Jeg har skrevet alle festreglerne lidt tidligere i tråden, så var jeg fri for at sende dem hele tiden, så kunne I skønne kommende brude jo selv vælge dem, som I vil bruge :happy:/>

Helt okay så må jeg lige kigge tråden igennem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du sløjferne fra? Har du selv lavet dem, eller...?

Hej Tina. Tusinde tak for dine søde ord! :happy: :happy:

Ja, sløjferne har jeg selv lavet - super let! Brug eventuelt Mette's lette guide, indtil bevægelserne ligger i dine fingre :happy:

http://www.toomuchtulle.dk/do-it-yourself/tekniske-guides/2012/07/12/videoguide-nem-sloejfe

Super flotte æsker.. Og tak for reglerne, dem skla folk nok få glæde af at kunne grine lidt af når vi sætter os til bords :cheerleader3:

Tak! :happy: - og ja, det er også min konklusion omkring reglerne :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor har du sløjferne fra? Har du selv lavet dem, eller...?

Hej Tina. Tusinde tak for dine søde ord! :happy: :happy:

Ja, sløjferne har jeg selv lavet - super let! Brug eventuelt Mette's lette guide, indtil bevægelserne ligger i dine fingre :happy:

http://www.toomuchtu...ide-nem-sloejfe

Super flotte æsker.. Og tak for reglerne, dem skla folk nok få glæde af at kunne grine lidt af når vi sætter os til bords :cheerleader3:

Tak! :happy: - og ja, det er også min konklusion omkring reglerne :lol:

Ginnie, hvilken bredde har de bånd du har lavet sløjfer af?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor har du sløjferne fra? Har du selv lavet dem, eller...?

Hej Tina. Tusinde tak for dine søde ord! :happy: :happy:

Ja, sløjferne har jeg selv lavet - super let! Brug eventuelt Mette's lette guide, indtil bevægelserne ligger i dine fingre :happy:

http://www.toomuchtu...ide-nem-sloejfe

Super flotte æsker.. Og tak for reglerne, dem skla folk nok få glæde af at kunne grine lidt af når vi sætter os til bords :cheerleader3:

Tak! :happy: - og ja, det er også min konklusion omkring reglerne :lol:

Ginnie, hvilken bredde har de bånd du har lavet sløjfer af?

Når jeg selv måler båndet, får jeg det til 4 mm, men tror måske Panduro kalder det 3 mm :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer