Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Ung-brud

Jeg er kommet i tvivl

10 posts in this topic

Jeg er kommet i tvivl om, farverne er nok til vores bryllup. Jeg vil gerne at vores gæster husker tilbage på vores bryllup som et af de bedste bryllupper de har været til i mands minde.

Jeg overvejer at kører sort og guld til festen i stedet for lilla, creme og guld. Med glas sten eller sådan noget.

0

Annonce ♥

Jeg tror begge dele kunne være flot... Men personligt ville jeg være bange for den sorte, da jeg synes den godt kan blive lidt dyster. Men hvis ikke den er så dominant kan den sagtens blive rigtig flot!

0

Vi har et tema der hedder sort Hvidt og bling:-) så synes sagtens i kan køre sort og guld sammen tror det vil være en fed kontrast.

0

Vi er ude i noget sort, hvid og creme/sølv - og der bliver bare givet den gas med at gøre det eksklusivt! (vi skal da også have en rød løber!)

Tror ikke du skal være så bange for den sorte - så længe du er lidt strategisk! F.eks kan sorte duge være super flot - men personligt har jeg rykket den sorte farve til vores stole (chair covers), og så bruger vi en traditionel hvid dug på bordet i stedet!

Det kommer også meget an på dine lokaler! Vi skal holde festen i nogle lokaler hvor der ikke er så højt til loftet, så vi skal passe på at der ikke bliver for "mørkt" ved bordene.

0

Annonce ♥

Jeg leder desperat efter et billigt sted at købe loftbanner og chaircovers.

Vores festlokale er dekoreret med træpaneler, knap så fedt, men det skal nu nok blive hyggeligt. Og så er der de der farvede pærer i loftet, som bare er total kolonihave fest-agtig :lol:

0

Jeg leder desperat efter et billigt sted at købe loftbanner og chaircovers.

Vores festlokale er dekoreret med træpaneler, knap så fedt, men det skal nu nok blive hyggeligt. Og så er der de der farvede pærer i loftet, som bare er total kolonihave fest-agtig :lol:

Kan kun sige én ting: EBAY!!!! Der er rigtig mange penge at spare, men vær ude i god tid. Beregn ca 30 dages leveringstid.

Men udvalget - WAUW! :thumbsupsmileyanim:

Men altså :back2topic:

Vores farver er sort og hvid med lilla detaljer.

0

Jeg kan kun finde sådan nogle i stof, og det var ikke lige det jeg ville have.

0

Hvis ikke i stof, hvad så?

0

Annonce ♥

et tip: Pinterest.com :) !

der er SÅ meget inspiration at finde :)

0