sally24

Hudpleje inden bryllup

13 indlæg i dette emne

Ja nu er der snart kun tre mdr til bryllup, og nu tænker jeg huden skal plejes så den er klar. Men hvad kan man gøre?

Og hvad kan man bruge på kroppen for at få lidt farve? Jeg går ikke i solarium. Har fået fjernet to modermærker som ikke må få sol.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med hensyn til kroppen kan jeg anbefale en creme med lidt selvbruner i. Den er fra Matas (deres stribede serie) og jeg er sart med hvad jeg kan tåle, men den der er rigtig go :) den farver heller ikke så meget som almindelig selvbruner så man slipper for uheldige kanter osv.

0

Del dette indlæg

Med hensyn til kroppen kan jeg anbefale en creme med lidt selvbruner i. Den er fra Matas (deres stribede serie) og jeg er sart med hvad jeg kan tåle, men den der er rigtig go :)/> den farver heller ikke så meget som almindelig selvbruner så man slipper for uheldige kanter osv.

Åh det lyder godt. For jeg får altid de underlige kanter og de er så grimme. Kan den også bruges i ansigtet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har også hørt at den fra matas skulle være rigtig god! Jeg bruger selv en spray-tan for øjeblikket, men tror jeg prøver matas' når den er tom (spray-tan virker fint og laver ingen kanter mv - men min lugter helt ærligt ikke særlig godt :huh: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer