Citychic

Hvor travlt har man den sidste måned?

12 posts in this topic

Hvor meget skal man nå den sidste måned - altså opgaver, som man ikke kan gå i gang med på forhånd og som derfor ikke kan forberedes?

Sagen er, at vi skal giftes den 6/7 og jeg skal aflevere mit speciale den 1/6.

Vi er blevet tilbudt en rejse i en uge for både min kæreste og jeg samt begge børn - og vi skal i så fald rejse i enten maj eller juni.

Maj er ikke en mulighed, fordi jeg skal skrive speciale - så i så fald vil vi skulle rejse ca. 5/6-12/6.

Men er det overhovedet realistisk for os at tage en uge af sted så tæt på brylluppet?

Jeg vil jo virkelig gerne af sted, eftersom vi intet selv skal betale og det vil være rart med sådan en ferie for os alle ovenpå en intens omgang specialeskrivning - men samtidigt er jeg bange for, om det hele bliver alt for presset - også fordi der måske er ting, jeg ikke har nået at være ude med i god tid, fordi jeg skriver speciale...

Tror du, det er realistisk - og ville du selv gøre det?

0

Annonce ♥

jeg ved ikke selv hvor travlt man har i den sidste måned men hvis jeg stod i samme situation og jeg har allerede styre på vigtigste ting, vil jeg tage afsted på ferie- Det har du nok bruge for efter aflevering af speciale ø:)

0

Annonce ♥

Det er jeg glad for at høre.

Jeg tænker også netop, at det er meget godt lige ovenpå specialeskrivningen (og så er der desuden også en grund til at få afleveret det til tiden og ikke liiiiige trække den lidt, så det kommer alt for tæt på brylluppet).

Men én af mine veninder bemærkede bare, at det måske var lidt optimistisk ift forberedelserne.

Til gengæld betyder det også, at jeg forhåbentlig kan få mig en fin brun kulør op til brylluppet :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Tag endelig afsted.. Som du selv siger, så et det en god motivation for at få afleveret i tide og så er det bare ekstra fortjent..

Hvis du skal have stropløs kjole på, så husk endelig også en stropløs bikini så du ikke ender med kedelige hvide stropper på den brune hud.. ;)

0

Ja tag endelig afsted, hvornår får man lige den mulighed igen :-) Når du så kommer hjem så er du fuld af energi...Vi tager selv afsted fra d 21.7 4.8 ( skal giftes 7.9.13 )men det tager jeg ret afslappet, og som du selv skriver så har man forhåbentlig lidt kulør.

God rejse :-)

0

Vil sige som de andre - tag afsted! Det hele kommer vel egentlig an på hvor meget man har styr på i forvejen, og hvor stresset man plejer at blive af sådan noget. Så længe der ikke er de store ting tilbage, går det vel fint?

Men det kan også være selvbedrag - jeg rejser til Malaysia i en måned lige efter eksamen, og kommer hjem to uger inden bryllup, så det skal bare fungere.

0

Annonce ♥