Citychic

Tekst på invitationerne

11 posts in this topic

Må jeg ikke høre, hvad I helt præcist har skrevet på jeres invitationer?

Jeg er ret idéforladt til selve teksten - og har I vedlagt et ekstra kort med praktisk information, eller har I fået det med på selve invitationen?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke lavet mine endnu, men forestiller mig klart at have praktisk info på et kort ved siden af. Hvad præcis teksten skal indeholde ved jeg ikke endnu....... Jeg tænker enten at lave det super klassisk Emma Gad agtigt, eller også have en sjov tekst der lægger op til fest... Men den tekst har jeg endnu ikke fundet....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi laver en meget klassisk tekst, og prøver så vidt muligt at få plads til det hele i selve invitationen...

Vi skriver sådan her:

Kære ...

I anledning af vores bryllup vil det glæde os

at se dig til vielse i ... kirken

lørdag den ... Kl. 12.00

Efter højtideligheden vil der være reception fra ca.

kl. 13.30 til 16.30 i ..., hvor

lidt lækkert bliver serveret.

Under sidste del af receptionen vil brudeparret tage ud og tage

billeder, og du er i mellemtiden velkommen til at blive og nyde

resten af receptionen, eller udnytte tiden til at tage hjem og

nette dig før middagen senere på dagen.

Kl. 17.00 byder vi velkommen i ... til middag og efterfølgende fest.

Vi glæder os til at dele dagen med dig.

Det er det der står i midten af invitationen. Så er der på nogle folder på hver side af denne tekst plads til at vi har skrevet nogle praktiske oplysninger som:

Toastmaster navn og kontaktmulighed. Vi har skrevet at man skal melde til ham, hvis man vil komme med tale og indslag senest en uge før brylluppet.

Så står der adresser på Kirke, receptionslokale og festlokale.

Vi skriver "Påklædning: Formelt festtøj og masser af smil"

Vi skriver: "Der vil hele aftenen være fri bar med sodavand, øl, vin og spiritus"

og til sidst en SU dato.

Og så har jeg lidt det problem, at der faktisk ikke er plads til at skrive vores egne kontakt muligheder. SÅ enten skal vi gå ud fra at folk trods alt godt kan komme i kontakt med os, eller også skal det stå på bagsiden af invitationen.. :lol:

Håber det kunne hjælpe lidt... :thumbsupsmileyanim:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt følgende:

En forårsdag, Jesper ned på knæ sig lagde

Mens han smilede til Anne og sagde

Denne ring er til dig min kære

Håber du vil min hustru være

Derfor vil vi gerne .... Se

Når det i kirken skal ske

10. August 2013 skal klokkerne slå

Begge vi lykkelige ved alteret vil stå

Efter vi har sagt ja og amen

Håber vi, at I allesammen

Til sjov og spas vil gå

Så vi sammen en dejlig dag kan få

Senere vil vi Jer gerne til middag byde

Her skal vi sammen et festmåltid nyde

Vi glæder os meget til denne fest

Så kom endelig og vær vor gæst

Vi håber, at vi en dejlig dag får

Som vi kan mindes de næste mange år

De kærligste hilsner

Anne og Jesper

Det er vores save the date og så sender vi mere information ud senere :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg prøver lige at hive tråden op igen - jeg sidder nemlig og er ved at udfærdige teksten nu.

Jeg skal have dem trykt på et enkelt ark - altså ikke noget der skal foldes osv. - og jeg ved simpelthen ikke lige, hvor jeg skal tilføje info om toastmaster, gavekoordinator, kørevejledning osv.

Er der slet ikke andre, der har brugt samme type invitation?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har 3 lommer i min pocket invitation. Praktiske oplysninger, adresser og ønsker.

*Praktiske oplysninger

Vielsen vil finde sted i H.C. Andersen Haven/Eventyrhaven

lørdag d. 20. juli 2013 kl. 13:00

Der vil efterfølgende være reception I Skallebøllecentret

fra kl. 14:00-16:30, hvor vi vil byde på lidt at drikke,

og noget godt til maverne.

Kl. 17:30 vil bryllupsmiddagen/-festen begynde,

som ligeledes bliver holdt I Skallebøllecentret.

S.U. senest d. 1. juni 2013 på,

-

Overnatning:

Medbring gerne campingvogn eller telt.

Ejer man hverken det ene eller det andet, er der også mulighed for,

at overnatte indendøre. Det vil derfor være en god idé, at medbringe luftmadras/liggeunderlag.

Andet:

I bedes kontakte Toastmasteren Johannes, hvis i har festlige indslag, sange mm. på:

Tlf: xxxxxxxx

eller

E-mail: -

*

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vores tekst er:

Kære

Det skete i året 2007, at en ung pige forelskede sig i en flot ung mand som endnu ikke ænsede hende. Da de to somre senere, sammen afsluttede en face i deres liv, slog det dog gnister og de forelskede sig begge to i hinanden. I lang tid levede de i lykkelig synd.

Men en dag faldt den unge mand på knæ og friede så smukt. Så derfor bliver der nu inviteret til bryllup den 13. Juli 2013 i Alderslyst Kirke.

Efter vielse vil der blive bedt til vejrguderne og draget mod haven i Sejs.

De kærligste hilsner

(og så vores navne) :)

Ved siden af er der: Praktisk info, gaveønsker, adresser :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære

Det skete i året 2007, at en ung pige forelskede sig i en flot ung mand, som endnu ikke ænsede hende. Da de to somre senere sammen afsluttede en fase i deres liv, slog det dog gnister og de forelskede sig begge to i hinanden. I lang tid levede de i lykkelig synd.

Men en dag faldt den unge mand på knæ og friede så smukt. Så derfor bliver der nu inviteret til bryllup den 13. juli 2013 i Alderslyst Kirke.

Efter vielsen vil der blive bedt til vejrguderne og draget mod haven i Sejs.

De kærligste hilsner

Jeg ved ikke, om I har sendt invitationer ud, men jeg har lige rettet et par fejl :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har ikke lavet mine endnu, men forestiller mig klart at have praktisk info på et kort ved siden af. Hvad præcis teksten skal indeholde ved jeg ikke endnu....... Jeg tænker enten at lave det super klassisk Emma Gad agtigt, eller også have en sjov tekst der lægger op til fest... Men den tekst har jeg endnu ikke fundet....

CamillaMusen - du har så fed en humor og du er så god til at skrive...... <3 så kom du bare i gang med at forfatte lidt med en god portion humor i ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi har en forside og bagside på vores

Her forsiden

Nu er tiden vist ved at være

vi ringen på den anden hånd må bære

Vi glæder os til denne dag

hvor vi

Finn & Belinda

skridtet vil ta’

Vi håber derfor at se jer som gæst

til ceremoni i kirken, til middag og fest

Bagsiden

Kære Gøg og Gokke

Da vi,

Finn (mellemnavn + efternavn)

&

Belinda (mellemnavn + efternavn)

efter 8 lykkelige år har sagt ja til hinanden,

vil det glæde os at fejre vores bryllupsdag i jeres selskab.

Vielsen og efterfølgende reception finder sted

lørdag den 8. Juni 2013 kl. 11:00

i Sankt Annæ kirke

Dagen afsluttes med middag og fest i Roskilde

Til venstre for teksten står der så al information om kirken, receptionen, fest stedet, SU og kontaktoplysninger

Billedet er af en ikke helt færdig invitation på engelsk, vi skulle lave dem på dansk, engelsk og tysk. Men man får ideen..

post-60775-0-78685500-1368442992.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer