Sign in to follow this  
Followers 0
B*delicious

Fotolocation i dårligt vejr?

11 posts in this topic

Har i en location i baghånden hvis vejret skulle være dårligt så bryllupsbillederne ikke kan tages ude?

Jeg kan ikke komme på et alternativt sted hvis vejret ikke er med os. Vi bor syd for Aalborg og skal giftes i juni.

Må jeg høre hvad i har gjort jer af tanker?

0

Annonce ♥

Jeg følger lige med, for jeg har også haft tænkt over, hvad vi kan gøre som alternativ - vi bor så i København og umiddelbart tænker jeg noget a la Glyptoteket - men det er også næsten bare FOR klassisk til vores stil...

0

Annonce ♥

Ja der er jo altid kirken.

Ikke altid :( Der er nogen kirker, hvor der ikke er tid til, at brudeparret kommer ind igen og får taget billeder.

Jeg har oplevet, at kirkedøren blev lukket lige efter sidste gæst var trådt ud. Det var nærmest et held, at vedkommende nåede at få rumpen med sig...

0

Vi holder festen på min arbejdsplads, hvor der er en meget smuk gammel hovedtrappe med snoet gelænder, stukkarme und alles. Den er vores nødløsning i tilfælde af regn, men vi leger også med tanken om Kunsten (kunstmuseet). :)

0

Ikke altid :( Der er nogen kirker, hvor der ikke er tid til, at brudeparret kommer ind igen og får taget billeder.

Jeg har oplevet, at kirkedøren blev lukket lige efter sidste gæst var trådt ud. Det var nærmest et held, at vedkommende nåede at få rumpen med sig...

Nå for søren hehe. Den har altid været til rådighed for vores kunder, så det antog jeg bare :D Men ja dem der har nye vielser 15 min. efter, der kan man jo self. ikke gøre det.

0

Annonce ♥

Hvis feststedet ikke er indbydende nok til billeder, så tænker jeg også offentligt tilgængelige steder som Victorias Secret nævner... Kan tilføje museer, togstationer, i en bus eller et tog, butikker, caféer, restauranter... Alt efter hvad man er til... Man kan da få nogle ret unikke billeder... :lol:

0

Ja, det tænkte vi meget over, så købte lidt forskellige paraplyer :biggrin:

Men da vores location var i haven/parken til feststedet, havde vi mulighed for at blive fotograferet indefor. Der var nogle rigtig flotte lokaler vi måtte låne til fotograferingen, hvis det stod ned i stænger.

Det regnede natten før vores bryllup og stoppede først da vi ankom til feststedet.

Paraplyerne brugte vi til og fra og ved kirken, ellers ikke. Billederne blev skønne trods regn :thumbsupsmileyanim:

0

Nå for søren hehe. Den har altid været til rådighed for vores kunder, så det antog jeg bare :D Men ja dem der har nye vielser 15 min. efter, der kan man jo self. ikke gøre det.

Det er nemlig gerne de populære kirker, hvor de har vielser hver hele time, at man ikke kan komme ind igen :(

0