Guest PrinsesseJulie

ERFARINGER med Pink paradox sko

13 posts in this topic

Hej Piger

Ja, overskriften siger lidt sig selv.

Er der nogle af jer skønne kvinder herinde, som har erfaringer med Pink Paradox sko? altså mærket. Er de gode at gå i osv?

Har nemlig fundet et par forskellige modeller som kunne være interessante som brudesko, men hvis de er forfærdelige at have på, så er det jo udelukket.

Alle erfaringer, positive som negative kan bruges.

HJÆÆÆLP! :biggrin:

0

Annonce ♥

Uuh! Jeg kigger lige med her! Godt nok har jeg et par sko! Men man kan aldrig have for mange sko !!

0

De skal nok nok gåes til, men alle de sko jeg har haft på fra Pink har klemt mig så ufatteligt meget. Alle steder var jeg nødt til at tage dem af. Så er de helt nye, så gå dem virkelig godt til.

0

De skal nok nok gåes til, men alle de sko jeg har haft på fra Pink har klemt mig så ufatteligt meget. Alle steder var jeg nødt til at tage dem af. Så er de helt nye, så gå dem virkelig godt til.

Hvis vi nu siger at de er gået til, er du så tilfreds med dem ? :huh:

0

Annonce ♥

Det ved jeg ikke, fordi jeg har kun haft nye par på :) Men jeg tænker bare.. en ny sko der klemmer SÅ meget, bare af at stå i dem med en kjole på, kommer de nogensinde til at være behagelige...

0

Det ved jeg ikke, fordi jeg har kun haft nye par på :) Men jeg tænker bare.. en ny sko der klemmer SÅ meget, bare af at stå i dem med en kjole på, kommer de nogensinde til at være behagelige...

Det er selvfølgelig rigtigt ..

Jeg håber lidt at finde et par i en butik som kan prøves og efterfølgende bestille over nettet, hvis jeg finder nogle man kan have på. For de er 3-400kr. dyrer i butikkerne :o

0

De har dem i de fleste brudebutikker, så det skal du nok komme til :)

0

Det ved jeg ikke, fordi jeg har kun haft nye par på :)/> Men jeg tænker bare.. en ny sko der klemmer SÅ meget, bare af at stå i dem med en kjole på, kommer de nogensinde til at være behagelige...

Jeg håber lidt at finde et par i en butik som kan prøves og efterfølgende bestille over nettet, hvis jeg finder nogle man kan have på. For de er 3-400kr. dyrer i butikkerne :o/>

Hvor har du set man kan bestille dem over nettet henne?:-)

0

Annonce ♥

Det ved jeg ikke, fordi jeg har kun haft nye par på :)/> Men jeg tænker bare.. en ny sko der klemmer SÅ meget, bare af at stå i dem med en kjole på, kommer de nogensinde til at være behagelige...

Jeg håber lidt at finde et par i en butik som kan prøves og efterfølgende bestille over nettet, hvis jeg finder nogle man kan have på. For de er 3-400kr. dyrer i butikkerne :o/>

Hvor har du set man kan bestille dem over nettet henne?:-)

MANGE steder :) Det bare søg på google.dk

Men bla. på elegantsteps.cp.uk

Der er rigtig mange modeller.

0

Mine brudesko var også paradox pink, de klemte gevaldigt meget og jeg fik dem aldrig gået til :( men flotte er de da...

0

Kunne man ikke købe dem en str større f eks? Jeg er nemlig også faldet for et par pink men er da lidt ærgelig over hvis de klemmer sådan!

0

Det tror jeg ikke hjælper. Det er det materiale de er lavet af. Det er for hårdt tror jeg.

0

Annonce ♥

Jeg vil også mene det er materialet, selvom jeg købte mine sko i god tid, ca. 6 måneder før, lykkedes det mig ikke at gå dem til - desværre, de var/er ellers super fede

0