Guest PrinsesseJulie

ERFARINGER med Pink paradox sko

13 indlæg i dette emne

Hej Piger

Ja, overskriften siger lidt sig selv.

Er der nogle af jer skønne kvinder herinde, som har erfaringer med Pink Paradox sko? altså mærket. Er de gode at gå i osv?

Har nemlig fundet et par forskellige modeller som kunne være interessante som brudesko, men hvis de er forfærdelige at have på, så er det jo udelukket.

Alle erfaringer, positive som negative kan bruges.

HJÆÆÆLP! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det ved jeg ikke, fordi jeg har kun haft nye par på :) Men jeg tænker bare.. en ny sko der klemmer SÅ meget, bare af at stå i dem med en kjole på, kommer de nogensinde til at være behagelige...

Det er selvfølgelig rigtigt ..

Jeg håber lidt at finde et par i en butik som kan prøves og efterfølgende bestille over nettet, hvis jeg finder nogle man kan have på. For de er 3-400kr. dyrer i butikkerne :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ved jeg ikke, fordi jeg har kun haft nye par på :)/> Men jeg tænker bare.. en ny sko der klemmer SÅ meget, bare af at stå i dem med en kjole på, kommer de nogensinde til at være behagelige...

Det er selvfølgelig rigtigt ..

Jeg håber lidt at finde et par i en butik som kan prøves og efterfølgende bestille over nettet, hvis jeg finder nogle man kan have på. For de er 3-400kr. dyrer i butikkerne :o/>

Hvor har du set man kan bestille dem over nettet henne?:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg ikke, fordi jeg har kun haft nye par på :)/> Men jeg tænker bare.. en ny sko der klemmer SÅ meget, bare af at stå i dem med en kjole på, kommer de nogensinde til at være behagelige...

Det er selvfølgelig rigtigt ..

Jeg håber lidt at finde et par i en butik som kan prøves og efterfølgende bestille over nettet, hvis jeg finder nogle man kan have på. For de er 3-400kr. dyrer i butikkerne :o/>

Hvor har du set man kan bestille dem over nettet henne?:-)

MANGE steder :) Det bare søg på google.dk

Men bla. på elegantsteps.cp.uk

Der er rigtig mange modeller.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer