RenéeJohansen

Erfaringer med høje sko?!

8 indlæg i dette emne

Hej alle.

Er der nogen der har haft høje sko på til deres bryllup (10 cm. +)..??

Jeg har endelig fundet de perfekte sko, med hensyn til pris, farve osv. men de er desværre ret høje.

Jeg er vant til at gå i høje sko, men en hel dag er jeg i tvivl om jeg kan klare eller er man god til at bide smerten i sig på denne dag :)

Min kæreste er meget høj, så det ville ikke være et minus at komme lidt op i højden.

Nogen der har gode råd de vil dele ud af?

Kh Renée

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er vandt til at gå i hæle, så burde det ikke være et problem, da I også sider meget ned i løbet af dagen.

Bare sørg for at gå skoene til inden brylluppet, hav vabelplaster med, og sørg for at modellen er pålstret i hælen og under trædepuderne :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du er vant til det burde det ikke være noget problem.. Jeg havde cirka 5 cm på, og fik ikke brug for mine skifte-ballerinaer..

Mange bruger desuden tricket med at lune skoene i ovnen, så de får et perfekt fit - men afhænger selvfølgelig af materialer osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er vant til det, tror jeg heller ikke det er noget problem. Men som der er blevet sagt: Sørg for en blød sål under trædepuderne. Og hav nogle fladere skiftesko i baghånden, hvis det bliver for hårdt! Der er ikke noget værre end at blive i dårligt humør over ondt i fødderne.

Men ja, jeg tænker også, at man jo sidder meget ned under aftensfesten. Forestiller mig, at den største udfordring for mig (med 12 cm hæl) bliver et par timers stående reception efterfulgt af billeder :fløjt: Men er også vant til det, så regner med at det går :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusinde tak for jeres svar :) Jeg tror at jeg prøver at bestille dem hjem og så må jeg til at gå dem til under støvsugningen og madlavningen hehe :) Og håååbe på at de kan bruges!!

du bliver da en hot model at ha gående rundt derhjemme i tårnhøje stilletter:-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer