Katinka206

Paniiiiik - når kjolen frem nu?

12 indlæg i dette emne

Aaaarh - har bare lyst til at skrige af frustration!!!!!!! :o:(:angry:

Jeg bestilte i januar en kjole efter personlige mål i Østen. Det turde jeg godt, for min søster er skrædder og har før syet firmaets standard-str. kjoler ind/op m.m., og de har været af en ganske god kvalitet. Prisen også!

Men anyway - nu har jeg altså en TEMMELIG stor numse, og de troede derfor, vi havde målt forkert. :blush: Og hvad gør de så - de skriver pænt til mig, at jeg lige skal tjekke målene efter. Men desværre kun på min konto på siden og IKKE på min mail, som de ellers har fået. Fjorten dage går der, før jeg ser det, og dér har vi problemet. For kjolen skal erstatte den oprindelige kjole, som gik til i en flytning. Så nu har jeg 5 uger tilbage til brylluppet, ingen kjole, ingen penge til en evt. tredje kjole og en leveringstid, der hedder 20-25 dage. Dvs. forhåbentlig levering lige før påske. Og bryllup påskelørdag!

Jeg tror sgu, jeg dør af nervøsitet inden da...men hey, så betyder det selvfølgelig ikke noget, hvornår kjolen kommer! :huh:

Nogen gode råd til, hvordan man holde nerverne i skak??? :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at lyde negativ men der er derfor folk ikke bliver opfordret til at købe fra østen af da der kan ske sådan noget og den kan blive taget i tolden også når du måske slet ikke at få den

men skriv da til dem og spørg om det ikke kan gå lidt hurtigere da det jo er deres fejl de ikke skriver til din mail

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er **Udelukket pga ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** har jeg lige haft problemer havde bestilt en i specialmål fik afvide den ville blive sendt 2 marts får en beskdd igår at def er målt forkert og de ikke er begyndt på kjolen endnu så pas på med bestilling plus at du skal betale skat også som du får en regning på senere havde købt og betalt skørt til 229 kr fik den leveret plus en ekstra regning fra ups på 192 kr til skat

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer