Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så utroligt flot det hele er blevet.. det bliver da et hit. Jeg vil ønske jer Tillykke med i dag. Jeg håber i kommer til at nyde dagen helt igennem. Bedste ønsker og husk nu at få sovet lidt i nat. Sidste nat som ugift.. må vejret også være med jer. :) :) :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh så nåede vi en milepæl i dag......nu kun 6 mdr. til vores store dag :a1221::loveshower::loveshower:

Og i den anledning er vores invitationer også blevet færdige og vi er gået i gang med at dele dem ud og få dem sendt afsted. Har fået et par tilbagemeldinger allerede....ihh syns bare det hele kommer meget tættere på lige pludselig, når nu gæsterne også rent faktisk bliver inddraget i det hele :cheerleader3::c166:

I skal selvfølgelig ikke snydes for at se de færdige invitationer.

Først blærerækken....det er ikke lige alle sammen som er med på billedet...men der blevet lavet 32 invitationer i alt!

attachicon.gifimage.jpeg

attachicon.gifimage_2.jpeg

Kuverterne tæt på, både forside og bagside.

attachicon.gifimage_1.jpeg

attachicon.gifimage_2.jpeg

Selve invitationen close up.

attachicon.gifimage_1.jpeg

attachicon.gifimage.jpeg

attachicon.giffoto.JPG

attachicon.gifimage_3.jpeg

Rigtig fine indbydelser, må man få skabelonen/vejledningen til selve kortet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så utroligt flot det hele er blevet.. det bliver da et hit. Jeg vil ønske jer Tillykke med i dag. Jeg håber i kommer til at nyde dagen helt igennem. Bedste ønsker og husk nu at få sovet lidt i nat. Sidste nat som ugift.. må vejret også være med jer. :) :) :D

Namak du har bare ventet på at kl blev 1 min over midnat så du kunne skrive I DAG!!! 😃😃😃😃

Tusind tak alle sammen!!! Har faktisk sovet nogenlunde i nat, havde lige 'krise' i en times tid/halvanden ved 4 tiden, men havde heldigvis fået de vigtigste første 3-4 timers søvn der 😜 og ja....er så vågnet 7.30 og kan nok ikke sove mere.

Min datter har været SÅ sød mod mig.....ikke en eneste lyd fra hende hele natten 😃😃

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så tøser.....så er jeg klar i min kjole og sidder og venter sammen med min far....han er lige gået ned for at tænde bilen så den kan blive varmet op til vi skal køre. Ihhhh det er lige om lidt....om 1 time sidder vi midt i det hele i kirken <3 Tusind tak for alle jeres hilsner :-P

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer