Victorias secret

Bedste stropløse bh?

31 indlæg i dette emne

Det er jo en jungle, så jeg håber nogen af jer andre har erfaring, for jeg ender med at skulle købe den på nettet.

Jeg skal have bh på til brylluppet. Også selvom kjolen godt kan holde dem ;) Men der er så meget af det, så der skal altså bare være en bh :tunge:

Jeg bruger pt. 75G og regner med at komme ned i en 75F. Det kan slet ikke lade sig gøre at få noget ordentligt i butikkerne. Det eneste sted jeg kunne finde en bh i den størrelse var i Change, og den sad skrækkeligt.

Jeg har vist hørt noget om wonderbra, men kender det ikke. Er det godt? Hvad syntes i er godt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv rigtig glad for Femilet og synes de sidder rigtig godt.

Jeg har selv valgt denne model Farao stropløs i farven ivory. Jeg kan se de har den i din størrelse :) Den er måske ikke så overpyntet, men de synes jeg selv er rart, så den ikke ses igennem kjolen. Denne model kan fås i de fleste butikker

http://www.femilet.dk/models/?masterno=0091843&color=00010

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er selv rigtig glad for Femilet og synes de sidder rigtig godt.

Jeg har selv valgt denne model Farao stropløs i farven ivory. Jeg kan se de har den i din størrelse :) Den er måske ikke så overpyntet, men de synes jeg selv er rart, så den ikke ses igennem kjolen. Denne model kan fås i de fleste butikker

http://www.femilet.d...843&color=00010

Bruger du også stor størrelse skål? Det er flere år siden jeg har prøvet en Femilet, for de har aldrig kunne "holde" min barm. Og det er jo også vigtigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv rigtig glad for Femilet og synes de sidder rigtig godt.

Jeg har selv valgt denne model Farao stropløs i farven ivory. Jeg kan se de har den i din størrelse :) Den er måske ikke så overpyntet, men de synes jeg selv er rart, så den ikke ses igennem kjolen. Denne model kan fås i de fleste butikker

http://www.femilet.d...843&color=00010

Bruger du også stor størrelse skål? Det er flere år siden jeg har prøvet en Femilet, for de har aldrig kunne "holde" min barm. Og det er jo også vigtigt.

Jeg ved ikke om man kan kalde det en stor skål, men jeg bruger 70 E, så jeg ved selvfølgelig ikke hvor god den er til en F eller G. Men du kan jo prøve den, de har dem i rigtig mange butikker :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker den stropløse jeg har fra wunderbra, og den er endda en 70H (er "normalt" 70G, så jeg vil anbefale at du prøver dem på, da der altid er størrelsesvariation mærkerne imellem). Jeg købte den i Illum inde ved strøget, og der havde de endda nok størrelser inde at det ikke var et problem at prøve en størrelse større /mindre + at de faktisk havde flere forskellige mærker af stropløse bh'er jeg kunne prøve.

Bryster er ikke ens, så jeg ville anbefale at du tager forbi en af storbyerne og prøver lidt forskelligt, for at finde den der sidder bedst til netop dig.

Hvis du bor i Jylland ville jeg tage forbi Lace i Århus. De har også en fantastisk hjemmeside, så hvis du ender med at bestille på nettet kan deres hjemmeside varmt anbefales. Det er den her jeg har: http://www.lace.dk/commodity/7762 og det føles virkelig godt at den hviler på ribbenene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv lige købt en wonderbra og jeg er en str. 75 H, den er ikke mindre end fantastisk!

Hvor har du købt den henne???

Er samme størrelse nemlig - og synes ikke at jeg kan finde den nogle steder?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for femilet, deres priser er gode og så har de nogle smukke designs. Men hvis du har svært ved stropløse BH'er og generelt ikke føler at de sidder godt, så må Wonderbra være vejen frem, de er jo rolls royce indenfor BH verdenen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

(Lige en strø tanke fra en målløs beundrer!) :thumbsupsmileyanim:

Det var da nogle STORE nødder i har :wink: Er de ægte???

Synes mine 75DD er pænt store - og de er 100% naturlige! Men kan da godt se at jeg er i den lille ende her! :fløjt:

Ja self. er de ægte :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har selv lige købt en wonderbra og jeg er en str. 75 H, den er ikke mindre end fantastisk!

Hvor har du købt den henne???

Er samme størrelse nemlig - og synes ikke at jeg kan finde den nogle steder?

Jeg er også 75H nu, muligvis nede i en G, så jeg vil også gerne vide det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har heller aldrig kunne finde en ordentlig stropløs BH, men har købt min til bryllup. Godt nok til 590 kr, men er helt sikkert pengene værd! Kam ikke helt huske mærket, men mener det er femilet! Skal nok tjekke hvis det ønskes! Er størrelse 75G og sidder bare perfekt :) Har aldrig haft en stropløs BH på med følelsen af at de sidder ordentlig, men sådan er det her :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen har har du bare at hoste op med modellen :) prisen er underordnet.

Jeg har været i de største undertøjsbutikker i dag i Odense, uden held. Fik prakket en på fra Primadonna, fordi hun sagde jeg bare kunne bytte den igen. Hvilket jeg gør, for den sidder elendigt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jamen har har du bare at hoste op med modellen :)/> prisen er underordnet.

Jeg har været i de største undertøjsbutikker i dag i Odense, uden held. Fik prakket en på fra Primadonna, fordi hun sagde jeg bare kunne bytte den igen. Hvilket jeg gør, for den sidder elendigt!

Super, har det lige sådan med prisen ;) Finder lige ud af modellen senere og skriver - for den er altså bare god :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jamen har har du bare at hoste op med modellen :)/> prisen er underordnet.

Jeg har været i de største undertøjsbutikker i dag i Odense, uden held. Fik prakket en på fra Primadonna, fordi hun sagde jeg bare kunne bytte den igen. Hvilket jeg gør, for den sidder elendigt!

Super, har det lige sådan med prisen ;) Finder lige ud af modellen senere og skriver - for den er altså bare god :)

Tak for det. Jeg har nemlig været inde i Femilet i dag, og hun ledte og ledte efter en bh i den størrelse, men gav op. Så hun bad om et billede af den, hvis du ikke kunne finde modelnavnet :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer