Lafelina

Ups... hvilken er bedst?

47 posts in this topic

Hej...

Så har jeg lige været på kjolekig en allersidste gang :wink:

Og med fare for at presse jeres tålmodighed, vil jeg lige høre jeres mening om de her to i sammenligning med hinanden :)

Nr.1 føler jeg mig fuldstændig prinsesse agtig i. Den har mange finesser. Den skal rettes lidt til ved barmen og taljen, for den er med lynlås, og derfor kan den ikke bare "spændes ind", så før den er tilpasset vil den ikke sidde så godt til som nr. 2, der bare sidder fantastisk på mig fordi den er med snørre. - Så det skal man lige tage i betragtning

Nr. 2 falder vildt smukt, og indtil i går var jeg sikker på, at det skulle være så enkelt, som nr. 2 er. Men nu er jeg i tvivl

Må jeg høre jer, om jeres mening?

KH

post-61852-0-29315200-1362248738.jpg

post-61852-0-61602400-1362248855.jpg

post-61852-0-55298000-1362248875.jpg

Edited by Lafelina
0

Annonce ♥

Hej Lafelina

Fantastiske smukke kjoler begge 2 men tror umiddelbart jeg hælder til nr. 1. Synes den har nogle fine detaljer på kjolen. Er det blonder eller sten der er på kjolen?? Ved godt den er med snøre men synes den virkelig sidder fantastisk på dig.

Hvor har du prøvet kjolerne og var de dyre??

Kh

0

Annonce ♥

Hej Lafelina

Fantastiske smukke kjoler begge 2 men tror umiddelbart jeg hælder til nr. 1. Synes den har nogle fine detaljer på kjolen. Er det blonder eller sten der er på kjolen?? Ved godt den er med snøre men synes den virkelig sidder fantastisk på dig.

Kh

0

Hej Lafelina

Kh

Hej :-)

Nr. 2 er med snørre - kan bedst lide snørre, det er romantisk og virkelig praktisk.

Men jo, nr. 1 har nogle fine detaljer, der bare gør, at kjolen sparker r... - Nr. 2 vil være til salg for 3000 kr., hvis jeg vælger nr. 1 med de smukke detaljer - for har købt nr. 2 på lagersalg og har allerede fået den rettet til hos skrædder for 1500 kr. ... derfor "ups"

Pynten på nr. 1 er broderier og "sølvperler". Pynten på nr. 2 er også broderi, men cremefarvede perler i stedet - er mest vild med cremefarvede perler - men nr. 1 har bare lige lidt flere detaljer og mere pynt...

Kh

0

Hej Lafelina

Kh

Nr. 2 kostede 3000 inkl. skrædderregning.

Nr. 1 koster 7.300 - og det er også inkl. tilretning (hun beregner ikke ekstra for det - fin service - brudestudiet i Hejnsvig, det kan anbefales - super service, hun er rigtig sød og kjolerne er flotte :-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes de begge er fine til dig så lige meget hvad du vælger vil du blive rigtig fin. Ud fra billederne synes jeg ikke der r den store forskel på kjolerne så bil råde dig til at beholde den du allerede har købt. Det vigtigste dog hvordan du føler dig i kjolen så vælg ud fra det :-)

,

0

Jeg vil stemme for nr 1. Den falder rigtig smukt og sidder bare godt på dig. Og jeg synes egentlig at kjole nr. 1 sidder bedre over din barm end nr. 2.

Synes de begge er fine til dig så lige meget hvad du vælger vil du blive rigtig fin. Ud fra billederne synes jeg ikke der r den store forskel på kjolerne så bil råde dig til at beholde den du allerede har købt. Det vigtigste dog hvordan du føler dig i kjolen så vælg ud fra det :-)

,

Åh, det er svært... tusind tak for jeres input.... skal jeg gå efter følelsen er det nr. 1, selvom jeg har nr. 2 allerede. I Nummer 2 har jeg det sådan "den er smuk, enkel og elegant - det er mig" - men jeg jubler ikke sådan, som ved nr. 1, hvor jeg bare tænker "wauw, føler mig virkelig som en prinsesse" og det er egentlig også mig :-) . Skal beslutte mig hurtigt... kan også leje den, men det koster 5300, så det er også ret dyrt...Må tænke videre... var for hurtig til at købe, men havde egentlig besluttet ikke at kigge mere, men kunne ikke styre min lyst alligevel...

Knus

0

Annonce ♥

Annonce ♥