Lafelina

Ups... hvilken er bedst?

47 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg vil klart sige nummer 1, den giver dig en meget flottere figur og får din barm til at se fantastisk ud, jeg synes nummer 2 får din barm til at se meget lille ud og giver de forkerte proportioner til din overkrop, så du kommer til at se for tynd ud omkring skuldre og arme og dit hovede ser lidt større ud i forhold til brystpartiet.

Begge kjoler er fantastisk smukke, men nummer 1 klæder din krop bedst :)

0

Annonce ♥

Synes bestemt at nr. 1 er den der klær dig bedst.. kan ikke lige sætte fingeren på hvorfor.. men dahm den er flot til dig :-)

Tak for jeres svar :-)

Det er også sådan jeg har det - kan ikke sætte fingeren præcist på hvorfor, fordi nr. 2 falder præcist som jeg kunne ønske det, mens nr. 1 falder lidt "uorganiseret", hvilket jeg ikke lagde mærke til, da jeg prøvede den. Men jeg havde et sus i maven, som jeg ikke oplevede helt så stærkt som ved nr. 2. Og jeg skulle tage mig sammen for at komme af kjole nr. 1 igen, for jeg nød bare at beundre kjolens detaljer og finesser...

Så skal det gå efter det, så må det blive nr. 1 :-). Min kæreste synes bare jeg er helt skør, og det forstår jeg egentlig godt...

Men tak for jeres svar :-) rart at få bekræftet, at andre ser det samme som jeg selv ser...

KH

0

Jeg synes de begge ser fine ud til dig. Men det er jo dig der skal have den på. Så hvis du har råd ville jeg gå efter den der giver dig vauw fornemmelsen. Hvis du ikke eller kun vanskeligt har råd ville jeg beholde den du har, og glæde mig over den smukke kjole og det gode køb.

/Josephine

0

Annonce ♥

Hejsa kommende brud 2013.. :tunge:

Jeg syntes nr. 2 er flotteste hvorfor kan jeg ikke uddybe, der er bare noget fantastisk over den, i forhold til nr. 1.

Mine øjne var mere "fanget" (-På den positive måde) af nr. 2. :metteholm

Håber i begge får en god dag, husk at nyde hvert øjeblik, dagen går hurtigt, har jeg hørt.. :bed:

Hilsen Janni

0

Jeg vil stemme for nr 1. Den falder rigtig smukt og sidder bare godt på dig. Og jeg synes egentlig at kjole nr. 1 sidder bedre over din barm end nr. 2.

Synes de begge er fine til dig så lige meget hvad du vælger vil du blive rigtig fin. Ud fra billederne synes jeg ikke der r den store forskel på kjolerne så bil råde dig til at beholde den du allerede har købt. Det vigtigste dog hvordan du føler dig i kjolen så vælg ud fra det :-)

,

Åh, det er svært... tusind tak for jeres input.... skal jeg gå efter følelsen er det nr. 1, selvom jeg har nr. 2 allerede. I Nummer 2 har jeg det sådan "den er smuk, enkel og elegant - det er mig" - men jeg jubler ikke sådan, som ved nr. 1, hvor jeg bare tænker "wauw, føler mig virkelig som en prinsesse" og det er egentlig også mig :-) . Skal beslutte mig hurtigt... kan også leje den, men det koster 5300, så det er også ret dyrt...Må tænke videre... var for hurtig til at købe, men havde egentlig besluttet ikke at kigge mere, men kunne ikke styre min lyst alligevel...

Knus

Præcis det samme står jeg i... Jeg stemmer på din nummer 1 kjole i det her indlæg - altså den nye kjole! Du stråler på en helt anden måde på billederne med den på! :)

0

Jeg synes HELT KLART nr. 2.

Nu er jeg heller ikke helt til alt det blonder/"flitterstads", som er udover det hele på nr. 1. Kan langt bedre lide nr. 2, som er meget mere "less is more" enkel og elegant med de fine draperinger.

0

Jeg synes du skal beholde den du har for den er rigtig smuk på dig. Jeg ved ikke om det er fordi jeg er på fra telefonen, men synes ikke forskellen er så stor, og ærligt, så synes jeg det er dumt at bruge så mange ekstra penge på noget du allerede har :)

0

Annonce ♥

Hej :-)

Tak for jeres svar - nr. 1 har helt klart noget særligt - og som nævnt tidligere, så tror jeg, at jeg havde valgt den, hvis jeg ikke havde haft nr. 2 i forvejen. Har mærket efter og nr.2 har helt klart en enkelthed, som jeg kan lide, og nr. 2 er langt dyrere i anskaffelse end nr. 1., så jeg har besluttet at beholde nr. 2 og jeg er sikker på jeg bliver glad nok for den som den er...den er meget enkelt og jeg kan så gå lidt amok i assecories, og det er ok :-)

Men tak igen for jeres input, det har bekræftet mig i, at I ser det samme som jeg ser.

Knus og godt bryllup til jer alle :-)

0

Hejsa kommende brud 2013.. :tunge:

Jeg syntes nr. 2 er flotteste hvorfor kan jeg ikke uddybe, der er bare noget fantastisk over den, i forhold til nr. 1.

Mine øjne var mere "fanget" (-På den positive måde) af nr. 2. :metteholm

Håber i begge får en god dag, husk at nyde hvert øjeblik, dagen går hurtigt, har jeg hørt.. :bed:

Hilsen Janni

Hej Janni

Tak for dit søde svar, det var rart at få bekræftet at nr.2 er et godt valg, selvom nr. 1 er mere glamurøs. Når jeg rigtigt mærker efter er det enkle nok mest mig - men muligheden for at gå amok i detaljer gør jo, at man føler, at så bør man også give den hele armen når man kan. Og at "nøjes" med det enkle bliver pludselig et vanskeligt valg - men jeg tror det er det mest rigtige i mit tilfælde - en enkel kjole, som man så kan spice op med slør og andre assesories. Jeg glæder mig meget til at få den på igen sammen med tilbehøret.

Så tak for dit søde svar, og jeg vil prøve at nyde dagen langsomt, så jeg ikke går glip af detaljerne. Jeg hører fra de fleste at dagen går for hurtigt - ligesom tiden op til gør :-)

Og nyd også din egen dag, når du kommer så vidt :-)

Knus

L

0

Annonce ♥

Jeg har været så spændt på at høre hvad du besluttede dig til - dejligt du nu er kommet frem til en beslutning som du har det godt med.

Nu er der heller ikke lang tid til den store dag:-)

Knus

Ja, tiden nærmer sig med hastige skridt - tiden måtte godt stå stille lidt :-) synes at det går aaalt for hurtigt... og føler at der er flere ting, vi ikke har styr på, uden dog at føle mig helt sikker på, hvad det er, vi mangler... men sådan har de fleste det sikkert :-)

Kh

0

Jeg synes kloje nr 1 er fantastisk flot til dig! Har du valgt?

Hej

Jeg endte med at beholde nr. 2 - nr. 1 var fantastisk, men kunne godt mærke, at det rev lidt i lommen at skulle til at købe den anden til 7000 kr. - men havde jeg ikke haft en i forvejen, var det nok blevet nr. 1, for jeg følte mig helt fantastisk i den... Den er bare så romantisk, pynten er så smuk.... men ok, har købt flotte smykker og et smukt slør, så nr. 2 skal nok komme til at blive smuk i sammenhængen :-)

Kh

0

Annonce ♥

Hejsa

Nr. 1 :c166: men INGEN tvivl om, at de begge 2 er smukke samt at du kan bære dem :a1221:

Alene udfra følelsen synes jeg, du skal vælge nr. 1 - kjoLEN!!!!! :super:

Hejsa :-)

Jeg blev gift for 14 dage siden og holdt mig til nr. 1, hvilket jeg var SÅÅÅ glad for - på selve dagen var jeg ikke spor i tvivl om, at det bare var KJOLEN for mig - tænk man kan være så meget i tvivl, og så på selve dagen er tvivlen pist væk - morsomt :-)

KH

0