KamillaJensen

Det (u)traditionelle bryllup 6.7.13♥Hår-billeder og update

86 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Først tak til alle for velkomsten, det har jeg vist ikke fået skrevet før. :)

Og tak for alle input omkring det store kjolevalg. Jeg har givet mig selv deadline til i starten af næste uge (har en veninde, jeg vil tage med på råd i weekenden), men så skal valget vist også tages...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Milepæl! I dag er der præcis 4 mdr. til vi skal giftes!!

Men, søde, BK-piger, jeg har brug for (endnu) et råd....

Vi har ikke sendt traditionelle STD-kort ud, men har derimod sendt beskeder på Facebook til gæsterne (95% af vores gæster er på Facbook)

Nu har et hold venner allerede meldt fra, endda før invitationerne er sendt ud. - Vi vidste, der ville komme afbud, for vores bryllup ligger i starten af sommeferien, og nogen har måske allerede booket ferierejsen. :( Og det er netop hvad der er sket her.

Men så er spørgsmålet: Skal vi stadig sende invitation ud til parret, der ved, at de ikke kan komme, eller kan vi "erstatte" dem på gæstelisten med et par, som blev sorteret fra i første omgang? Hvad synes I?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smykker

Nu kunne jeg ikke vente længere... Så jeg har købt mine smykker

Her er min halskæde

post-60759-0-01856800-1362556970.jpg

Dette armbånd faldt jeg simpelthen for. så selvom stillen ikke er den samme som halskæden, måtte jeg bare eje det!

post-60759-0-67316900-1362557063.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når parret allerede nu har meddelt at de ikke kan komme, så synes jeg ikke du skal sende dem en invitation....

Efter at have snakket med H2B om det, tror jeg nok vi vælger at sætte et "nyt" par på gæstelisten. Glæder mig sådan til at begynde at sende invitationer ud - det gør vi i weekenden.

Jeg er stadig lidt i tvivl med hensyn til kjolen, så jeg har gennemtrawlet nettet de sidste par dage for at finde andres erfaringer med kjoler købt over nettet (fra Kina). Der er godt nok blandede anmeldelser, og der er jo også lige tolden, man skal huske at lægge til prisen.

Jeg havde bestilt nogle stofprøver, men da de kom, skulle H2B, som modtog dem, betale 300 kr. i told (mere end varens værdi! :angry: ), så han sendte dem retur....

Men Kina-kjolerne er godt nok billige (selv med told) og så kan man få den, som man vil have den. Så jeg er stadigt fristet til at satse og bestille én på nettet... :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower: Kjolen er bestilt!! :loveshower:

Tvivlen er endeligt bekæmpet og jeg vandt! Så nu er kjolen bestilt, og jeg glæder mig som et lille barn til at den kommer.

Det endte med en satsning - en Kina-kjole - men meget lig dén, jeg har på her.

Her er et billede af den smukke kjole, jeg skal have på, når jeg om 116 dage skal GIFTES!!! :a1221:

post-60759-0-73551200-1363112820.jpg

Når jeg bestiller den i Kina, kan jeg nemlig undgå det sorte, som jeg var meget i tvivl om og i stedet få perlebroderierne i LILLA!

Redigeret af KamillaJensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er invitationerne sendt ud, og der er allerede et par, der har meldt, at de kommer! :cheerleader3:

Nu hvor kjolen er bestilt, og tilbagemeldinger begynder at komme på invitationerne, kan jeg godt mærke sommerfuglene i maven. Ih, hvor jeg altså glæder mig!!!

Men der er jo stadig lidt tid endnu, og jeg har også lige en klasse, jeg skal have ført til eksamen inden det bliver bryllupstid... Men nogle gange er det altså svært at holde fokus på alt det, der ikke handler om bryllup! :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk - synes, jeg er gået lidt i stå :(

Kjolen er bestilt, men inden den kommer, vil jeg ikke købe sko og clutch - de skal jo passe helt i farven, osv...

Jeg er begyndt på bordhæfte. men kan ikke komme videre, før menuen ligger fast...

Ægteskabserklæring og navneændring er sendt af sted, så der venter vi også bare...

Jeg har påskeferie nu - hvad skal jeg dog få den til at gå med??? :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hurra!! Idag kom en mail fra Kina: "Din bestilling er afsendt" :) :)

Jeg kan næsten ikke vente på at få KJOLEN ind af døren!

Og lige endnu en fantastisk nyhed - Min skønne mor har besluttet, at hun vil betale for min brudekjole! Jeg elsker min mor! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tilykke med det kommende bryllup :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at se kjolen, for har også hørt blandede ting om kjoler fra Kina. jeg selv bestilte en sidste år der skulle bruges til en tema fest,og den levede desværre ikke op til forventningerne :td: Håber du er en del heldigere end jeg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen er kommet!!!

:cheerleader3:

Efter lidt bøvl med DHL er min kjole nu endelig fremme!

Den blev taget i tolden, men selv med tolden betalt, er den endelige pris ikke kommet meget over 2000 kr!!! :loveshower:

Jeg har lige kort haft den på, og den passer perfekt!

Jeg var meget spændt på at se den, og den lever fuldt ud op til mine forventninger. HVOR ER JEG BARE GLAD!!! Hvor var det godt, at jeg satsede og bestilte i Kina.

Imorgen skal jeg prøve den igen med høje sko, den rigtige BH osv, så glæd jer til billeder!!!

Redigeret af KamillaJensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer