KamillaJensen

Det (u)traditionelle bryllup 6.7.13♥Hår-billeder og update

86 posts in this topic

:cheerleader3:Polterabend :cheerleader3:

I søndags skulle min kæreste og jeg til familebrunch for at fejre min skønne nieces 15-års fødselsdag - eller dét var i hvert fald, hvad jeg troede.... :wink:

Da vi kom ind af døren hos min mor så jeg godt i et glimt, at der var dækket op til væsentligt flere i stuen, og jeg ser pludselig en veninde stå i stuen, som ligesom ikke passer ind i forhold til anledningen....

Jeg smider skoene og går ind i stuen og: SURPRISE!!! :cheerleader3: Stuen er fyldt til bristepunktet af alle mine veninder og den kvindelige side af min familie! Tænk, at der er plads til 20 glade kvinder i min mors lille stue....

Og så var der ellers dømt kvindedag for alle pengene:

Først spiste vi brunch og havde besøg af en håndlæser, som holdt et lille oplæg for os alle sammen om håndlæsning, hvorefter han læste i mine hænder og tolkede på min forlovelsesring.

Derefter gik vi lidt rundt i kvarteret og endte ved et lokalt lydstudie, hvor jeg blev sat til at indspille en cd med "Sweet Child o' Mine", mens alle de andre sang kor på.

Da den del var ovre (det tog lidt tid at få tonerne "tøjret"), blev jeg hentet på motorcykel og fik en skøn køretur i Silkeborgs omegn i det flotte sommervejr. Jeg nåede aldrig helt at regne ud, hvor vi var på vej hen, før vi pludseligt parkerede i min venindes indkørsel. Indenfor var der dækket op til frokost og vinsmagning, og sammenholdt med champagnen fra om formiddagen og et par øl i studiet, kunne jeg så småt begynde at mærke procenterne. :oops: Dog ikke så meget som en af veninderne, der måtte give op og ikke kom med til næste programpunkt, som var en lækker middag hos endnu en veninde med efterfølgende dildo-party og dans til 90'er-pop til langt ud på natten. :bunny_4: :bunny_4:

En absolut fantastisk dag - som jeg SLET ikke havde set komme. Hvor er jeg dog heldig at have så mange skønne kvinder i mit liv! :loveshower:

(Behøver jeg at nævne, at hele dagen i går måtte tilbringes på sofaen med cola og chips? :wink: )

Edited by KamillaJensen
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Håropsætning

Puha, dagen nærmer sig! :a1221: Men der er nu også ved at være styr på det meste. Jeg har nu sammen med den veninde, der skal sætte mit hår og lægge makeuppen lagt en plan.

Og I får da billeder :wink:

post-60759-0-98869600-1371661394_thumb.jpost-60759-0-48725600-1371661408_thumb.j

Derudover er bryllupskagen, bukketen og tid til vild brudeforkælelse (gelenegle og fodbehandling) bestilt!

I næste uge har jeg lige et hold, jeg skal have til eksamen og SÅ går jeg i bryllups-mode på fuld tid!!

Edited by KamillaJensen
0

Annonce ♥