brudzilla

told på satinbånd fra usa?

13 indlæg i dette emne

Jeg har kigget på satinbånd, man kan få trykt sit navn og dato på (til risposer) fra USA, men jeg er meget usikker på, om sådan noget går gennem tolden, eller bliver pålagt afgifter?

Dem, jeg har kig på, koster 120 kr., så det er jo ikke en kæmpe værdi. Men hvad siger jeres erfaringer??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der ikke også noget med at der pålægges et eller andet beløb bare for at toldbehandle pakkerne? 150 kr eller noget i den stil. Eller er det kun ved pakker over en vis værdi?

Hvad søger du på inde på Ebay for at finde disse ? Det har jeg nemlig også ledt efter, men ikke fundet :o(

Jeg tror du kan søge på personalized ribbons.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte alle vores bånd til brylluppet på Ebay fra UK. Det var billigt og der er ikke told.

Der er også et sted i DK de laver personlige bånd. Det overvejede jeg, men de havde ikke den farve jeg ville have.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der ikke også noget med at der pålægges et eller andet beløb bare for at toldbehandle pakkerne? 150 kr eller noget i den stil. Eller er det kun ved pakker over en vis værdi?

Hvad søger du på inde på Ebay for at finde disse ? Det har jeg nemlig også ledt efter, men ikke fundet :o(

Jeg tror du kan søge på personalized ribbons.

/Josephine

Jo, der er import gebyr på alt fra udlandet. Ca. 180 kr sammenlagt. Men igen, det er kun hvis de fanger den i toldbehandlingen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer