Sign in to follow this  
Followers 0
Lotusblomst

Hvor lang tid brugte/bruger i på at få taget billeder?

6 posts in this topic

Er ved at få koldsved over tidsplanen og har behov for at høre hvordan det er gået andre eller hvad andres plan er:)

Hvor lang tdid har i afsat til billeer og hvor lang tid transport har i fra kirke til lokation og så til feststedet?

0

Annonce ♥

jeg følger lige med her - sidder med samme panik som dig.. :)

0

Tja det er jo en fin balance mellem at få taget gode og nok billeder, men heller ikke være væk fra sin egen fest for længe....

Vi planlægger omkring en time til det....

0

Efter vielsen og lykkeønskningerne blev vi fotograferet inde i kirken. Det tog ca et kvarter, vil jeg tro. Så kørte vi mod feststedet, hvor vores reception startede kl 15. Vi fik kaffe og kage med gæsterne og dernæst gik vi alle sammen ud i parken (hørte til feststedet). Der blev taget et fælles foto af os med alle gæsterne. Bagefter gik gæsterne tilbage og fik mere at drikke og spise. Fotograferingen tog ca halvanden time. Gæsterne kunne hele tiden se os og mange af dem kom også hen og tog billeder af os + dem vi skulle fotograferes med (søskende og forældre)

Vi sluttede receptionen af med at få champagne med alle gæsterne. Og så var det tid til at gå til bords.

Vi kunne godt have haft brugt mere tid sammen med fotografen, men vi kunne jo ikke rykke middagen. Og jeg synes vi "forsømte" vores gæster mens vi rendte rundt i parken. Men havde skrevet det i indbydelserne, så vores gæster vidste det godt. Og alle sagde at det var okay. De fleste er selv gift eller har været til bryllup før, så de kendte jo til det :thumbsupsmileyanim:

Forresten, vi havde ca 30 min kørsel fra kirken til feststedet. Og det pissede ned da vi var i kirken. Solen kom frem da vi drejede ind mod feststedet. Heldigvis :loveshower:

0

Annonce ♥

Vi har også sat en time af til det plus kørsel :)

0

Sæt en time af plus kørsel :)

0