Julie_Marie

Silkeborg!

21 indlæg i dette emne

Hej allesammen!

Det er begyndt at gå op for mig at vi jo egentlig er en del der er fra Silkeborg her på BK.

Så jeg er lidt nysgerrig efter hvor mange?

Om nogen har lyst til at mødes og gå i bridezilla mood og snakke en masse bryllup og udveksle erfaringer?

Lad høre!! :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor skal I skønne BK'er fra Silkeborg holde jeres fest?

Jeg bor i Herning, men skal holde festen i Silkeborg (kommer oprindeligt fra Engesvang, og min mor bor nu i Silkeborg). Vi holder det på 1a.. Det blir SÅ fedt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det lyder hyggeligt med vielse i indelukket... god ide! Var det ikke svært at få nogen til at foretage vielsen?

Næh. Vi skrev til Borgerservice og forklarede, hvorfor det lige er stedet for os, og vupti - en uge senere fik vi svar tilbage, at det godt kunne lade sig gøre. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har skrevet til århus kommune i februar og kun 5 ud af 17 har skrevet tilbage og sagt nej... syntes det mindste man kunne gøre var at skrive en mail tilbage og takke nej.

Skulle I skrive til flere? Vi fik bare én mailadresse. Vi har godt nok ikke fået at vide endnu, hvem det er, der kommer og vier os, men det betyder såmænd heller ikke så meget for os - når bare der kommer én. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer