kristinegh

Jeg har fundet KJOLEN! Weee!

26 indlæg i dette emne

Jeg har efterhånden kigget en del på kjoler nu, og havde virkelig svært ved at finde ud af hvad jeg ville ha! Men en ting var sikkert det skulle IKKE være tyl!! Jeg tænkte måske noget havfrue med blonde... Det er også det jeg har kigget mest efter. min kusine og jeg valgte så at tage ind i Lasse spangenberg's butik i mandags og så var den der!!! En kæmpe tyl drøm!!! Og det skulle bare være den! Altså den skal lige lægges op og sys ind.

Det jeg prøver at sige er at man skal ikke udelukke noget selvom man måske har en ide i hovedet!

Men jeg kunne godt tænke mig at hører hvad i synes om kjolen? :D

Kh kristine

post-64213-0-70175200-1362675545.jpg

post-64213-0-52812500-1362675636.jpg

post-64213-0-92683300-1362675674.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis nogen skulle ha lyst til at købe min smukke kjole må i sige til, da mit bryllup desværre er kommet på standby lige pt og det er meget usikkert om det bliver til noget. Jeg kan desværre ikke måle den da den er så ny at jeg ikke engang har fået den hjem fra butikken endnu. Den kostede 17500 kr. Der er snøre i ryggen og kan derfor passes af flere størrelser. Jeg er selv en str 36 normalt. Den er ikke lagt op endnu så derfor er den meget lang men det er i tet problem at lægge den op.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer