Guest Nina1978

Billig brudekjole

16 indlæg i dette emne

Hej - jeg vil høre om der er nogle der kender et godt sted at leje brudekjole i København? eller evt. ved hvor man kan købe brugte brudekjoler? Jeg er studerende så har ikke råd til at bruge en formue på brudekjole.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig, for ved ikke hvor jeg skal starte.

Kh Nina

Redigeret af Nina1978
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede kjoler i forskellig butikker og fandt ud af hvad jeg kunne lide og passede til mig, og så søgte jeg på dba. Der er mange kjoler! Jeg søgte på de mærker jeg kunne lide, fx Maggie sottero, sincerity og White One og så kiggede jeg hver eller hver anden dag om der kom nogle nye. Jeg var ude og prøve 3 kjoler og endte med at købe en for 4000kr, nypris 10.000 :thumbsupsmileyanim: Så skal den en tur til skrædderen. Det kan gøres endnu billigere, men op til 2-4000kr er der et stort second-hand udvalg. (tag dig ikke af at kjolerne er sat til salg dyrere, min var sat til 5500kr meen... jeg handlede lidt) God fornøjelse!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lillesøster har lige været med en veninde i Lille Skensved ( ved Køge ) Der lejede de kjoler ud, ved ikke hvad det hed men kan da finde ud af det? Eller måske nogen herinde ved hvad stedet hed. Det var i hendes private hjem og super service fik de ;-)

/Ditte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor i landet bor du? Luccas outlet i Aalborg har mange billige kjoler. Lilly har også tit udsalgskjoler i butikkerne - og der er også andre butikker der har billige kjoler hængende. Jeg kom lige ind fra gaden og fandt en kjole til 2000kr, som var sat ned fordi det var en ældre model.

Hvis ikke det skal være en overdådig kjole, har jeg faktisk lige set denne her hos Zalando!

SG721C00G-003@1.1.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en rødekors genbrug som har nogle brudekjoler (jeg fandt min der 500kr). Den ligger ved strøget. Hvis du bare søger efter rødekors genbrug på nettet kan du se præcis hvor den lægger. Ellers så er det tæt på det første torv der ligger når du går ned af strøget fra Rådhuspladsen og i den parallelle gade på venstre side. ( det er ikke altid de kønneste kjoler, men nogle gange er man heldig :-D)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt min for 1000,- fordi det var sidste års model, og lejer underkjolen/skørtet for 250,- :) Slør kan købes for 300,- på nettet (ny)

Så er du næsten fuldstændig klar som brud for 1550,- :)

Bare kig på lillys hjemmeside, under online tilbud :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder også på dba og trendsales. Jeg har sparet 12.500 ved at jeg køber min brugt.

Får den for 5000. (skal hentes i morgen)..

Så skal den en tur til skrædder, men det skulle en ny også. Har været inde og prøve den i butikken...

Jeg har købt den brugte et nummer mindre end jeg skal bruge, men får så et skrædderi til at sætte snører i ryggen. Det skal siges, jeg har prøvet den brugte, og den sidder perfekt over numsen, men er 5 cm for lille i taljen og over barmen..

Det er jo en fin mulighed, hvis man ikke kan finde str.. Skrædderiet sagde at en pris på 1000 var højt sat. Så ca 6000 for en kjole som ellers havde kostet det tre-dobbelte efter tilretninger..

Den tidligere brud havde sat den til 7700, men det er købers marked og med lidt is i maven..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer