mto82

Udsættelse af bryllup øv

12 indlæg i dette emne

Er kommet i den kedelige situation at blive indlagt nu på 3 uge. Pga. en fertilitets behandling der gået galt.

I starten af sidste uge måtte vi indse at jeg ikke ville nå at blive klar, med ingen energi og 15 liter ekstra væske i kroppen, har vi måtte flytte vores store dag til d. 20 april i stedet. Heldig vis er det gået nemt med spisested, kirke og det hele. Som min kære mand og min forældre har taget sig af imens jeg ligger på hospitalet.

Et lille plus er der da, jeg er endelig blevet gravid

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er selvfølgelig kedeligt at udsætte dagen men omvendt så er en graviditet og det at få et barn noget meget større end det at blive gift samtidig med at det - i modsætning til at blive gift - ikke er noget man selv er herre over og kan "bestille". At det så har flasket sig med feststed m.v. er jo blot en tillægsgevinst. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, men TILLYKKE med graviditeten! :loveshower:/> Hvornår skulle brylluppet have været? 20.april er stadig lige om lidt :heart:/>

Tak for lykke ønskningerne, er også glad for at der kommer en lille ny til november.

Desværre er der ingen udsigt lige nu, til at blive udskrevet.

Vi skulle havde været gift 16 marts

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort til lykke med graviditeten! Det er jo fantastisk. Og øv med overstimulation, det er bare rigtig rigtig hårdt.

Også lidt øv med bryllup, men i forhold til graviditet og deraf følgende :-) så er det en mindre ting selvom det kan synes stort. I mine øjne altså. Håber for dig de lukker dig ud snart og at alt går som det skal.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer