Selena

Hvilke smykker vil passe til min kjole?

10 indlæg i dette emne

Hej dejlige Bridezilla'er.

Jeg har brug for nogle gode råd og meninger...

For det første har jeg fundet 'Kjolen', men den er stropløs.. Overvejede at få syet nogle stropper på, men jeg har ingen anelse om hvad der ser bedst ud.. :-S

Det andet er at jeg har ingen anelse om hvilke smykker jeg kan tage på til kjolen.

Jeg har både købt taske, slør og diadem, men jeg hører om nogen af jer kan komme med nogle idéer eller nogen retningslinier til hvordan man vælger smykker...

Jeg har også købt ballerina sko som jeg skal have på, men de er endnu ikke pyntede op endnu :P

Det her er min kjole, den var dejlig billig og den er virkelig behaglig at have på :D

Håber i kan hjælpe mig :D

post-63042-0-52158900-1362827011.jpg

Redigeret af Selena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej dejlige Bridezilla'er.

Jeg har brug for nogle gode råd og meninger...

For det første har jeg fundet 'Kjolen', men den er stropløs.. Overvejede at få syet nogle stropper på, men jeg har ingen anelse om hvad der ser bedst ud.. :-S

Det andet er at jeg har ingen anelse om hvilke smykker jeg kan tage på til kjolen.

Jeg har både købt taske, slør og diadem, men jeg hører om nogen af jer kan komme med nogle idéer eller nogen retningslinier til hvordan man vælger smykker...

Jeg har også købt ballerina sko som jeg skal have på, men de er endnu ikke pyntede op endnu :P

Det her er min kjole, den var dejlig billig og den er virkelig behaglig at have på :D

Håber i kan hjælpe mig :D

Jeg er virkelig ked af at billedet først kom op nu... Havde problemmer med computeren og internettet :(post-63042-0-83786100-1362819217.jpg Her er et billede af mig med mit slør og diadem

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du smuk! Den kjole passer rigtig godt til dig, og også fint sammen med sløret og diademet.

Som smykker ville jeg nok gå efter noget med lidt bling i, der kunne fange glimtet fra det øverste af kjolen og fra sløret. Men ikke noget for stort for så tror jeg det bliver for meget.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer