Victoria.11

Gør-det-selv brude makeup, tips&tricks + mærke anbefalinger.

6 indlæg i dette emne

Ja, jeg har planer om selv at ligge min makeup på dagen da jeg er helt vant til det og ærligt talt for nærig til at betale mig fra det :fløjt: Men anyway...er sikker på jeg ikke er den eneste brud som selv vil ligge sin makeup, så tænkte at en overordnet tråd som denne kunne være guld værd for alle os 'gør-det-selv-makeupper', hvor vi samler ALT vores viden osv., til vores med-søstre :wink:

Fortæl dine allerbedste tips og tricks til en smuk og holdbar makeup samt ikke mindst hvilke specifikke produkter (mærke+navn), som bare er uundværlig når man skal ligge en holdbar makeup.

Jeg skal nok komme med mine egne in-put senere, når jeg har været i tænkeboks :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hei..!

Sikke en god ide! :thumbsupsmileyanim:

Her er mine tips og tricks.. totalt dårlig business for mig, da jeg er makeup artist, men er altså her på forum privat! :happy:

- Vælg en consealer der er den rigtige farve! Mange kommer til at vælge enten er der er aaalt for lys, eller en der har en helt forkert tone. Det kan man altså se under foundationen, og det ser fjollet ud! :rolleyes:

- Tænk over at du ikke laver en maske-kant med din foundation. Hvis du ikke kan finde en der bare passer perfekt til din hud, så træk den ned af halsen og blend den ud på brystet. Det er ikke optimalt, men klart bedre end '"jeg er 14-makeup".. hvis i ved hvad jeg mener :wink:

- Optegn dine bryn naturligt, brug f.eks. en skrå pensel og øjenskygge til det, det giver et blødere look.

- Vælg farver der passer til din øjenfarve. Brun kan bære alt, der er nogen der er heldige! Men ellers, prøv at vælge farver der enten matcher, eller komplimenterer dine øjne.

F.eks. Blå=koksgrå, mildt blå farve (ikke for meget!), eller noget med orange undertone som kobber, eller fersken. Grøn=milde grønnefarver, blommefarvet eller sart lyserød.

- Husk en pudder! Den skal fikserer din foundation, så den bliver sidende, og den er rar at have med sig i løbet af dagen. Det samme med lipglosse :happy:

- Rouge kan bruges til at manipulerer med din ansigtsform, så find en guide online, og se hvad der passer dit ansigt bedst. Det er et smart lille trick, som gør en kæmpe forskel!

- Eyeliner i brun er lidt blidere, og husk vandfast mascara!! :wink:

Nå, det var lidt fra mig, håber i kan bruge det... Sig til hvis det skal uddybes eller noget :biggrin:

Har hygget mig totalt med at skrive det..

Mange hilsner fra Marie.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På min blog www.toomuchtulle.dk er der et indlæg der handler om DIY makeup - det ligger under bryllupsartikler. Der kommer de kendte pudderdåser fra pudderdåserne.dk blandt ned gode produkter og steder de forhandles :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Pernille :)

Det jeg mener med en skrå pensel er bare en pensel hvor børsten er flad, og har korte hår i den ene side, og lange i den anden.. Du kan bruge alle slags pensler, det er bare nemmere at styre med sådan en... synes jeg :)

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer