Alexandra

så er kjolen fundet :)

16 indlæg i dette emne

Ja som overskriften hentyder, så har jeg altså fundet min kjole og nu kan jeg simpelthen ikke holde det for mig selv mere, jeg har tøvet lidt med at vise den frem herinde da H2B har profil herinde, men jeg ber ham bare om at holde sig langt væk fra dette forum :wink:

Altså dagen var lørdag d.23 februar og min mor og jeg havde bestilt tid til kjoleprøvning hos Lucca Outlet i Aalborg, da jeg er studerende og prisen derfor er lidt vigtig, tænkte vi, at vi ville starte med at kigge på de lidt billigere kjoler og se hvad med kunne få for pengene :)

Vi ankommer til butikken og bliver mødt af en rigtig sød og behagelig ekspedient, og jeg fortæller hende lidt omkring hvilken stil jeg er ude efter, og fortæller hende at jeg ikke ønsker en stropløs kjole, da jeg havde en fordom om at den ville sidde rigtig skidt på en meget slank og fladbarmet person som mig :td: Der var hun rigtig sød og forstående, men forslog mig at prøve en stropløs blot for at aflive min fordom, og give mig lidt selvtillid, hvilket faktisk virkede fordi den stropløse jeg prøvede endte med at sidde rigtig godt på mig, og jeg så slet ikke så forfærdeligt tynd ud i den, som jeg havde forestillet mig :thumbsupsmileyanim:

Nå men da jeg kun er 157 cm. høj og vejer omkring de 43 kg. så er jeg altså en lille sag, så mit udvalg var jo begrænset til str. 34 og 36, så jeg gik igang med finde nogle flotte kjoler, som jeg gerne ville prøve og min mor tog billeder af dem, som vi så som værende potentielle kjoler. Jeg prøvede 6 ialt, men kun 3 fangede mig, og det er så dem i kan se billeder af her:

Kjole nummer 1, den stropløse jeg prøvede, virkelig smuk kjole, men følte mig ikke så afslappet og tilpas i den :unsure:

post-64029-0-28082200-1362836033.jpg

Kjole nummer 2 kunne jeg godt li' pga. halternecken og det lette organza som gør at den ser blød og lidt eksotisk og sexet ud :biggrin:

post-64029-0-36454600-1362836135.jpg

post-64029-0-20989800-1362836096.jpg

Kjole nummer 3, var fantastisk smuk og elegant, og jeg følte mig meget fin og damet i den :)

post-64029-0-57224100-1362838910.jpg

Da jeg følte at valget stod mellem nummer 2 og nummer 3, prøvede jeg lige nummer 2 på igen og synes bare den var så flot, og udstrålede det helt rigtige i forhold til min personlighed, så da min mor spurgte, om det var kjolen for mig, sagde jeg bare ja, og så begyndte jeg at græde, da det gik op for mig at det var lige netop den kjole jeg ville giftes i, og at pigedrømmen om et brudekjolen endelig var gået i opfyldelse :cheerleader3:

Midt i mit tuderi, kom jeg i tanke om at jeg slet ikke havde spurgt om prisen på kjolen, og denne stod heller ikke på selve mærket, så jeg tænkte straks, at den sikkert var mega dyr siden de ikke ville skrive prisen :o :fløjt: De andre kjoler jeg havde prøvet havde nemlig prisen oplyst på mærkerne. Nå men jeg spørger hvad den koster og ekspedienten sagde: "Ja det er da egentligt et godt spørgsmål, nu skal jeg nok lige tjekke det." Allerede der tænkte jeg bare "åh åh, det tegner ikke godt".

Men hun kom tilbage med den glædelig besked, at den var sat ned fra 10.000 til 2500 :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Så jeg sagde bare "den snupper vi!" :lol: og så skulle jeg jo lige have sløret, underskørtet og indlæggene til barmen, jeg havde prøvet dertil, med ;)

Alt i alt løb det op i 4700 kr. og min dejlige mor overraskede mig ved at betale :kiss:

Så nu har jeg i hvert fald brudekjolen på plads :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver helt rørt af din fortælling, stort tillykke,den er bare SÅ flot til dig.

Stort at din mor betalte,mine forældre betalte også min, det er en fantastisk hjælp.

Kan være en dag der også kommer et billed ind, men er også bange for at min H2B skal opdage det ;-)

Redigeret af ceto2012
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for alle de søde tilbagemeldinger :loveshower: Jeg har først kunnet tjekke forummet nu da weekenden stod på weekendtur med H2B :loveflag:

Det er dejligt at høre, at så mange er enige i, at jeg har valgt den rigtige kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer