Knuzzet

Sidder i til højre eller venstre?

7 indlæg i dette emne

Jeg er lige nysgerrig. På hvilken side af jeres kommende mand regner i med, at skal side på til brylluppet? =)

Jeg synes det virker mest naturligt, at jeg skal side på min H2B højre side. Men han mener jeg skal side på hans venstre side, da han så kan skænke op til mig (her plejer han så lige at demonstrer). :lol:

Når jeg kigger rundt på nettet er der mange steder der siger, at bruden skal side på højre side og mit ultimative bevis var, at Kronprinsesse Mary sad på højre side af Kronprinsen og de burde da have styr på, hvad traditionen siger. H2B er stadig ikke overbevist, da de jo ligesom har masser af service mennesker, som kan skænke op, så de ikke skal gøre det selv. :lol:

Så nu mener han at vi må ud og spørge nogen. Hvad har i tænkt jer? Til højre eller venstre for jeres kommende mand?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Regner med at sidde til højre for min kommende mand :) Som min efterskolelærer sagde: "damen skal sidde til højre fordi herreskjorter bliver knappet til høre. Så kan hun kilde ham på maven :biggrin: " (dameskjorter knappes omvendt)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Regner med at sidde til højre for min kommende mand :) Som min efterskolelærer sagde: "damen skal sidde til højre fordi herreskjorter bliver knappet til høre. Så kan hun kilde ham på maven :biggrin: " (dameskjorter knappes omvendt)

Jeg elsker den teori! Hvor er det sødt :lol:

Jeg sidder også til højre, men det er sket tilfældigt.. underbevidst måske? :blink::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer