HeMaLæLa

Optur optur optur.. Mit bedste kup, hvad er jeres..:D

21 posts in this topic

Ihhhhhhhhhhhhhhh..... Har været så meget i tvivl om min kjole skulle have havfrueskørt.. Nå, men jeg besluttede mig for det, og ved i

hvad.. Det er perfekt!!!! Det er så perfekt, at jeg også spare en skrædder regning, for den har taget noget af længen.

Jeg købte det brugt, som viste sig at være et splinternyt Lilly!! :D 200 kr BUM. Hvad er jeres bedste deal????

Mit nye skørt... I LOVE IT! :heart:

0

Annonce ♥

Fedt! :cheerleader3: Jeg elsker følelelsen af at man bare har skudt papegøjen og gjort et mega kup!

Jeg er nok mest stolt af min forhandling med kokken. Fik forhandlet menuen inkl. serveringspiger 7000kr ned i pris, svarende til 100kr pr. kuvert med lidt god argumentation :thumbsupsmileyanim:

Dernæst kommer min kjole som er købt brugt, nypris 9500kr, sat til salg til 5500kr og købt for 4000kr. Og til slør har jeg bestilt lækkert tyl hjem fra USA til 100kr for 4,5m*1,8m så kan jeg få mit laange slør næsten gratis, besparelse ~1500kr i forhold til butikken.

GP

Det er fedt at få lækre ting til billige penge. Det er lidt mit motto her i planlægningen, for gider ikke spinke og spare i et helt år for så at holde et bryllup som er med discount-løsninger. Og så må man jo finden den indre jyde frem :lol:

0

Mine 2 bedste besparelser er min sølvclutch i Føtex sat ned til 20,- kr som passer perfekt til mine fine, men dog dyre Jimmy Choo sko :happy: .

Min morgengave til h2b er en one of a kind håndlavet jagtkniv der normalt koster 6500,- kr, men fik den til 3500,-, mest i bund og grund fordi ham der laver knivene var så f.... flink :biggrin: , da jeg efter havde fortalt ham, at jeg bare ikke havde et budget til mere end 3500,- kr. :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg har selv lavet mit head piece, så i stedet for at betale 600 - 1000 kr for et et, kostede det mig omk. 170 kr! Det føles godt at kunne spare så mange penge, og have siddet og hygget sig med at lavet noget, man skal have på, på sin bryllupsdag! :heart:

... og så laver min mor sløret, så i stedet for at betale 1000 kr for et (eller 2500 kr som det jeg prøvede i brudebutikken), kosteder det kun materialerne. Det blev 200 kr!

Edited by josefinerb
0

Annonce ♥

Jeg sparede 40% på min brudekjole ved Lilly i september :rolleyes: Så fik kjole, skørte, slør og sko til 7800,-

Mine brudepiger fandt en flot kjole på amazon.uk til en rigtig god pris, hvilket var vigtigt for mig, da jeg ikke ønsker at kjolen skal koste dem alt for meget, og at de kan bruge den igen efter brylluppet :heart:

Og så får vi taget bryllupsbilleder on location til 1500,- (skal dog købe fremkaldelser til 100,-/stk ved fotografen, og 10,-/takkekort)

Nåh ja, og så giver mine forældre receptionen, så det er virkelig dejligt at kunne se mange flere på dagen end uden reception :rolleyes:

0

Annonce ♥

Jeg har ikke været lige så god som alle jer andre til at finde virkelig billige løsninger, da jeg desværre faldt for en kjole fra den nye kollektion >.<

Til gengæld har jeg købt to par sko til 250 kroner, hvoraf jeg sælger det ene videre da de ikke passer. Men brudesko til rundt 100 kr, det er da meget godt ;)

Hårpynt og sko-klemmer laver jeg selv med påfuglefjer, det ender i omkring 100 kroner for et sæt skoklemmer og et hårspænde med de flotteste påfuglefjer på :)

Jeg mangler stadig at finde en billig løsning på duge, håber på at kunne lave nummeret med IKEA-lagener, men skal lige have målt bordene først :)

0

Annonce ♥

Det må være mine brudesko fundet på nettet fra USA.. Sat ned med 85%.. Og lige min størrelse.. I alt 148kr. Derudover bor min svigerinde i USA i øjeblikket.. -så transporten er gratis!!! :-)

0

Det er helt klart mine sko :-) Jeg havde kigget på dem i 3 mdr. og da jeg viste min mor dem, var de sat ned til 100,- og hun var så vilde med dem, at hun sagde dem ville hun gerne give mig.

Så helt klart mit bedste kup :-)

Ellers er der så mange andre, så som min kjole sat ned fra 11,900 til 8,625.

Eller min taske fra 500,- til 100,- Og jeg kan blive ved :-D

0

Mit bedste kup er bryllupskagen, den er til 90 pers. men vi kan få den til under 3000 kr. :)

Vores ringe er også et rigtig godt kup. Vi tager til Tyskland og køber dem for 14000 kr. hvor de i Danmark ville koste 25-30.000 kr. :)

0

Mit bedste kup er bryllupskagen, den er til 90 pers. men vi kan få den til under 3000 kr. :)/>

Vores ringe er også et rigtig godt kup. Vi tager til Tyskland og køber dem for 14000 kr. hvor de i Danmark ville koste 25-30.000 kr. :)/>

Hvor har du fundet den kage henne? Det lyder da som et kup.. :-)

0

Annonce ♥