Miss-Lena

SoB tråd om flotte ting til håret... Vind det smukkeste armbånd

484 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Lena

Jeg drømmer om et headpiece fra SoB til min fine blondekjole. I kirken skal det måske være sammen med et langt enlags slør.

Hvad ville du anbefale til?

Redigeret af DrMalene
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikken en smuk kjole... Jeg tror at du skal vælge lidt udfra din frisure. Men Miriam hårsmykket er super flot også til blondekjoler. Det har sådan en særlig vintage stil over sig. Jeg synes også at Jasmine hårsmykket kunne være smukt til eller evt en Aphrodite blad ranke...

Men selvom din kjole er i blonder, så er den rimelig enkel, så du kan vælge rigtig meget forskelligt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Miriam designet har inspireret til 2 andre hårsmykker. Bøjlen hjalp min søde nabo mig med at lodde, da det ikke lige var til at finde en god triple bøjle at arbejde videre med

Hejsa

Jeg har endnu ikke valgt kjole, men ved at jeg må have et af dine fantastiske hårsmykker....Jeg tænker den som er nederst til højre på billedet med hårbøjlen. Jeg forestiller mig at den skal sidde over en løs opsætning i nakken over et slør.....lyder det muligt? og hvad er prisen? Mange hilsener Dorthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare super Dorthe... KAn du ikke lige skrive en PB til mig med din adresse :)

Det forsøgte jeg lige før...men den siger at du ikke kan modtage nye PM'er?? Men du får den bare her....Dorthe Gerdes, Søndervangen 86, 3460 Birkerød...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver tit spurgt om slør... og ja, jeg kan godt skaffe smukke slør til en pris der er til at betale. Her er et par eksempler på blondeslør. De fleste slør findes i hvid og ivory

Hej Lena, kan du skaffe et slør som dem med blonder på billedet, bare med en helt enkelt kant (ikke blonder)? gerne dobbelt og den længde som på billederne.....Min kjole er i blonde, så tænker det bliver for meget med blondeslør også! Kh. Dorthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer