Miss-Lena

SoB tråd om flotte ting til håret... Vind det smukkeste armbånd

484 indlæg i dette emne

Annonce ♥

@Backkat... Bare det at du overvejer det er bare skønt. Bliver så stolt...

Det gør jeg helt sikkert! Og der er ret stor chance for at overvejelserne ender positivt..! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yay... Der har været lidt en periode hvor jeg synes ting drillede lidt. Materialer jeg havde bestilt ikke lige kunne bruges, unikke ideer pludselig alligevel ikke var så unikke, og bare sådan lidt en følelse af det var op ad bakke (i kender det sikkert). Men så pludselig er jeg (eller rettere Carina med en smuk hårkam) på forsiden af Etsy. Pludselig har mange flere mennesker fået øje på SoBridelicious....

Så note til mig selv: "bliv ved med at tro på Karma" LOL

il_fullxfull.376393289_7l3o.jpg

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere gange nævnt at jeg er inspireret af 20'erne og at det er en trend, der er på vej til at blive endnu hottere. En af årsagerne er filmen The Great Gatzby, der snart får premiere. Så skal du suge lidt inspiration til dig kan du jo tage et kig på traileren. Nøgleord er bandebånd, overdådige blomster, art deco og... ja se selv

Mange af de tendenser vil du kunne se afspejlet i de nye ting, der kommer på Etsy den næste måned.

Vil du læse lidt mere om 20'erne har jeg et lille indlæg på min blog også

Art-Deco-Mood-Board1.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

The Great Gatsby, super fotograf, nye materialer på vej, forside på Etsy, forår, karma.... Det skal fejres med at sende en af mine facebook venner en gave :) . Jeg skal bare liiiige have den heldige modtagere til at klikke forbi og sende mig en besked

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har haft en lidt pudsig oplevelse i dag... Havde fået en bestilling på et hårsmykke til Japan (ja, man skulle tro det var løgn ikke?! det er nok en der går efter håndarbejde og dansk design). Men ehmmmm, adressen så lidt pudsig ud med en masse sjove japanske tegn i denne stil: 東京都 港区 gad vide hvad PostDanmark ville sige til det LOL

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

The Great Gatsby, super fotograf, nye materialer på vej, forside på Etsy, forår, karma.... Det skal fejres med at sende en af mine facebook venner en gave :) . Jeg skal bare liiiige have den heldige modtagere til at klikke forbi og sende mig en besked

Ellers kommer jeg gerne forbi og henter det :wink: .

Sjovt med de der japanske tegn - du må have gang i kalligrafipenslen, og måske øve dig lidt.

Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yay... Der har været lidt en periode hvor jeg synes ting drillede lidt. Materialer jeg havde bestilt ikke lige kunne bruges, unikke ideer pludselig alligevel ikke var så unikke, og bare sådan lidt en følelse af det var op ad bakke (i kender det sikkert). Men så pludselig er jeg (eller rettere Carina med en smuk hårkam) på forsiden af Etsy. Pludselig har mange flere mennesker fået øje på SoBridelicious....

Så note til mig selv: "bliv ved med at tro på Karma" LOL

il_fullxfull.376393289_7l3o.jpg

Ihhh hvor er det fint, er det et du laver og sælger? Hvis ja, hvor er det så ca rent prismæssigt?:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget af det bedste ved at lave de her hårsmykker er at få feedback fra kunderne - ofte er det ret så flotte ord, der virkelig booster selvtiliden https://www.etsy.com/people/SoBridelicious/feedback?ref=owner_feedback_leftnav

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er det da :) Du kan finde det på Etsy her... (hvis du køber det direkte gennem mig herinde fx er det muligt at få lidt rabat)

Det er meget yndigt. Jeg skal have en brudekjole fra Sweetheart med nr 5972 ( ved ikke om du gider kigge) jeg skal dog have ærmerne af og de perler der er på skal også af, så en blonde og tyl kjole:) Jeg vil have et halvlangt slør på til og tænker at denne kunne være fin i håret samtidig eller har du andre ting du tænker ville klæ det? Skal ikke have halskæde på men bare enkle perle øreringe...Ved slet ikke om du gider hjælpe mig? :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jo da... hvordan skal dit hår sidde?

Jeg er en dør til at lægge links ind, men jeg har tænkt noget a la det Michelle Luther har oprettet den 10 Apr 2013 under emnet: Hårpynt der passer til kjolen, under brudetilbehør...Gir det mening? Men hvertfald noget der minder om det men måske lidt mere rodet i det...Jeg er vist stadig lidt forvirret over hvad jeg vil have :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens have den på til den frisure, men jeg synes stadig at det vil være såååå flot med noget der følger fletningerne - fra nakken og on langs siden. Jeg kan godt gøre sådan med en del af mine hårting

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror måske at lige i ðn form vil den være for bred til at følge fletningen... Kunne nok kost lave en der var smallere og længere eller måske endnu bedre en i samme stil hvor der groede 2 grene udfra, så fylden kunne være bag på og så lidt blonde ud til hver side af hovedet.

Ellers kunne du vælge sådan en fantastisk smuk gren, der kunne gå fra bag på hovedet hele vejen hen langs siden - den er SÅÅÅÅÅ flot live

537942_331191633650356_1718719872_n.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow den er også flot!:) den er måske mere mig da jeg er til det lidt enkle...er det en du har lavet? Den tror jeg måske godt det ku være, hvor lang er den? jeg synes ikke den skal gå helt frem til panden ligesom nogle gør, det er flot men bare ikke lige mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer