Miss-Lena

SoB tråd om flotte ting til håret... Vind det smukkeste armbånd

484 indlæg i dette emne

SoB aka SoBridelicious aka mig

Jeg mangler lidt en tråd, hvor jeg kan skrive om hårsmykker. Både mine egne og alle de andre flotte ting man falder over i cyberspace. Jeg vil også så gerne dele det jeg laver med jer - og hvad jeg gerne vil lave. Alle må bidrage herinde med ideer, spørgsmål, deres egne flotte fund etc.

Jeg starter lige med at vise nogle billeder af noget af det nye jeg har lavet de sidste 3-4 måneder. Det er lige blevet sendt afsted til en skøn ven, der har et smukt hoved og et godt kamera. Indtil de billeder er klar, kan I se nogle jeg selv lige tog her i weekenden

225459_319475454821974_412779326_n.jpg

Og et med perler, rhinsten og blonde - hurtigt smidt i håret til ære for de nysgerrige LOL

post-36326-0-72559400-1362940459.jpg

3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhh tak...

Jeg er ved at være på toppen igen efter en lang periode med influenza og alt muligt andet. Jeg får bare så mange ideer de her dage. En af dem er inspireret af dette billede.

74170_300198120083041_426576338_n.jpg

Synes det er en super flot måde at kombinere slør og hairpiece. Har allerede lavet et i samme stil til en brud, men vil også gerne lave et par stykker til Etsy

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Lena :) jeg har kigget rigtig mange gange på alle dine yndige hårsmykker - og de er altså bare helt fantastiske - jeg tænkte sådan på om du måske har lavet ( eller har en ide ) til et hårsmykke når man har pandehår ? Jeg syntes det er så svært at vurdere om der er nogle der evner sig mere til pandehår end andre ? :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

@Anja: I princippet kan man godt lave den så den skal sætte med hårnåle eller kam. Hvis den skal sidde lige over et slør skal formen måske være anderledes???

@Frkgrøn Jeg tror der er mange der vil gå til pandehår - det afgørende er nok hvilken frisure og stil du går efter på dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Århhh tak...

Jeg er ved at være på toppen igen efter en lang periode med influenza og alt muligt andet. Jeg får bare så mange ideer de her dage. En af dem er inspireret af dette billede.

74170_300198120083041_426576338_n.jpg

Synes det er en super flot måde at kombinere slør og hairpiece. Har allerede lavet et i samme stil til en brud, men vil også gerne lave et par stykker til Etsy

Det er en vildt god måde ar kombinere de to ting på!! :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ELSKER bare dine ting. De er så smukke :loveshower:

Prøver lige at høre dig her, om du kunne tænke dig at lave et af de der sorte strømpebånd, som du lavede engang sidste år i "Se her, MissLena"-tråden i DIY debatten. Jeg har virkelig gennemsøgt etsy og alle mulige andre steder, og jeg kan ikke finde et, jeg synes er lige så fint som dem du lavede. Nu kan jeg jo læse, at du har travlt med ideerne, men hvis du har tid og lyst til at snedkerere et strømpebånd, blir jeg så glad. Og prisen er ligegyldig... Tag hvad du vil :lol:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er rigtig ofte nogen der spørger mig, hvor det hårsmykke jeg selv havde på til mit bryllup var fra. Så nu smider jeg linket her... https://www.etsy.com/listing/70066674/deco-divine-marlene-hair-clip-hp5058?

Det så sådan her ud til mit bryllup. Super smukt og alle pengene værd (havde jeg vist at der var en hårsmykke kreatør gemt i mig havde jeg nok selv lavet mig et)

h_rsmykke.jpg

Som I kan se er det lidt samme princip som den blonde jeg viste tidligere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de bare flotte:)

Jeg tænker lidt på den der er på det øverste billede, nederst til venstre, den som ikke er så stor.

Jeg skal nemlig også have slør på, men synes at jeg gerne vil have noget pynt til håret... hvad vil prisen være for den? hvor stort er det, og hvordan sættes det fast?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

@Nette jeg kan ikke lige måle den, men vil tro den er ca 10 cm. Den sidder på en hårkam, men kan også laves på andre måder. Der kommer i øvrigt snart billeder af den på en model (pssssst... Den søde Carina og hendes lige så søde søster lægger ansigt til). Måske bliver det nemmere at se hvordan den er på de billeder?!! På Etsy bliver prisen nok 90$ - men måske kan du få lidt introduktions rabat ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

så vil jeg holde øje med nye billeder:)

10 cm er vidt ok... tror bare ikke at det skal være for stort når jeg også skal have slør på..

Er det ikke nemmest at sætte når det er på en kam?

Introduktionsrabat ville da ikke være det værste;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer