Miss-Lena

SoB tråd om flotte ting til håret... Vind det smukkeste armbånd

484 posts in this topic

Skriver lige en PB til dig :)

0

Annonce ♥

Har den sjoveste idé til et strømpebåndsdesign, glæder mig til at vise jer det. Venter bare lige lidt, så andre ikke lige napper den før jeg selv har lavet første :)

0

Lige et billede til af smukke Amy fra Skotland

post-36326-0-66417000-1400864967_thumb.j

0

Dejligt med den store interesse for mit sample sale på Facebook. Har fået nogle nye fantastiske ideer og skal derfor have samlet nogle kroner sammen LOL

Husk der stadig er nogle designs tilbage til enhedspris på 40$ eller 220kr kig forbi wwww.facebook.com/sobridelicious

0

Annonce ♥

Dejligt med et sample-sale! Glæder mig helt vildt til at modtage mit headpiece :-)

0

For søren da! Dem skal jeg da have en af - har lige skrevet til dig på FB :)

0

Jeg har jo et samarbejde med en smykkedesigner, der har lavet et design specielt til SoBridelicious. Ørenringe og nu snart matchende armbånd... LOOOOOOVE IT

post-36326-0-69765500-1401174513_thumb.j

0

Et lidt dårligt billede af det smukkeste hårsmykke

post-36326-0-02996400-1402650995_thumb.j

0

Annonce ♥

Wow!

0

Det er så fint....

0

det er bare SÅ smukt ..... :loveshower::loveshower:

0

Så smukt...

0

Annonce ♥

Tak...

0

Hej SoB :) er blevet forelsket i en hårkam fra Jannie Baltzer- Roberta (1800 kr) men har ikke budget til det. Vil du kunne lave noget der minder om til en anden pris

0

Ligger alle de ting du lavet på etsy.com?? For de super flotte lige sådan noget jeg vil have :)

0

Det er ikke alt jeg har på Etsy, men du er altid velkommen til at spørge ind til noget du kan lide :)

0

Annonce ♥

Hej Lena. Da jeg var til tilretning oppe i Luxux forleden var de meget imponerede over mit headpiece, og roste det rigtig meget :-). Synes bare lige jeg ville fortælle det videre. Kh

0

Århhh, det er så cool at høre. Vil jo gerne gøre det godt

0

Har lavet et super, flot hårsmykke - er helt skør med det. Masser af detaljer og med vintage feel. Det er håndbroderet blonde med super, super mange små flotte detaljer - perfekt dekoreret med perler og rhinsten

post-36326-0-48302100-1403854566_thumb.j

0

Der er rigtig ofte nogen der spørger mig, hvor det hårsmykke jeg selv havde på til mit bryllup var fra. Så nu smider jeg linket her... https://www.etsy.com/listing/70066674/deco-divine-marlene-hair-clip-hp5058?Det så sådan her ud til mit bryllup. Super smukt og alle pengene værd (havde jeg vist at der var en hårsmykke kreatør gemt i mig havde jeg nok selv lavet mig et)h_rsmykke.jpgSom I kan se er det lidt samme princip som den blonde jeg viste tidligere.

Åh søde Miss-Lena kan huske det slør fra dengang såååå smukt lækre ting du har skal helt sikkert lige have luret lidt mere

0

Annonce ♥

Der er rigtig ofte nogen der spørger mig, hvor det hårsmykke jeg selv havde på til mit bryllup var fra. Så nu smider jeg linket her... https://www.etsy.com/listing/70066674/deco-divine-marlene-hair-clip-hp5058?

Det så sådan her ud til mit bryllup. Super smukt og alle pengene værd (havde jeg vist at der var en hårsmykke kreatør gemt i mig havde jeg nok selv lavet mig et)

h_rsmykke.jpg

Som I kan se er det lidt samme princip som den blonde jeg viste tidligere.

Jeg har set billet på en anden tråd og ærget mig over jeg ikke kunne finde det! hvor er jeg glad for du smed et link med :cheerleader3:

0

Snart kommer der enkle luksus slør til salg på SoBridelicious. Fransk silketyl, blød engelsk tyl og traditionel brudetyl med fin klippet kant, der falder blødt og smukt. Uhhh, jeg glæder mig til at give brude der er glade for slør mulighed for at købe nogle fine nogle til en fornuftig pris. Kan du ikke vente kan du kontakte mig her :)

0

Ih hvor spændende...:-)

0

De her blomster er bare så fantastiske... Ville ønske I kunne se dem live.

Mange af mine nye designs kommer snart på Etsy. Skal lige have taget billeder, men Udelukket fra Bryllupsklar hjælper mig, og det er jeg glad for- hun er nemlig super dygtig YEAH!

post-36326-0-71722600-1408988642_thumb.j

0

Klik forbi her og vind dette fantastiske armbånd fyldt med krystaller i høj kvalitet...

Armbåndet er en del af mit fantastiske nye Jenny design, der kommer til efteråret på Etsy

10365738_496847010418150_745179927090711

2