morten+louise

Forslag til storbyferie? (Bryllupsrejse)

37 indlæg i dette emne

Forslag til mini ferie til en storby modtages med kyshånd:-) vi er lidt på bar bund med hvor turen skal gå hen, det bliver vores bryllupsrejse i denne omgang, da vi har tre tøser der skal passes og h2b ikke har ferie efter brylluppet desværre:-/

Der må gerne være noget at se og gerne lidt shopping hehe, men også god mad hygge samt stemning måske noget spa:-))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har selv været i Rom mange gange, og det er en helt igennem fantastisk by... Romantik, seværdigheder, shopping, lækker mad og VERDENSKLASSE is... :loveshower:

Ellers vil jeg også foreslå New York, men der kan jeg ikke tale af erfaring... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skulle jeg på storbysferie til min bryllupsrejse, ville jeg uden tvivl vælge ROM!!!

Det er en af jordens mest fantastiske storbyer, hvor man går blandt en blanding af helt nye bygninger og ældgamle ruiner, sådan lige ved siden af hinanden. Byen er smuk smuk smuk, ren og pæn. Der er super romantisk og en masse at se på! Maden er super og det samme er vinen!

Jeg elsker Rom!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil foreslå Barcelona. Det er en utrolig hyggelig by - og de mange små tapas- og vinbarer er fantastiske. Der er en dejlig stemning i byen og den virker ikke helt så "storbyagtig" på den travle måde. Den har det hele - flotte seværdiger, god mad, sangria/vin, god atmosfere og hvis din kommende mand nu var F.C. Barcelona fan kan han måske overtales:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker for alle jeres forslag:-) ville rigtig gerne til USA men flyvetid i forhold til længde på ophold bliver for lang, vi regner med tre overnatninger. Vi vakler lidt mellem ROM Paris og BERLIN, hvor BERLIN helt klart er luksus til billigst penge.

Åh altså synes det er svært, selvom vi er enige om det "bare" skal være for at komme lidt væk og være os et par dage efter:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vil foreslå Barcelona. Det er en utrolig hyggelig by - og de mange små tapas- og vinbarer er fantastiske. Der er en dejlig stemning i byen og den virker ikke helt så "storbyagtig" på den travle måde. Den har det hele - flotte seværdiger, god mad, sangria/vin, god atmosfere og hvis din kommende mand nu var F.C. Barcelona fan kan han måske overtales:)

Min kommende er Barca fan dog har han taget den tur med sin storebror for nogle år siden hehe:-) desværre ville ellers have været oplagt;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold evt. øje med takeoffer og de forskellige tilbudssites man kan tilmelde sig. Der kan snige sig et rigtig godt tilbud ind, det kræver jo bare datoerne passer.

Jeg har hørt rigtig godt om Budapest og er selv helt forelsket i Rom. Berlin synes jeg ikke er så romantisk, men der er masser at se og opleve.... ellers har jeg hørt at man skal tage sine kvinder til Firenze ;) Den skulle også være helt igennem fantastisk, men ligger vist prismæssigt på linie med Rom.

Håber i finder en helt fantastisk løsning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er personligt tossede med Paris. Byen har en helt fantastisk stemning og det er bare SÅ romantisk.

Vi har også været i både Barcelona , Berlin og London.

Berlin er som du selv skriver , luksus for billige penge. London ser jeg mere som en shoppeby og Barcelona var overhovedet ikke os.

Vi synes at det var dyrt !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må også tilslutte mig Rom. Har været der flere gange og der er SKØØØNT! I centrum kan må gå rundt til de fleste store seværdigheder ellers er metroen let at finde ud af.

God tur, hvad end I vælger. :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Berlin eller London hvis det skal være rigtig storby med shopping m.m.

Firenze eller Dublin hvis det skal være mere hyggeligt... Dog er Firenze ret dyr og man skal planlægge i god tid, hvis man vil ind på museer m.v., da de har flere dages ventetid -- fandt vi ud af dernede efter at have stået i kø i 45min :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Budapest.

Det er til at komme til for penge, det er en super romantisk by der byder på masser af wellness, skønt køkken og super shopping.

Jeg tilslutter mig Lis. Budapest er skøn og især deres spa er lækkert og billigt i forhold til danske priser :)

Min første tanke var også BUDAPEST! Der er helt fantastisk skønt! Kultur og historie, lækker mad til billige penge, og så selvfølgelig spa som de har historie for <3 Et sted man rigtigt kan nyde hinanden og få meget for pengene!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prag er en skøøøn by og man kan bare spise ude hver aften uden at gå fallit - fantastisk :)/>

Vi har talt om Prag også men er der ikke noget med nogle steder skal man ikke færdes om aftenen??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer