Supergirl

Strømpebånd?

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg fandt mine (et til gemme og et til kast) på etsy. Der er et kæmpe udvalg i alle stilarter :wink:

Jeg agter at have dem på hele dagen, det burde ikke være ubehageligt da jeg målte mit ben og bestilte dem i de inches der passede.

Altså med farve har jeg valgt hvid og ivory, men syntes også at det kunne være fint med et blåt som "something blue", eller et hot pink for at være festlig. Har set brude der har bestilt strømpebånd med deres kæresters ynglings fodboldholds våbenskjold på. Du kan virkelig være kreativ og gøre det personligt :)

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tror de fleste har dem på hele dagen. Oftest indtil man skal vise det:-D

Mit yndlinglink er her. Det er bare de mest fantastiske strømpebånd: http://www.millieica...wedding-garters

De er fantastisk flotte! Tror nu ikke helt jeg kan få mig selv til at købe dem til den pris. Men de er bestemt de flotteste jeg har set.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt mine (et til gemme og et til kast) på etsy. Der er et kæmpe udvalg i alle stilarter :wink:

Jeg agter at have dem på hele dagen, det burde ikke være ubehageligt da jeg målte mit ben og bestilte dem i de inches der passede.

Altså med farve har jeg valgt hvid og ivory, men syntes også at det kunne være fint med et blåt som "something blue", eller et hot pink for at være festlig. Har set brude der har bestilt strømpebånd med deres kæresters ynglings fodboldholds våbenskjold på. Du kan virkelig være kreativ og gøre det personligt :)

Et til kast? Kaster man sit strømpebånd? :thumbsupsmileyanim: Det har jeg aldrig oplevet .... :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fandt mine (et til gemme og et til kast) på etsy. Der er et kæmpe udvalg i alle stilarter :wink:

Jeg agter at have dem på hele dagen, det burde ikke være ubehageligt da jeg målte mit ben og bestilte dem i de inches der passede.

Altså med farve har jeg valgt hvid og ivory, men syntes også at det kunne være fint med et blåt som "something blue", eller et hot pink for at være festlig. Har set brude der har bestilt strømpebånd med deres kæresters ynglings fodboldholds våbenskjold på. Du kan virkelig være kreativ og gøre det personligt :)

Et til kast? Kaster man sit strømpebånd? :thumbsupsmileyanim: Det har jeg aldrig oplevet .... :D

Ja, eller nogen gør :lol:

Bruden sidder på en stol midt i rummet og så skal gommen finde strømpebåndet og få det af brudens lår (oftest med tænderne) han kaster det så til de single mænd der er til festen. Ligesom bruden med hendes bukket :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte også mit hos Annies slør. Det er special lavet til mig og kære H2B, og jeg kunne selv bestemme farve, form og hvilken blonde/ikke blonde.

Derudover fik jeg skrevet vores navne og dato på båndet. Det er en super betjening og hun skriver til en når det er færdig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer