Nanna88

Hjælp - Hvor skal vi holde bryllup på Fyn?

17 indlæg i dette emne

Hej alle :rolleyes:

Jeg håber i kan hjælpe. Min kæreste og jeg skal giftes til næste sommer og har brug for nogle råd og erfaringer med, hvor vi kan holde vores store dag. Vi vil gerne holde det på Fyn og der skal være mulighed for overnatning.

Alle forslag modtages med kyshånd. :loveflag:

Hilsen Nanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for besvarelserne. :)

Vi har kigget på Allegården og de andre to huse. Dog vil vi gerne holde et sted, hvor vi kan få en "pakke løsning" og ikke selv stå for at finde mad, tjenere m.m.

Vi bliver mellem 45-50 personer til brylluppet og 70-80 personer til receptionen.

Vi har kigget lidt på Lykkesholm Slot, men synes måske det er i den dyre ende.

Håber i kan komme mere flere gode steder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa.

Vi skal holde bryllup på Brydeland som er et af de huse der er sammen med Allegården. De har et godt samarbejde med Havnens goumet. Havnens goumet er vant til at holde bryllupper på alle tre steder, og de tilbyder det som i har brug for. De kan vist hjælpe med borddækningen, og de kan helt sikkert hjælpe med mad, drikkelse, personale, morgenmad dagen efter.

På brydeland er der to sale, så man kan holde reception i den ene sal og festen i den anden.

Det fede ved disse steder er at man SKAL ikke slutte kl 02 fordi stedet siger det, eller fordi man kun har betalt for 7 timer.

Allegården og krogsgård har svimmingpool og Brydeland har en stor biograf til 24 personer og der er klatrevæg, boksebald osv hvis nogle gæster bliver lidt længere dagen efter.

Vi har lejet det fra torsdag til torsdag, så vi selv dækker bord og gør parat, og så holde vi lidt "hvedebrødsdage" resten af tiden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også spillet bryllup på Brydeland før og det er et glimrende sted på grund af omgivelserne og fordi man har alt for sig selv. Den eneste ulempe ved Brydeland er dog at festsalen er meget smal og aflang, men det bør ikke være et problem med ca. 50 personer. Jeg havde en pianist med derovre til middagen og hun stillede op foran mig med rimelig god afstand og der var stadig meget luftigt og god plads blandt bordene som var runde borde. Om de fik maden fra Havnens Gourmet ved jeg ikke men der har jeg også spillet og der kunne ikke sættes en finger på noget. :rolleyes: Når det så er sagt så kunne man måske godt have en mistanke om at der her lå noget helt andet bag men der behøver ikke at ligge noget i det. :)Prismæssigt løber sådan en kombinationsløsning dog nemt op målt pr. kuvert

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arbejder på Gl. Brydegaard og det er helt ideelt til bryllupper. Stor have, hvor mange vielser er holdt. 5 min. gang fra stranden. Stort lokale med plads til 90 mennesker.

Rigtig lækkert køkken som laver mad efter sæsonen råvarer. Uformelt og autentisk, men hvor der er styr på tingene.

www.gammelbrydegaard.dk

Bare en ide. Selskabspris - 450 kr. pr. kuvert - ekskl. drikkevarer. Vores erfaring er, at uanset hvordan du vender og drejer dit arrangement ligger den totale kuvertpris på 1000 kr. pr. person, når alt er betalt

Dans evt brudevalsen i den 65 m2 store tipi kun oplyst af fakler og lanterner. - Ja, kun fantasien der sætter grænser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Jeg tror også det passer med ca. 1000 pr gæst. Vi kommer til at betale det samme for en fest på brydeland, som på en kro eller lign. Det vi spare på drikkelse ( priser på drikkelse på kro eller hotel er HØJ) Det bruger vi i stedet på at leje Brydeland, personale og drikkelse fra tyskland.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.

Vi skal holde bryllup på Brydeland som er et af de huse der er sammen med Allegården. De har et godt samarbejde med Havnens goumet. Havnens goumet er vant til at holde bryllupper på alle tre steder, og de tilbyder det som i har brug for. De kan vist hjælpe med borddækningen, og de kan helt sikkert hjælpe med mad, drikkelse, personale, morgenmad dagen efter.

På brydeland er der to sale, så man kan holde reception i den ene sal og festen i den anden.

Det fede ved disse steder er at man SKAL ikke slutte kl 02 fordi stedet siger det, eller fordi man kun har betalt for 7 timer.

Allegården og krogsgård har svimmingpool og Brydeland har en stor biograf til 24 personer og der er klatrevæg, boksebald osv hvis nogle gæster bliver lidt længere dagen efter.

Vi har lejet det fra torsdag til torsdag, så vi selv dækker bord og gør parat, og så holde vi lidt "hvedebrødsdage" resten af tiden.

Hej,

Jeg vil lige advarer dig at de har faktiske regler hos Brydeland at musik (dvs. en DJ eller noget andet anlæg end CD afspiller som ligger allerede i salen) kan slet ikke bruges i "sportshallen" og at vinduer ude til vejen skal lukkes efter kl. 22 for at forhindre larm til nabohus - som jeg kan godt forstå, men man kan ikke skrue ned for gulvarm i denne del af huset, så det kan blive utrolig varmt om sommeren til gæsterne.

Vi har holdt en fantasiske bryllup i Brydeland juni 2012, men havde så mange efterfølgende problemer med husejeren at jeg vil aldrig anbefale at nogen leje fra ham hvis de kan undgå det.

Jeg vil ikke skræmme dig, fordi som sagt har vi haft en flot bryllupsfest, men jeg vil lige gøre dig opmærksom på nogle af deres regler (ifm. Brydeland)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det forstår jeg ikke. Jeg spillede bryllup på Brydeland i 2011 var det vist i selve festlokalet og det eneste der var at tage hensyn til var nogle af de lidt ældre gæster som lå og sov i campingvogne lige udenfor festlokalet. Jo jeg forstår det måske godt alligevel for jeg har også hørt mange "sjove" historie om den udlejer herinde og der kan være lavet mange "regler" efterfølgende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det forstår jeg ikke. Jeg spillede bryllup på Brydeland i 2011 var det vist i selve festlokalet og det eneste der var at tage hensyn til var nogle af de lidt ældre gæster som lå og sov i campingvogne lige udenfor festlokalet. Jo jeg forstår det måske godt alligevel for jeg har også hørt mange "sjove" historie om den udlejer herinde og der kan være lavet mange "regler" efterfølgende.

Jo, vi bookede huset i april 2011 til udlejning i juni 2012. Og de nye stram regler blev indførte lige inden vores bryllup. Vi fandt ud af om dem først da vi ankomst til huset og så stod der masse skilte rundt omkring.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer