kittygirl1984

Hvad for nogle servietter har i brugt til jeres bryllup?

18 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger, hvad for nogle servietter har i brugt?

Vi har brugt så lang tid på at lede efter servietter, da vores tema er lilla/hvid, og vi godt kunne tænke os dem i 48x48, men der er bare ingen i lilla :/

Men søger da lidt inspiration...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte kronborg lagner og syede selv vores servietter, da jeg ikke kunne finde nogen pæne sorte, der var til at betale. Vh Lene

Hold da op, det har da taget lang tid??

Hvad størrelse syr du dem i? og kan man se billede? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det tog en hel dag. At sy 60 servietter, men det var en billig løsning.. Plus tiden det så tog at vaske styge og stive dem. Jeg syede i 40x40. I min signatur finder du et link til min beretning. Der er du billede af vores borddækning med servietterne. Vh Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. 48cm er ret stort... kan ikke rigtig finde noget. Hvor vigtig er størrelsen? Når nu i kom i gang med ebay i din anden tråd, så siger jeg det lige igen... Ebay! Fx. disse, der er 40cm.

Redigeret af Nessie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm. 48cm er ret stort... kan ikke rigtig finde noget. Hvor vigtig er størrelsen?

Det er jo lidt det jeg søger lidt erfaringer med, fordi da vi foldede en 40X40 serviet, synes vi bare det var en lille bette ting vi fik ud af det.... den måtte gerne være lidt større :/

Men ellers tænker vi 48X48 hvide koblet med 40x40 lilla?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooh, det er en god ide at koble to! Hvordan vil I folde dem?

Det er min moster der står for det, da jeg har stået for invitationerne ;) Og hun er ikke helt enig med sig selv om endnu hvad det skal være..

Men dobbelt viften har hun meget kig på?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du kigget i metro.. Der har vi købt vores stoflignende servietter i 48x48. Godt nok i hvide, men jeg så at de havde mange andre farver i den størrelse

Det må jeg lige så sagt videre til min moster :)

Men man skal da have sådan et kort for at kunne handle i metro????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du kigget i metro.. Der har vi købt vores stoflignende servietter i 48x48. Godt nok i hvide, men jeg så at de havde mange andre farver i den størrelse

Det må jeg lige så sagt videre til min moster :)

Men man skal da have sådan et kort for at kunne handle i metro????

Ja, det er rigtigt.. Men der er efterhånden rigtig mange der har et. Så mon ikke der er en I jeres omgangskreds der har et i kan låne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du kigget i metro.. Der har vi købt vores stoflignende servietter i 48x48. Godt nok i hvide, men jeg så at de havde mange andre farver i den størrelse

Det må jeg lige så sagt videre til min moster :)

Men man skal da have sådan et kort for at kunne handle i metro????

Ja, det er rigtigt.. Men der er efterhånden rigtig mange der har et. Så mon ikke der er en I jeres omgangskreds der har et i kan låne?

Min moster skrev lige, at der tog hun bare ud.. så mon ikke hun kender en, som har det :D

Tak for input :) X fingre for at det lykkedes hende at finde dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer