Lotus

Gode cateringfirmaer

29 posts in this topic

Hola, vi holder vores bryllup hos Durlevs Gourmæt på islands brygge, og de bringer også ud. Du kunne prøve at høre dem.

Thomas der har det, er virkelig sød og professionel og maden er i orden, og han laver også retter til de af vores gæster som er vegetarer.

du kan se mere her: dg-mad.dk

Happy food hunting :)

Vi har også valgt Durlev's Gourmæt. Og Thomas, som har det, han er genial og mega kreativ. Vi har strikket en vild lækker menu sammen og glæder os endnu mere til brylluppet :)

Jeg er sikker på at du som udgangspunkt sagtens kan kontakte Thomas og sige hvad din max pris er og så kan han lave en lækker menu ud fra det. Han har ideer til mad som mange andre ikke lige kan komme på :biggrin: PRØV DET!! :)

Hvor fedt at støde på en der også bruger Durlevs!

VI er også helt trygge ved at bruge dem og vi glæder os helt vildt.

Og ja som du siger, Thomas er sød og hjælpsom og strikker noget sammen til en budget og behov.

Ja jeg synes også at det var lidt sjovt :thumbsupsmileyanim:

Vi har brugt Thomas før og det har været over forventning og gæsterne har været ovenud begejstret, så I kan godt glæde jer :loveshower:

1

Annonce ♥

Hola, vi holder vores bryllup hos Durlevs Gourmæt på islands brygge, og de bringer også ud. Du kunne prøve at høre dem.

Thomas der har det, er virkelig sød og professionel og maden er i orden, og han laver også retter til de af vores gæster som er vegetarer.

du kan se mere her: dg-mad.dk

Happy food hunting :)

Vi har også valgt Durlev's Gourmæt. Og Thomas, som har det, han er genial og mega kreativ. Vi har strikket en vild lækker menu sammen og glæder os endnu mere til brylluppet :)

Jeg er sikker på at du som udgangspunkt sagtens kan kontakte Thomas og sige hvad din max pris er og så kan han lave en lækker menu ud fra det. Han har ideer til mad som mange andre ikke lige kan komme på :biggrin: PRØV DET!! :)

Hvor fedt at støde på en der også bruger Durlevs!

VI er også helt trygge ved at bruge dem og vi glæder os helt vildt.

Og ja som du siger, Thomas er sød og hjælpsom og strikker noget sammen til en budget og behov.

Ja jeg synes også at det var lidt sjovt :thumbsupsmileyanim:

Vi har brugt Thomas før og det har været over forventning og gæsterne har været ovenud begejstret, så I kan godt glæde jer :loveshower:

Det gør vi også, føler os 100% i sikre hænder. :loveshower:

Men faktisk nu endnu mere, når du skriver så positivt.

Fantastisk :cheerleader3:

0

Vi går til bordet kl. 19 og da vi ikke skal have forret tror jeg det kommer til at passe med tidspunktet :)

Det plejer at gå fint med de bryllupsmiddage der starter kl. 19 men hvis receptionen slutter 18.45 er I formentlig først til bords 19.30. Normalt vil der jo også skulle sættes tid af til velkomstdrinks.

Vi skal have taget billeder fra 18.30 - 18.45 sammen med gæsterne, så her bliver det hele ordnet i forsamlingshuset med at stille buffeten klar. Der kommer ikke til at være velkomstdrinks, da receptionen er så sen. Så har folk et kvarter til at gøre sætte sig og hvis den bliver lidt over 7 går det nok også. Vores familier er ikke de store talere, så regner ikke med at tiden bliver et problem.

0

Jeg har været ude til bryllupsfester med middag start 19.30 hvor tiden ikke har været et problem og middage med start kl. 18 hvor tiden har været kneben. En effektiv toastmaster er alfa omega for uanset om der er mange taler eller ej så er nøgleordet pauser :rolleyes: og selvfølgelig effektivt serveringspersonale.

0

Annonce ♥