Amanda4623

Bordkort

18 posts in this topic

Annonce ♥

Hej,

Vi overvejede bordkort som sættes på glasset.

http://www.prinsesse...e_Lys_Grøn/716/

Men valgte en helt anden løsning hvor vi også kan få menu, aftenens program og bordplan i. Inspiration er taget fra DiY: http://www.bryllupsk...rt-bryllup.html

Edited by Anita&Rasmus
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Det endte med fyrfadsstager i mat glas, hvortil vi køber nogle 8/10 timers fyrfadslys og får skrevet gæsternes navne på.

Vi skal giftes d. 4. maj, så planen er, at om aftenen når solen er gået ned og vi går fra bords skal alle lysene sættes i vinduet.. tror det bliver rigtig fint.

0

Annonce ♥

Vi gør det nok meget nemt... et firkantet stykke pap, vores bryllupsstempel (som vi købte til invitationerne), sat fast på båndet rundtom servietterne med en mini-klemme. Fungerer som navneskilt også (som nogen af vores gæster har bedt om). Hvis vi får tid vil vi gerne skrive noget til hver gæst på bagsiden af kortet - ellers kan de fungere som gæstebog. Billedet er en prøve hvor jeg havde glemt at få blæk på stemplet :blush:

post-52278-0-05031200-1363273033.jpg

0

Vi har købt små vandglas i ikea som vi vil gravere navnene på... hvis det ikke virker skriver jeg med en lilla porcelænstusch. Så må gæsterne tage deres glas med hjem bagefter... vi ved ikke lige om vi vil have monogram eller dato på.

Glassene kostede os kun 8,- for 6 glas!!!

0

Vi har købt små vandglas i ikea som vi vil gravere navnene på... hvis det ikke virker skriver jeg med en lilla porcelænstusch. Så må gæsterne tage deres glas med hjem bagefter... vi ved ikke lige om vi vil have monogram eller dato på.

Glassene kostede os kun 8,- for 6 glas!!!

0

Annonce ♥

Vi laver alm. bordkort i samme karton og farve som indbydelserne. I venstre side limer jeg en strimmel blonde på (som også var på indbydelserne) og så har min storesøster med smuk hånskrift skrevet navnet ved siden af. Giver det mening? Jeg må snart finde ud af at ligge billeder ind :-)

0