Garner

Må han se Jeres kjole ?

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Han må heller ikke se min kjole. Og hvis han vil må han også gerne holde sit tøj hemligt, men synes at han på et tidspunkt nævnte at han gerne ville have mig med. Må se hvad det ender med. Jeg vil da meget genre med, hvis han lader mig :rolleyes:.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NEJ! Han må ikke se! Og han vil ikke se :sm: Jeg har heller ikke set hans tøj - det er ikke købt endnu men han ved hvad han vil have. Han ved dog at kjolen er ivory og forloveren har set billede. Jeg har meget TYDELIGT sagt at kridt-hvid er no-go! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope, han må ikke se. Selvom jeg har lyst til at vise ham den helt vildt! :lol:

Jeg ser heller ikke hans tøj, men har dog dikteret hvad jeg kan li og ikke kan li, samt fundet en masse billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NEJ! :sm:Og det er bare mega hårdt ikke at kunne fortælle ham om hvor smuk min kjole er!

:lol: Min ene brudepige er så sød at koordinere outfits!

Og min kommende mand joker lidt med at jeg heller ikke må se hans tøj før den store dag! ()()

Redigeret af CarBonCb
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej da, han må ikke se!

Jeg ved ikke om jeg skal med ud at købe hans men har i hvert fald udtalt mig om hvad jeg synes er pænt.

Jeg ved ikke helt om det der med skjortefarver. Altså er det nu så slemt som "alle" siger? Det der med at de kjolen ser beskidt ud hvis skjorten er hvid.... Nogen der har virkelig erfaring?

Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Han må egentlig gerne se min kjole, men han har sagt at han er ligeglad da det ikke er kjolen men mig der er vigtigst. jeg har vist kjolen på et billede taget med et mobilkamera til en del af mine veninder. Det ligner ikke rigtig noget :-)

Jeg ved ikke om jeg skal med ud og købe hans tøj. Har bare venligt sagt hvilke farver han skal gå efter:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hans mening betyder nok lidt for mig - men omvendt kunne jeg nemt bare vise ham en masse forskellige når jeg engang får mig taget sammen til at komme afsted og få prøvet !

Men mht tøj tror jeg nok at hvis han tillader det (og selvf gør han da det! ) så tager jeg med ud og kigger på tøj til ham :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han hverken må eller vil se den. Godt at manden er principfast, når jeg synes der er alt for længe til august :fløjt:

Hans eget tøj er købt i selskab med en kammerat og jeg tror ikke at jeg kommer til at se det før brylluppet. Kammeraten har dog set et billede af kjolen og de havde en stofprøve med ud, så jeg er helt rolig (men noget så nysgerrig!) :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min må og vil ikke se, han har set mine sko ved en fejl, men det var vildt rat fordi han syntes de var vildt flotte :-)

Jeg har set hans tøj da det er genbrug fra svigerindes bryllup hvor min h2b var forlover, og da forlover og gom hade fået syet tøj til dem begge, og de nu bytter roller kunne vi lige så godt genbruge! Dejlig besparelse.

Men man bestemmer da selv, da jeg købte kjole var der en h2b med og en brud der tydeligt var meget glad for hans mening og råd

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han må ikke se min kjole, men han har set alle de andre jeg har prøvet og udtalt sig om disse :huh:

Han vil gerne have mig med ud og se på tøj til ham og jeg har bestemt, at hvis jeg ikke er med, så er hans mor, for hun har set min specielle kjole :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han hverken må eller vil se min kjole! Jeg ved hvordan noget af hans tøj kommer til at se ud da han bruger et jakkesæt han har i forvejen..

Han skal så have købt en ny skjorte og et slips til som jeg ikke ved om jeg må se :) Har fortalt ham at kjolen ikke er kridhvid.. Overvejer at give ham den farveprøve jeg fik med fra forretningen når han skal ud at prøve, men er ikke sikker på at han kan se om det passer sammen eller ej :wink:

Men tror nu jeg overlever selvom det ikke er samme hvide nuance :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at give ham den farveprøve jeg fik med fra forretningen når han skal ud at prøve, men er ikke sikker på at han kan se om det passer sammen eller ej :wink:

Min H2B havde farveprøven med. Jeg tænkte at hvis han ikke kunne se det, så kunne ekspedienten sikkert :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Overvejer at give ham den farveprøve jeg fik med fra forretningen når han skal ud at prøve, men er ikke sikker på at han kan se om det passer sammen eller ej :wink:

Min H2B havde farveprøven med. Jeg tænkte at hvis han ikke kunne se det, så kunne ekspedienten sikkert :wink:

Det er selvfølgelig rigtigt :) og tror også han tager en med ud at kigge så nogen må kunne se hvis det er helt tosset :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer